tiistai 28. elokuuta 2012

Rokkeri sekoaminen.

Tehtävä: etsi kuvasta vastaus miksi otsikossa mainitaan sana "sekoaminen".

Minun on ehkä parempi lopettaa yritykset hillitä itseäni kun puhutaan kosmetiikasta. Ja varsinkin kosmetiikan ostamisesta. 

Suhteeni Yveksen kanssa on ollut pitkä ja monivaiheinen, kuten alkutalvesta asiasta kirjoittelinkin.
Välillä on mennyt aikoja kun en ole tilannut mitään Rokkerilta ja välillä taas innostun enemmän. Useimmiten syynä extempore-tehtyihin tilauksiin ovat leikkaa-liimaa-lippulappu-kirjeet joita tuo ranskalainen poikaystäväni minulle uskollisesti lähettelee. Ja jotka minä uskollisena tyttöystävänä joka kerta avaan ja tutkin tarkkaan.

Nyt kuitenkin syy tilaamiseen löytyi siitä, että Yves oli halunnut muistaa syntymäpäivääni ja lähetti minulle s-postia jossa kerrottiin, että saan ILMAISEKSI hajuveden ja vartalovoiteen. Voiko tuollaisesta nyt kieltäytyä vaikka se tarkoittaisikin, että kukkaro taas kerran laihtuu siinä ohimennen?

Tässä fransmannini syntsälahja mulle! Hajuvesipullon koko on tosiaan huikeat 5 ml, mutta saman sarjan vartalovoide on sentään myyntikokoinen. Ja tuoksu...noh, ei mun mieleinen. Sori Yves, en tykänny. Tiedän, että tarkoitit hyvää, mutta epäonnistuit valinnassasi.
Tämä Moment de Bonheur-tuoksu on aivan liian ruusuinen mulle ja muutenkin melko halpis. Luulenpa, että tuo hurjan suuri hajuvesi lähtee ystäväni murkkuikäiselle tytölle ja voiteen laitan jakoon jollekulle muulle.

Sisälsi se paketti senttäs joitain hyviäkin tuoksuja. Tuossa muutama viikko sitten kerroin löytäneeni HG-suihkugeelini ja vilauttelin silloin jo, että olen ehkä tilannut sarjan muutkin tuotteet. No tässäpä he ovat, kerää koko sarja! Varastoon yksi suihkugeeli jemmaan, yksi vartalovoide käyttöön kuten myös edt. 
Mutta mutta. Niin uskomatonta kuin se onkin, tuo edt ei tuoksu yhtään samalta kuin nuo vartalotuotteet? En ymmärrä ollenkaan mikä tässä kuviossa ei ole kohdallaan. Vartalovoide ja suihkugeeli ovat kuin identtiset kaksoset tuoksunsa puolesta, mutta tämä edt taitaa olla adoptoitu jostain muualta tähän perheeseen. Tuoksu on kuin suoraan wc-pöntön raikastimesta tai yleisen käymälän pumppusaippuasta. Me not likey.
Onneksi en tilannut isointa lekaa vaan järkevästi otin kokeiluun tuon pienen pullopahasen. Olen kyllä todella pettynyt tälläiseen toimintaan! Haluan saada edt:nä tuon täysin saman tuoksun kuin esim. suihkugeelissä on, enkä jotain sinnepäin. Argh. Turhauttavaa.


Koska laatikossa piisaa tuota tavaraa, tuotearvostelen tällä viikolla myöhemmin muutaman muun ostamani tuotteen. Tämä siksi, ettei tästä yhdestä postauksesta tule kilometrin mittaista :D

9 kommenttia:

  1. Mulla on tuo sitruskukka-edT. Ihmettelinkin taannoin HG-suihkugeelistä postatessasi, että onpa ihmisillä eri tuoksumakuja, kun en ite tykkää yhtään ko. tuoksusta. Nytpä sitten selvisikin, etteivät ole samaa perhettä :D Ihme toimintaa Yvesiltä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, tuolla suihkugeelin tuoksulla ja tuolla edt:llä on eroa kuin yöllä ja päivällä :/ Harmillista.

