torstai 27. syyskuuta 2012

Nonnu testaa: laveran Trend Sensitiv Double Black Mascara.

Sain tässä hiljattain laveran maahantuojalta muutamia uutuusmeikkejä testattavaksi ja tänään kerron Teille arvioni tästä:


Trend sensitiv -sarjan Double Black Mascara. Kuten kuvasta voi nähdä, mascara on kaksipäinen, toinen pää on volyymia antava luonnonharjaksinen harja ja toinen pituutta antava kuminen harja.
Sanon nyt heti alkuun, että minä olen erittäin kranttu ripsivärien suhteen ja ripsarin tulee olla juuri oikeanlaista jotta saan olemattomat ripseni edes jollain tapaa edustuskelpoisiksi. Tähän mennessä en ole ystävystynyt kumisten harjojen kanssa ollenkaan joten tämänkin suhteen olin todella skeptinen.

Pahat aavistukseni osuivat oikeaan. Tämä ripsari ei toiminut minun ripsissäni yhtään. Olisin mieluusti halunnut tykätä tästä, koska laveran tuotteet ovat vieneet sydämeni aivan täysin. Mutta tämä kyseinen yksilö ei ollut minua varten ollenkaan. Ripsarin koostumus on aika märkää ja ripseni lässähtivät taivutuksen jälkeen saman tien sojottamaan takaisin alaspäin. Aloitin ripsien maalaamisen volyymipäällä ja jatkoin pituutta antavalla päällä. Levitin ripsaria monta kerrosta ja annoin kuivuakin välillä. Tämä kikka ei auttanut, vaan ripseni valahtivat alaspäin ihan lötköinä :(

Päätin kuitenkin etten anna heti periksi ja annoin ripsien kuivahtaa hieman pidemmän hetken. Sitten taivutin niitä varovasti taivuttimilla ja tulos oli loppujen lopuksi tämä:

Kiva peura ajovaloissa-katse!


Ripset näyttivät sotkuisilta enkä saanut niihin sitä normaalia pituutta jota saan vakkariripsarillani. Koska jouduin levittämään tätä monta kerrosta, ripset alkoivat mennä jo paakkuun hieman ikävällä tavalla. Pisteitä annan kuitenkin pysyvyydestä, ripsari pysyi varisematta ripsissäni koko päivän ja lähti helposti pois kun illalla puhdistin meikit kasvoiltani.

Uskoisin, että tämä ripsari sopii ihmiselle kenellä on luonnostaan pitkät ja kaarevat ripset. Ja toki tämä on varmasti nappivalinta niille ketkä pitävät kumisista harjoista. Minusta ja tästä ei nyt vain tullut ystäviä suurista ponnisteluista huolimatta.

Tätä Double Black Mascaraa saa ostaa mm. täältä, tuotteen hinta on 21,40 €




Tuote saatu blogiyhteistyön kautta.

4 kommenttia:

  1. Ja minä taas olen ehdoton kumiharjojen ystävä :) Mitään muita ripsareita en ole saanut toimimaan kuin Max Factorin Masterpiecen joko tavallisena tai Maxina. Just tänä aamuna taas onnellisena hymistelin sitä kuinka hyvä se max-versio on :D Mulla on kyllä melko pitkät ripset mutta taivuttelemaan joudun sekä ennen että jälkeen värin levityksen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moni on kehunut tuota Max Factorin ripsaria. En uskalla ostaa sitä kun luulen, etten saa sillä ripsiäni mihinkään kuosiin :/ Mun ripset ei vaan tottele kumiharjan kanssa.

      Mä oon niin kade kaikille pitkäripsisille <3 Olispa itselläkin :)

      Poista
  2. Luonnonkosmetiikkaa löytyy multa muuten kyllä melkein joka lähtöön mutta ei meikkejä. Mineraalipohjia jos jonkinmoisia, muttei ripsareita tai meikkikyniä tms.

    Silmät ja erityisesti ripset ovatkin ainoat asiat itsessäni joista voin sanoa olevani ylpeä ja tyytyväinen. Mun ykköstuote on Sensain 38 Volumising, se on paras ripsari mulle. Hyvänä kakkosena se Estée Lauderin Double Wear. En enää edes viitsi kokeilla uusia ripsareita koska nuo sopivat minulle niin hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun lemppari-ripsari on MIYOn (sarja joka on siis suunnattu 12-20-vuotiaille...gröhöm) Lash Xtension-mascara joka on aivan sairaan hyvä. Just sopivan "kuivakka" kuitumaskara jolla nämä mun poronripset saa kauniiksi tai ainakin kauniimmiksi :D Se ripsari on aivan sairaan halpa, maksaa jotain alle 6 euroa, mutta toimii :)

      Ikinä en ole koklannut Sensain 38:ja, mutta varmaan joskus pitäisi kun kaikki niitä kehuvat :) Ja tuon Esteen meikkivoiteen perusteella voisin ostaa sarjan muitakin tuotteita :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)