tiistai 24. heinäkuuta 2012

Keep Calm.

Kaikki varmasti tietävät Keep Calm and Carry On-sisustustaulut? Puhun siis näistä:


Näistä on tehty monen moista eri versiota, mm. tuo joka näkyy minulla täällä blogissanikin tuossa vasemmalla sivupalkissa, Keep Calm and Love Pugs.
Kun selaa nettiä, tekstivariaatioita löytyy joka makuun (ja mauttomuuteen).
Alunperinhän näitä tehtiin nostattamaan ihmisten mielialaa Britanniassa Toisen Maailmansodan aikaan. Näitä oli kauppojen ikkunoissa, julkisissa kulkuvälineissä, yleisillä paikoilla jne. Ja noin 70 vuotta myöhemmin tämä teksti on päätynyt sisustustauluiksi, mukeihin, iPhonen kuoriin, hiirimattoihin ja vaikka mihin.

Olen niin ihastunut näihin, että päätin hankkia meidän kodin sisustukseenkin muutaman Keep Calm-taulun. Rakastan muutenkin tekstejä sisustuksessa, meidän kodissamme niitä on siellä täällä ja olen niistä tännekin postannut :)

Tottakai valitsin toiseksi tekstiksi tuon blogissanikin olevan eli Pysy rauhallisena ja rakasta Mopseja.
Sehän sopii meidän kotiin täydellisesti. Toiseksi tekstiksi valitsin tuon Love-jutun, koska mä nyt olen tälläinen romanttinen pöhkö ja koska rakkaus nyt vaan on parasta elämässä. Ja koska tuo pohja on vaaleanpunainen x)


Myös Isäntä sai omansa :)

Voin tässä vaiheessa tehdä pienen paljastuksen, eli olemme ajatelleet myydä tämän hetkisen kotimme ja muuttaa pois kerrostalosta. Elämme siis jännittäviä aikoja ja toivomme sormet sekä varpaat ristissä, että asuntomme menee kaupaksi mahd.pian ja että saisimme juuri Sen Unelmakodin jota olemme tässä havitelleet jo hetken. But we'll see what happens! :) Nämäkin sisustustaulut pääsevät siis kohta kaunistamaan uutta kotiamme (jos kaikki sujuu kuten toivomme!)


Pidätkö Sinä näistä Keep Calm-jutuista? :)

13 kommenttia:

  1. "Keep calm and call Batman". :D Hahaa! Hauskoja ^__^ Itselleni sopisi varmaankin tämä: http://www.keepcalmandposters.com/posters/2377.png

    VastaaPoista
  2. Mun on pakko saada tollanen Keep calm and love pugs!!! Ihana<3

    VastaaPoista
  3. hauskoja :D ootko siis vaan tulostanut nuo kuvat netistä? oon vähän tyhmä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, näin tosiaan olen tehnyt :) Ei ollut lainkaan tyhmä kysymys :)

      Poista
  4. Hih, sun ansiosta itsellenikin laitoin kissoihin liittyvän. :D Lontoossa meinasin ostaa jonkinmoisen Keep calm-taulun, mutta päädyin ostamaan vain mukin töihin: "Buy shoes and look great". :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) ihanaa!

      Hei, mulle sopeis tuo kenkä-juttu myös! :D Tai ehkä joku "be insane and buy tons of cosmetics" :D

      Poista
  5. Moi, nää on ihania, mistä sinä ostit/tilasit nämä? Mää haluun jotain kans tällaista:)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)