maanantai 20. elokuuta 2012

Limeä kainaloon ja raparperia iholle.

En tiedä jaksaako kukaan enää lukea näistä Dermosilin kesäuutuuksista? Kesä on jo auttamattomasti loppupuolella, mutta kirjoittelen näistä nyt silti.

En tiedä onko täydellistä dödöä olemassakaan? Moni vannoo Clarinsin ihmedödön nimeen, itsekin olen sitä joskus aikoinani käyttänyt ja hyväksi todennut. Ainoa mikä mua estelee ostamasta sitä lisää, on melko suolainen hinta. Mun kipuraja alkaa ylittymään melko pahasti jos dödö maksaa noin 25 euroa. Koska olen pihi paskiainen, minun on siis jatkettava hyvän dödön etsimistä näistä edullisemmista vaihtoehdoista.
Kokeiluun lähti tämä Dermo-uutuus, Lime Deo roll-on. Dermon dödöputelit olivat kokeneet jonkinmoisen make-overin ja nykyisellään tämä purkki on oikein kiva. Deopallo on sopivan suuri ja yleisasu tuotteessa on tyylikkään eleetön.
Tuoksu on todella kiva ja raikas, kuten lime nyt on. Enpä ole tunkkaiseen limeen vielä törmännytkään :D Olen käyttänyt näitä Dermon dödöjä monet kerrat vuosien varrella, eikä mulla ole näistä pahaa sanottavaa. Nämä ovat alkoholittomia (joka on ehdoton vaatimukseni dödön suhteen), nämä pitävät ikävät hajut poissa ja kainalot pysyy kohtuu kuivina. Eli toisin sanoen tekee sen minkä lupaa.
Hintaa näillä on vähän alle 3 euroa.

 Suuri suihkugeeli rakastuminen tapahtui aiemmin tänä kesänä Dermon Kesäisen suihkugeelin kanssa ja romanssimme jatkuu edelleen. Nyt tilasin myös saman sarjan vartalovoidetta joka ekalla tilauskerralla meni aivan minulta ohi. Koska kyseessä on Limited Edition-tuotteet, nappasin tämän voiteen kaveriksi vielä yhden 500 ml:n lekan sarjan saippuaakin varastoon...ettei ny vaan sitten loppuis kesken! Tästä tuoksusta on pakko päästä nauttimaan läpi vuoden!
Kuten saippuakin, myös tämä voide on reilussa 500 ml:n pumppupullossa. Eli riittää kyllä hetken aikaa. Jopa mulla. Tuoksu tuotteessa on se ihana kesäinen raparperi-mökkisauna-saunavihta-koivu-järvi -kombo johon rakastuin tulen palavasti ja todennäköisesti ikuisiksi ajoiksi :)

INCI-listaa kaikille kiinnostuneille.



11 kommenttia:

  1. Mä tykästyin tuohon Dermosilin Lime-dödöön, sain sen työpaikan kautta tehdyssä tilauksessa kaupan päälle. Siinä on tosi kiva tuoksu ja on pitänyt erittäin hyvin jopa mun vaikean hormoonihikeni kurissa. Hintakaan ei ole paha, mun suosikki Lumenekin maksaa 6e.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo oli kyllä kiva dödö, yllätti positiivisesti :) Tuoksu on ihanan raikas!

      Poista
  2. itsekin käytän tällä hetkellä (kirjaimellisesti) tuota Lime-dödöö, se on kyllä aivan mahtava! :) tuoksu on niiiiiiiin raikas, tykästyin myös siihen Lime vartalovoiteeseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on suunnitelmissa tilata se Lime-voide kans :)

      Poista
  3. Kiva, kun aina postaat Dermoista! :) Hedelmä- ja marjatuotteet heillä on yleensä mainioita. Lime-suihkugeeli oli pettymys, koska tuoksui ihan liian miedosti. Taidan joskus kokeilla tän dödön, josko ois sähäkämpi, sillä itse limen vivahde on kyllä noissa hyvä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Loistavaa, kiitos positiivisesta palautteesta! :) Mukava kuulla, että Dermo-postauksilla on myös lukijakuntansa. Mun mielestä Dermot ovat perushyviä tuotteita jotka ovat edullisia, monta hyvää tuotetta on jatkuvassa käytössä :) Esim. ilman Dermon kylmägeeliä en tulisi toimeen! Paras kaikenmaailman kolotuksiin ja hyttysenpuremiin!

      Poista
  4. Kyllä Dermot kiinnostaa.
    Aikonaan tuli akkojen kanssa töissä tilailtua,nyt tilailen ominpäin aina silloin tällöin kun sille päälle satun.
    Ja oikeastaan hyvä kun kirjoitit tästä dödöstä,koska mulla se nyt jossain jemma-nimisessä paikassa pyörii..tiedän että mulla on toi mutta missä...hmm...SherlockTyly etsii.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) kiva kuulla!

      :D salapoliisin työtä joskus, nämä mysteeriset kosmetiikkakätköt!

      Poista
  5. Itselläni on käytössä ldb:n dödö. Kertaakaan ei oo pettänyt, en vaihda.:)

    VastaaPoista
  6. Vastaukset
    1. Kiva tietää :) pitääkin laittaa tuo korvan taakse! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)