      Poista
  2. Mulle tuli sun toyboylta kans paketti..ja tilasin sun hehkuttaman suihkarin.
    Vaan niin nuo nenulit ja hajunystyrät on erilaisia..en mitenkään suuremmin ihastunut.En kyllä vihastunutkaan.
    Mutta kahvintuoksuinen suihkari saikin vipinää nenässä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinhän se menee, mun tuoksunenä on yleensä aika kranttu ja enkä tosiaan ihastu kovin herkästi kaikkiin tuoksuihin. Tuossa suihkarissa oli vaan sitä jotain :)

      Poista
  3. Hihii, arvaapas kuka myös sekosi Rokkeriin ihan juuri? Jep, minä! Hauska yhteensattuma. Minä tilasin tuon Moment de Bonheurin ihan varta vasten, otin 30 ml (oli tarjouksessa). Yksi syy miksi sen halusin oli tuoksun luoja, Annick Ménardo, joka on suht arvostettu "nenä". Ilokseni tykkäsin tuoksusta. Eihän se mikään superupea ole, mutta kelpaa minulle mainiosti vähän arkisemmaksi tuoksuksi, on kivan kepeä ja saippuaisuudestaan huolimatta mielestäni ihan hyvin koottu tuoksu.

    Teinitär mielessäni tilasin tuon Sitruspuun kukka-tuoksun. Se oli ihan ok minunkin ylläni, mutta tykkäsin siitä enemmän teinittäreni iholla, kivan kepeä tuoksu mielestäni. Alku on toki suht sitruunainen, mistä helposti tulee wc-raikastin mieleen, mutta hetken kun antaa tuoksun tekeytyä niin siitä kehkeytyy aikas kiva mielestäni.

    Noh, mitäs muuta tilasin? En tiedä kehtaanko edes tunnustaa, melkein nolotti itseäkin katsella sitä - lähinnä suihkugeelien - määrää. Hups! Saattaa olla, että jossain välissä voipi blogiin asti jotain noista päätyä. Pahinta lienee, että suunnittelen jo seuraavaa tilausta, haluaisin tuosta Un Matin au Jardin-sarjasta sen sireenituoksun ja kaippa mä sorrun jos vaikka mihin muuhunkin...

    Minäkin olen ollut kovin häilyväinen Yves-tilaaja, tässä oli piiiiiitkä tauko niin, että en tilannut sieltä mitään. Heitin kaikki kosintakirjeetkin suoraan paperinkeräykseen, ettei tulisi kiusauksia. Jotenkin Yves on viime aikoina mielestäni nostanut profiiliaan pakkausten suhteen ja oikeastaan muutenkin ja erityisesti olen tykästynyt nyt Rokkerin suihkugeeleihin. Huhhuh, millähän sitä taas saisi homman poikki..... ;-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pitää ehkä vielä tuoksuttaa uudelleen tuota syntsälahjaani, ekalla haistamalla se vaan tuntui niin ruusuiselta, että hui! :D

      Hei, mulla karkaa mopo aina käsistä kun alan tilailemaan jotain kosmetiikkaa! :D Itsehillintä, mikä se on? Olen samaa mieltä, että Yveksen suihkarit ovat aivan ihania ja muutenkin tuotteet ovat nostaneet vähän imagoaan parempaan suuntaan :) Hyvä Yves!

      Mä jään odottelemaan sun postaustasi mitä kaikkea olet tilannut! :)

      Poista
  4. Oi mikä ihana karkkipaketti.... :P Itse oon tutustunu vuosikausien (lue: yli 15 vuoden) jälkeen uudestaan Yves Rocheriin, tilasin tossa kesämmällä yhen setin ja pari päivää sitte uuden. Ja tarvettahan ei varsinaisesti olis, kaapit pursuaa joka suuntaan... :D Mutta mitäs sitten? Onneksi meitä hamstraajia löytyy niin pysyy kosmetiikkafirmat pystyssä. ;D

    Ja suuri kiitos ihanasta blogista!!! Olen melkoisen uusi lukija, mut nyt jo kovasti koukussa ja on tässä loppukesästä tullu plärättyä tätä tunti jos toinenkin.... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ollut kans pidempiä taukoja suhteessani Yveksen kanssa, mutta tänä vuonna olen muutamaan otteeseen hurahtanut fransmannin pauloihin aivan pää edellä :)

      Oij, ihanaa kuulla, kiitos oikein paljon kauniista sanoistasi! :) Mukavaa, että pieni blogini on mieleesi, toivon mukaan viihdyt parissani jatkossakin :)

      Poista
  5. Totisesti pitää joskus tuhlata roposensa tuohon suihkugeeliin, sitrusmaiset suihkarit kun on enemmän kuin jees =) Ja tosiaanki, mähän tuoksuttelin Yveksen putiikissa tuota saman sarjan hajuvettä ja olin pettynyt tuoksuun, siitä tais tulla mieleen about joku sitruksinen pesuaine =D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)