perjantai 14. syyskuuta 2012

Mökkimopsi.

Muutama lukijani ehti jo kysyä minulta ovatko Bruno-postaukset loppuneet aivan tyystin. Eivät missään nimessä ole :) Nyt on muutama viikko vierähtänyt ilman yhtäkään postausta meidän ukkelistamme, mutta tänään korjaan asian ja laitan Teidän iloksenne muutaman kuvan parin viikon takaiselta mökkireissultamme. Herra B oli tottakai mukana ja tässä myös hänen tunnelmiaan mökkiviikolta:


 Mopsi on the run. Kuva-aineistoa todisteena, että meidän poika joskus jopa juoksee.

 Mopsi tulossa päin. Tarkoituksena ehkä syödä mamin kädessä oleva kamera.

 Väänäsen Ossi mökin rappusilla.

 Vuoden paras koirailme.

 Keittiö -kiistatta lempipaikkani. Mitä ihanaa herkkua mamma mahtaa kokata tuolla? 

Haloo, voisko joku nostaa mut vaikka tuohon tuolille? Mulla menee kohta niska jumiin, olen nyt tuijottanut mammaa herkeämättä jo kohta puoli tuntia...

 Hei tyypit, check this out. Mä olen SOHVALLA! Kotona tälläistä ei todellakaan saa tehdä, äiti saa kauheat siepit jos yritän könytä sohvalle, mutta mamman ja ukin mökillä tämä onkin sallittua! Hahaa! Taidan muuttaa tänne. I mamma & ukki 4eva and eva.

 Bonggaa kuvasta Mopsi.

 Maailman ihanin






Samana päivänä kun olimme lähdössä kotiin, naureskeltiin Isännän kanssa kun meidän sälli nukkui istualteen sohvalla. Takana rankka mökkiviikko, kovasti on pitänyt vahtia neljän ihmisen tekemisiä, syömisiä, menemisiä, nukkumisia...Ei ihme, että vähän väskää.

Kaunista viikonloppua mussukat! :)

(tänään on vimppa päivä osallistua lavera-arvontaan!)

15 kommenttia:

  1. JEAH, mopsipostaus! Siis raikas ulkoilmahan tunnetusti takaa hyvät unet :) En voi käsittää noita mopsukoiden istuma-asentoja! Eikö niiden takamus ja tassut puudu? :D ihana ihana Bruno, pugs and kisses vaan hänelle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bruno kiittää pusuista <3 hän istuu aina tuolla tavalla :D tuolleen rennosti lönköttäen toisella lonkalla :D

      Poista
  2. voivoivoi... ihana koira<33
    Nyt tuli ikävä meidän entistä koiraa joka oli myös mopsi se oli niin saman näkönen kun tämä herra<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oij että <3<3 Mopsit vievät ikuisiksi ajoiksi sydämen <3

      Poista
  3. Bruno on tainnut olla ruoka-aikoihin tiiviisti kupin äärellä. ;-) Minä haaveilin joskus nuorena mopsista. Ei sitten onneksi tullut koskaan hankittua, mopsit eivät ole mun juttu. Se on hassua miten nuo koirajututkin menevät, että miten se itselle juuri oikea koira vaan jotenkin valikoituu. Sekin on hassua, kun sanotaan, että omistajat ovat koiriensa näköisiä, koska aika usein sekin pitää paikkansa. ;-)

    En ole muuten tainnut omassa blogissani mainita koskaan meidän koiruudesta mitään...ei kun olenpas, taisi jossain kyselyhaasteessa tms. vilahtaa kuvakin. =) Mulla on tällä hetkellä lievä koirakuume. Haluaisin harrastuskoiran, mutta just nyt ei ole mahdollisuutta koiraan eikä harrastuksen aloittamiseen (suojelukolutus kiinnostaisi). Ehkä sitten joskus...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kauhean moni sanoo, että "Bruno on paksu", mutta todellisuudessa hän ei ole ylipainoinen :) Eläinlääkäri ehdotti, että puoli kiloa olisi hyvä saada pois ja se varmasti lähteekin kun siirryimme senior-ruokaan kuukausi sitten :) Mutta muuten hän ei saanut eläinlääkäriltä läskituomiota kun kysyimme onko tämä meidän poika jotenkin pikkasen pläski :) Mopsit kuten Labukatkin näyttävät herkästi pyöreiltä kun niiden ruumiinrakenne on sellanen pönäkkä luonnostaan.

      Itse olen pienestä tytöstä asti haaveillut Mopsista. Jokin nuissa ruttukuonoissa viehättää <3 Meillä on ollut kotona persialaiskissoja jotka ovat ulkonäkönsä puolesta Mopsien kaltaisia <3 Ruttukuonot ovat siis kauneuskäsitykseni huipulla :) Me olemme itsekin Isännän kanssa pyöreäkasvoisia joten siksi tämä rotu on se meidän rotu.

      Olen omistanut myös Hovawart-tytön joka sitten taas poikkeaa Mopsin kanssa aivan valovuosien päähän toisistaan, sekä ulkonäkönsä että luonteensa puolesta. Minulla on ollut myös Welsh Gorgi-Bordercollie sekoitus joka sekin oli aivan erilainen. Mopsi on kuitenkin rotuna se mistä pidämme eniten, rauhallinen, kiltti, ihmisrakas, nöyrä ja viisas. Ja itsepäinenkin :D Jos joskus vielä ottaisin ison koiran, se olisi todnäk Hoffi tai Berninpaimenkoira.

      Mikä koiruus sulla on? :) Laita toki blogiin enemmänkin juttua koirastasi, olisi ilo lukea myös hänestä :) <3

      Poista
    2. Hih, minä haaveilin hoffista kun olin parikymppinen, mutta eihän mulle mitään koiraa tullut, kun ei oikein elämäntilanne silloin sallinut. Lapsuudenkodissa meillä oli sileäkarvainen noutaja ja pelastettu doberman. Myös irlanninsetteristä haaveilin joskus ja dobermannin olisin halunnut myös jossain vaiheessa. Ja karkeakarvaisen mäyräkoiran ja beaglen. Olihan noita koirahaaveita. ;-) Meille sitten tuli kuitenkin jackrusselinterrieri viisi vuotta sitten. Myös minun sisaruksillani on koiria ja olen saanut ilokseni tutustua elämäni aikana aika moniin upeisiin koirapersooniin. Olen ihan totaalisen koiraihminen. <3

      Valokuvatkin muuten lisää kiloja, varmasti myös koirille. Mopsit on toki ruumiinrakenteeltaan sellaisia, että näyttävät helposti vähän tuhdeilta. Varsinkin tällaisten ihmisten silmiin, jotka ei juurikaan mopseja tunne. Minä olen tehnyt tuttavuutta vain yhden mopsin kanssa elämäni aikana. Ruttukuonoista bokserit on enemmän mun juttu ja voisin ehkä jopa harkita bokseria jossain vaiheessa.

      No, ei sen rodun niin väliä, koirat vaan on ihania! <3 Tykkään toki kissoistakin, mutta koirat on silti lähempänä mun sydäntä.

      Poista

Kiitos kommentistasi :)