tiistai 19. kesäkuuta 2012

Greetings from all over the world.

Minun ihana ja rakas ystäväni Sara (Ps.Rakastan kirjoja-blogista) kiertelee maailmaa aina kun hänellä on vapaata ja yleensä aina hän tuo minulle matkoiltaan jotain ihania tuliaisia.

Näimme Saran kanssa pitkästä aikaa toukokuussa ja sain häneltä taas kassillisen mahtavia tuliaisia mm. Espanjasta ja Skotlannista.



Skotlannista sain tuliaisiksi Mangovoita sisältävää vartalovoidetta joka on käsintehtyä ja aivan luomua. Kyseinen firma, Highland Soap co. valmistaa mm. palasaippuoita ja muutakin luonnonkosmetiikkaa. Tämä kyseinen voide tuoksuu aivan aidosti mangolle ja on todella täyteläistä. Purkki ei ole kovin iso, mutta jo pieni määrä voidetta riittää kosteuttamaan koko kropan. Pienempi purkki on näppärämpi ottaa myös reissuun mukaan.
Haluaisin joskus tutustua muihinkin tämän sarjan tuotteisiin :)




Sara tietää myös innostukseni ihaniin kasvonaamioihin ja hän oli ostanut minulle (kaiketi ihan Suomesta) tämän ihanuuden:

Rakastan Freemannin tuotteita ja olen monesti meinannut ostaa tämän suklaa-mansikkanaamion, koska tätä on monessa blogissakin kehuttu :) Eikä yhtään turhaan! Iho on kuin samettia tämän jäljiltä. Tämä puhdistaa tehokkaasti huokoset ja pienentää niitä, mutta ei kuitenkaan kuivata ihoa laisinkaan. Tästä tuli yksi suosikkinaamioistani ja tykkään kun nämä Freemannin tuubit ovat tälläisiä isoja, näitä voi surutta käyttää useamminkin eivätkä ne lopu ihan heti kesken.

Tadaa. Arvatkaas kuka tässä on? Saanko esitellä, tässä on Isäntä eli Mr.Nonnula. Hän pääsi myös testaamaan naamiota ja antoi mulle jopa luvan, että saan laittaa kuvan tänne tästä testailusta. Kiltti ja ihana mies, vai kuinka :) Vaikka Isäntä on hyvin perussuomalainen jässikkä, joka tekee rankkaa ruumillista työtä, hän kuitenkin välittää omasta ulkonäöstään ja käyttää kiltisti kaikki silmänympärysvoiteet ja seerumit joita hänelle tyrkkään :) Ja osaa aivan itse kertoa minulle milloin jotain tuotetta pitää saada lisää.

Sara oli ostanut mulle Barcelonasta tälläisen kauniin ja kesäisen rannekorun. Rakastan turkoosia väriä ja tämä koru on todella ihana :) Kiitos vielä rakas Sara näistä ihanista tuliaisista <3 oot rakas!

9 kommenttia:

  1. Heh, rohkea perussuomalainen jässikkä sulla kotona. :) Meidän perussuomalainen jässikkä ei antaisi laittaa naamiota ja laittaa kuvaa blogiin, mutta piruksi maalattuna tai vanhaksi vanhennettuna on antanut. :D

    Minun perussuomalainen jässikkä käyttää kasvoille omaa putsaria ja kosteusvoidetta. Vielä 10 vuotta sitten ei ollut näin. Olen siis saanut hänet oppimaan ja kaitpa tuo herra itsekin on huomannut, että nassu voi nykyää paremmin. :) Hän ostaa jopa itse tuotteensa, jos vanhat loppuvat ja mamma ei ole tajunnut hankkia uusia. ;D

    Ai niin se vielä, että oma mies on myös ruumiillista työtä tekevä duunari, eli kuuluu juuri siihen ryhmään, jonka ei olettaisi hoitavan ihoaan millään tavalla.

    Ihania tulijaisia olet kyllä saanut. ;) Ai niin... meidän perhe suuntaa tänään sinne teidän kulmakunnille lomailemaan. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy myöntää, että ihan hieman yllätyin itsekin kun heitin vaan ihan puoliläpällä, että "laitan tän kuvan sitten blogiin". Hän vastasi vaan, että "senkus laitat" :D

      Ei tuo meidänkään Isäntä ole ihoaan hoitanut mitenkään ennen minua. Mä sitten vaan aloin ostaa hänelle putsareita, voiteita ja nykyään seerumeitakin. Ja kiltisti hän niitä käyttää :)

      Juu enkös vain olekin! Sara tuo aina jotain tuollaisia ihania juttuja :) <3
      Ihan totta?! :) Olis kyllä kiva nähdä jos viivytte täällä useamman päivän!

      Poista
  2. Voih..ihania tuliaisia.

    Ja taputapu Mr Nonnulalle,siviilirohkeudesta olla mallina ja kempparituotteiden käytöstä.
    Minä se ostan ajoittain VeliHennolle rasvoja yms,mutta eihän se äijä niitä sitten muista/jaksa/halua käyttää.Ellen erikseen mainitse.Onneksi mä olen hyvä mainitsemaan =)

    VastaaPoista
  3. Hih, ihanaa kun mies antoi luvan laittaa oikein kuvankin tänne kauneusnaamion käytöstään :)

    Miestä ei löydy täältä, mutta hyvälle ystävämiehelleni olen kyllä opastanut ihon oikeanlaisen kosteuttamisen tärkeyttä. On vaan niin pirun pihi se äijä, ettei vapaaehtoisesti mitään käsirasvoja ostele vaikka tarvetta kyllä olisi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, ihme kyllä antoi :D

      Tuo käsivoiteen käyttö on jollain miehillä todella vaikeaa, vaikka kädet olisi ihan kamalan kuivat :/ Onneksi meidän Isäntä tajuaa omaa parastaan sen verran, että rasvaa käsiään kun ne alkavat pahasti kuivumaan :)

      Poista
  4. mullakin oli tota naamiota ja itse en tykännyt yhtään! Töhnä oli jotenkin epämiellyttävän näköistä ja haju liian äklö. myöskään lopputulos ei ollut mun naamalle se sopivin, tuntu että naamio toi finnit ja näpyt oikein esiin, hrr..

    vika saattaa olla mun naama-ihossa, se ei kuitenkaan ole mikään helppohoitoisin ja tuo naamio ei ollut sitten sopivin vaihtoehto.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oijoi, kuulostaa kyllä sille, ettei ollut sulle sopivin naamio :( Oletko kokeillut muita Freemannin naamioita? Itse tykkään tosi paljon sitruuna-savinaamiosta joka on tarkoitettu ehkä vähän epäpuhtaammalle iholle :)

      Poista
    2. on mulla sitä kurkkunaamiota, mikä kuivuu ja sitten se pitää repiä iholta, se on hauska ja toimii kyllä.. enpä ole muuten tuota sitruunajuttua kokeillut, oonkohan ikinä edes tormännyt.. pitää katsella seuraavan kerran kun Freeman-ostoksille menen ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)