maanantai 17. syyskuuta 2012

Kaunis Sunnuntai.

Ajattelin jakaa Teidän kanssanne muutaman kuvan minun ja Isännän sunnuntaipäivästä :) Eilen oli todella kaunis sää, joten päätimme lähteä käymään Heikinmarkkinoilla ja sen jälkeen ulkoilimme vielä pari tuntia Ruissalossa.


 Vaikka olen jo aikuinen, mun niin tekis mieli aina ostaa tälläinen ilmapallo markkinoilta.

 Turun Kauppatorilla Heikinmarkkina humua.


 Lakumyyjä-täti katsoi mua tuimasti kun otin kuvan. Oletti varmaan, että olen jonkun kilpailevan lakufirman vakooja ja suoritan teollisuusvakoilua. Sori tätsy, ihan tätä blogia varten nappasin kuvan...



 Markkinoilta kuuluu aina ostaa metrilakua.

 Kerrohan, millaista suuressa maailmassa on?
-Muumipappa


 Joku hyväpebanen miäs :)

 Jospa me uskottelisimme, että olemme pesunkestäviä seikkailijoita!
-Nuuskamuikkunen

 Ruissalon Kuuvannokassa kävelyllä.

 Kesä väistyy syksyn tieltä.



 Titanic-elokuvan inspiroimana.



 Ruissalon Saaronniemi.


Isäntä piirsi mulle syrämen.





Rakastan syksyn värejä.

Mites Teidän viikonloppu sujui?

14 kommenttia:

  1. Voih, Ruissalo on yks kauneimpia paikkoja mitä tiedän! :)

    VastaaPoista
  2. No töissähän se meni... :( Mut tunti sitten alkoi mun viikonloppu = 4 vapaata! :)

    VastaaPoista
  3. Hihi, mulla on ihan samanlaisia kuvia noilta Heikinmarkkinoilta eilispäivältä :)

    Mutta miksei ME älytty ajella Ruissaloon?? (olettaen että oltais löydetty sinne :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D tuijottiko suakin lakumyyjä pahasti?

      Ei Ruissaloon vaikea ole löytää, jos löytää sataman liepeille, niin sieltä alkaa viitoitus :) Eilen oli kyllä loistava sää Ruissalossa kävelylle :)

      Poista
  4. Viikonvaihde meni ihan kotinurkkia nuohaillen..perussettiä.

    Tuo lakukojun tätskä kyllä suht kipakan näköinen daami.. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ajattelin se tulee kohta tuosta tiskin yli ja heittää mun kameran Aurajokeen :D

      Poista
  5. Upeita kuvia! Mekin saatiin nauttia hienosta ilmasta ulkona sunnuntaina.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 :) Eilen taisi olla hyvä sää koko Suomessa! :)

      Poista
  6. Metrilakuja! Mulle kans!

    Viikonloppuna sain hoitoon työkaverini mäyräkoiran ja tapasin pitkästä aikaa bestikseni. Kävin myös vanhempien luona lellittävänä ja nauttimassa kanttarelleista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Metrilakuja sais olla kyllä myynnissä ihan normiruokakaupoissakin! Ihan kökköä kun niitä saa ostaa vaan markkinoilta :/ En ala.

      Oij, sulla on ollut maastonakki hoidossa <3 Ne on kyllä vänkiä koiria :)
      Kanttarellit <3 Mäkin haluun.

      Poista
  7. Meinasin tukehtuu mehuuni nähdessäni ton Titanic -kuvan ;D Ihana!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)