perjantai 27. heinäkuuta 2012

Perjantain kuvakollaasi.

Koska sää on ollut kovin vaihteleva tänä kesänä (lue: on siis satanut lähes koko ajan) ajattelin piristää Teitä muutamalla aurinkoisella kuvalla. Kuvat on otettu juhannuksena jolloin, ihme ja kumma, paistoi aurinko täydeltä terältä :) Ainakin siis täällä Varsinais-Suomessa.


















Kaunista viikonloppua ihanat :) Minä vietän synttäriviikonloppua, täytän sunnuntaina 36 vuotta! Apua! Eikai, tämä ikä tuntuu kyllä tosi hyvältä, en välittäisi olla enää 25-vuotias :) Sanotaanko näin, että tässä iässä on ne suurimmat hötkyilyt jo hötkyilty :)
Niin ja hauskaa Unikeonpäivää myös! :)


8 kommenttia:

  1. Ihana tuo juhannuksenviettäjä lepotuolissaan. Kuvistasi välittyi mukava kesäfiilis.

    Hyvää tulevaa syntymäpäivää!

    VastaaPoista
  2. Sä oot kyllä loistava kuvaaja,wau !
    Toi MopsiPopsin "GeneSimmons"-kuva on ihan paras.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tyly <3 :) tällä hetkellä kun olen hieman tienhaarassa urani suhteen, olen vakavissani harkinnut jos kouluttautuisin valokuvaajaksi. Valokuvaaminen on ollut intohimoni pienestä tytöstä asti :)

      Poista
  3. Ihanan kesäisiä kuvia <3 Ja hei, onnittelut, sähän oot vielä nuori (mä näet täytin reilu kk sitten JO 37) ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Nova <3 :) Hei, onnittelut sulle näin jälkikäteen <3 :)
      Ikä on vain numeroita. Melkein 90-vuotias isoäitini kuittaili mulle viikolla, että "sullakin alkaa tuo 40 häämöttää." Mä kuittasin hänelle takaisin, että "sulla häämöttää kohta 100!" :D Isoäitiä nauratti tämä kauheasti :)

      Poista
    2. Kiitos kiitos =) Heh, mummosi ja sun sanailu kuulostaa ihanalta <3 Taitaa mummus olla semmonen teräsmummeli =)

      Poista
    3. Juu, kyllä hän aikamoinen teräsmummeli on <3 Tosin asuu jo vanhainkodissa ja muisti pätkii päivittäin aika pahasti, mutta kyllä huumorintajua vielä löytyy :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)