perjantai 28. syyskuuta 2012

Ihan aina ei mene kuin Strömsössä.

Joku viisas on joskus sanonut, että eläinten ja lasten kuvaaminen on kaikkein haasteellisinta.  Allekirjoitan tämän lauseen ainakin eläinten kohdalla täysin. Blogissani seikkaileva sydänkäpyseni, Herra B, tuo maan mainioin Mopsieläin, harvemmin arvostaa valokuvaushetkiämme ja tänään ajattelinkin laittaa Teille näytille minkälaisia hutiotoksia usein tulee kun kuvailen meidän ukkelia.

Pohjustan vielä asiaa sen verran, että olen ihminen kuka pyrkii tekemään asiat aina hyvissä ajoin. Inhoan sitä, että viime minuuteilla räävitään kasaan jotain ja yleensä lopputulos on silloin huono. Näin sanottuani, tiedän että jouluun on aikaa vielä 3 kk, mutta päätin olla taas kaukaa viisas ja kuvasin jo joulukorttiamme varten Herra B:tä tonttulakki päässä. Tänään en vielä paljasta sitä kuvaa joka tulee tänä vuonna joulukortteihimme, mutta laitan näytille muutaman kuvan siitä minkälainen farssi tämä "valokuvaa tonttulakkipäistä koiraasi"-projekti voikaan olla.

 God damn äiti! Ettekö te iskän kanssa voi ostaa valmiiksi painettuja joulukortteja vaikka Tiimarista niinkuin miljoonat muutkin suomalaiset tekevät?

Ja minähän en kiusallanikaan katso kameraan! Hah, laita perhana tälläinen ylväs sivuprofiilikuva vaikka sitten korttiin, for all I care.

Hei, nyt tää s*atanan lakki valuu mun niskaan. Tai oikeastaan selkään, koska mitään varsinaista niskaa mulla ei ole....

Tää tonttutomera pakenee NYT! Kiipeän tähän pöydälle ja....ja ootas...mitäs sitten? Ööh, nyt toi helvatan tonttulakki peittää mun näkökentän...HELP! APUA! Kuuleeko kukaan...?

 Jos mä ihan vaan pusken päin tota kameraa kun ei tässä pakoyrityksetkään auta. Tulta päin urheasti!

Okei, mä luovutan. Ota nyt se kuva... Mitä? Miten niin muka toi tonttulakki on vinossa? Eihän ole! Ei tätä nyt paremminkaan saa, kun mulla on niin pieni pää ja tää lakki on jotain jättiläispää-kokoa! Sä olet äiti välillä vähän hölmö...ostaisit mulle sopivamman lakin niin mä ehkä voisin istua ihan nätisti paikoillani....Siis ehkä. En lupaa mitään.


Ihanaa ja Hauskaa viikonloppua murut! :)

12 kommenttia:

  1. ihana<3 tosi hyvin keksitty noi kuva tekstitki!:)

    VastaaPoista
  2. Toi "s**tanan lakki"-kuva on ihan loistava <3

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. :) Hän on tämmönen pieni ihanuus <3

      Poista
  4. Oh, mon dieu! Monsieur on niin hellyyttävä :) Hänhän voisi pistää pystyyn Nonnulan spin-offin Mopsulan! miten iPadilla saa sellaisen hianon sydämen?!?!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D ihanaa, kiitoksia! Joskus oikeasti mietin pitäiskö laittaa pystyyn Mopsulle oma blogi kun hänellä on aika vankka fanipohja täällä :D

      Poista
  5. Ihanaa. Tiedän ongelman. En tiedä mistä meidän neiti on nimensä saanut, mutta kuvissa poseraamista hän ei osaa. Vaikka kaimana on huippumalli. Joten niillä otoksilla mennään mitä saadaan

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)