torstai 9. elokuuta 2012

Keramiikkahäät.

Tänään 9.8.2012 tulee kuluneeksi neljä vuotta siitä kun sanoimme Isännän kanssa toisillemme Tahdon. Vietämme siis tänään keramiikkahäitämme.
Vuonna 2008 elokuun 9. oli hyvin aurinkoinen ja kaunis, vaikka sääennusteet olivatkin luvanneet meille kovin sadetta auringonpaisteen sijaan. Toisin kuitenkin kävi :)

Meillä oli ihanat pienet häät, vieraita oli noin 40 ja kaikki viihtyivät hyvin ja kaikilla oli hauskaa.

Tässä muutama kuva tuosta elämämme tärkeimmästä päivästä  






Sitoutua niin syvästi
että muuttuu pohjattomaksi
Puristaa niin lujasti
että muuttuu rajattomaksi
Rakastaa niin mielettömästi
ettei mikään enää
ole vailla merkitystä
-Tommy Tabermann

24 kommenttia:

  1. Ihanaa keramiikkahääpäivää! ♥

    VastaaPoista
  2. Ihanaa! :)) Oikein paljon onnea ♥

    VastaaPoista
  3. Aurinkoista ja mukavaa hääpäivää teille! ♥
    Tuo ensimmäinen kuva on ihan mahtava :)

    Aloitin eilen projektin "Lue Nonnun blogi alusta alkaen".
    Good times!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) ♥

      Oijoi, itseä ainakin hävettää blogin alkupään tekstit, joten sanon nyt kiitos ja anteeksi :D Mulla oli pitkään aika huono kamera, mutta reilu vuosi sitten sain digijärkkärin jonka jälkeen ainakin kuvien laatu on toivon mukaan parantunut. Tekstin laadusta en menisi vieläkään takuuseen ;D

      Poista
    2. Pöh, eihän kukaan ole seppä syntyessään!

      Mä tykkään lukea blogeja alusta loppuun, ne ovat kasvutarinoita. Sinusta on tullut parin blogivuoden aikana ainakin itsevarmempi kirjoittaja ja analyyttisempi tuotearvioissa.

      Poista
    3. :D just tuossa yhden toisen kanssa bloggaajan kanssa puhuttiin, että kun lukee blogin alkupään tekstejä, tunne on kuin lukisi jotain vanhaa päiväkirjaa :D

      Ihana kun olet jaksanut kahlata tekstini läpi, olen otettu :)

      Poista
  4. ootte niin himputin onnellisen näkösiä<3 Mun hääpostaukset on tulossa ihan piakkoin, menee vaan aikaa kun pitää muokata kuvia, valita niitä ja sitten vielä kirjottaa kahdella kielellä, huh! Paljon onnea teille <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oij, kiitos Leena :) ♥

      Mä odottelen innolla postauksia teitin häistä! :)

      Poista
  5. Söpöliinit <3
    Onneja kahmalokaupalla.

    Pakkohan se on uksia mahtoiko isäntä muistaa jollain keramiikka-aiheisella lahjalla??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Tyly, kiitos :) ♥

      :D juu ei muistanut, ainakaan vielä! Mua niin nauratti tuossa äsken vielä kun aamulla kun Isäntä läks töihin ja tuli pusutteleen mua ja sanomaan heipat, hän toivotti samalla hyvää hääpäivää mulle. Mä olin niin unenpöpperössä, että vastasin hänelle, "hyvää työpäivää" :D Vuoden Vaimo-palkinto tänne kiitos! :D :D

      Poista
    2. =)
      Mä panttasin "toivotuksiani" viime hääpäivänä ja odotin mahtaako mies muistaa...eipäs muistanut ja toivotin kettuillessani "Hääpäivät eilisen kunniaksi" sitten seuraavana aamuna kaffepöydässä...Teki sävärit =)
      Mies tasan tiesi että olin muistanut ja testasin herran muistia.

      Poista
  6. Voi onnea paljon teille! <3 :) Tuo riisinheittokuva on ihan mahtava!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Elisa :) ♥

      Kunnia kuvasta menee ystävällemme Samille joka toimi kuvaajana häissämme :)

      Poista
  7. Onnittelut söpöläisille =)

    VastaaPoista
  8. Myöhäiset hääpäiväonnittelut! <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)