torstai 26. heinäkuuta 2012

Kakkonen kiri ykköseksi.

Kuten kaikki hyvin tietää, minä rakastan tuoksuja. Tätä painottelin jo eilisessäkin postauksessa. En ole niitä ihmisiä jotka käyttävät vain yhtä hajuvettä ja sen loputtua ostavat vasta uuden. Juu ei. Mulla on käytössä useampaa eri hajuvettä ja käytän niitä fiiliksen ja ehkä vähän vuodenaikojenkin mukaan.
Sillä ei ole merkitystä kuinka monta pulloa minulla on hajuvesiä entuudestaan, ostan hyvällä omallatunnolla lisää jos löydän nenuani miellyttävän tuoksun.

Äitini tietää tämän intohimoni hajuvesiin ja toi minulle laivalta tuliaisiksi tämän:

Ralph Lauren Big Pony 2 for women. Olin näihin Big Pony -sarjan tuoksuihin tutustunut jo aiemmin tänä vuonna kun sain Tiialta nro 4:n testerin.
Myöhemmin kävin Kick'sissä nuuskuttelemassa kaikki neljä RL Big Ponya ja tykkäsin niistä kaikista. Tiesin, että äitini toisi minulle jonkun tuoksun ja vinkkasin hänelle näistä. Hän oli valinnut tämän nro 2:sen minulle koska se kuulemma sopi minulle parhaiten. Äiti tietää, että rakastan tälläisiä makeita hedelmä/marjatuoksuja ja sellainen tämä juuri on :)
Tässä tuoksuu päällimmäisenä karpalo ja tonkapapu. Mielestäni erotan myös vadelman ja jotain sitrushedelmää. Tuoksu on tosi kiva peruspäivätuoksu, mutta menee toki iltatuoksunakin.

Pidätkö Sinä näistä Ralph Laurenin Big Pony-sarjan tuoksuista? Mikä niistä on suosikkisi? :)

6 kommenttia:

  1. Sain juurikin tuota 4:sta näytteen keväällä ja tykkäsin kovasti. Olenkin yleensä vähän raskaampien tuoksujen ystävä. En ostane omaksi luultavasti kumminkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, nämä ovat aika kepeitä tuoksuja ja Nelkku taitaa olla "raskain" näistä Big Pony-tuoksuista :)

      Poista
  2. tykkään just tost 2! rakastuin siihe kesällä ku ostin sitä ittelleni laivalta :)

    VastaaPoista
  3. Minä ostin näitä laivalta kaikki 4. Ja eka suihkautin sitä poikaystävän päälle, kun en tajunnu ett RL:lla on oikeesti myös naisten hajuja. :D Nr 2 on munkin suosikkini, en oo tainnu muita ees vielä käyttää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kakkonen on paras näistä Ralphin tuoksuista :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)