maanantai 18. kesäkuuta 2012

Ameriikan herkkuja.

Ihana yhdyshenkilöni Amerikasta otti tässä taas taannoin minuun yhteyttä ja kertoi, että BBW:llä oli hyviä tarjouksia. Tämän kuultuani painoin suoraa päätä BBW:n nettikauppaan ja listasin ylös mitä kaikkea taas haluankaan ostaa.

Saalis oli niin valtava, että postittaminenkin piti hoitaa useammassa erässä :D

Vartalovoiteiden suhteen olin tällä kertaa maltillinen, kuten kuvasta voi todeta. Oikeasti tilasin kyllä neljä, mutta kuvasta puuttuva Sea Island Cotton ei ollut yhtään mun makuuni sitten kuitenkaan. En ole päättänyt mitä teen sen kanssa, arvonko sen täällä pois, myynkö sen vai lahjoitanko jollekin ystävälle lahjaksi. Don't know yet.
Country Chic nousi näistä kolmesta suurimmaksi suosikikseni. Siinä tuoksuu todella raikas sitruuna, mutta iholla tuoksu muuttuu aivan mielettömän naiselliseksi ja makeaksi tuoksuksi. Tätä tuoksua voisin ostaa joskus jopa muinakin tuotteina, esim. suihkugeelinä.
Bali Mango kertoo jo nimelläänkin, että nyt mennään jossain eksoottisissa tunnelmissa. Pullo tosin on kyllä aika ysäri, eikö vain? Mutta tuoksu korvaa täysin pullon ruman ulkonäön. Mango, ananas, kookos, vanilja...voiko tuolla kombolla mennä metsään? Juuei voi.
Rio Rumberry tuoksuu todelliselle tropiikille papaijoineen ja marjoineen. Todella makea, hyvä tuoksu, joka on jopa niin täyteläinen, että luulen tämän yhden putelin riittävän minulle. En usko, että hankin toista tälläistä enää.

 Tällä kertaa ostin myös pari käsisaippuaa. Sain pari vuotta sitten rakkaalta, maailmaa ympäriinsä matkaavalta ystävältäni Nykin tuliaisina Caribean Escape-saippuan joka oli I H A N A! Saippua on anti-bacterial ja soveltuu siis myös keittiösaippuaksi. Jos tälläisiä herkkutuoksuja nyt raaskii keittiössä käyttää...Saippua tulee pumpusta ulos pehmeänä vaahtona ja jättää kädet todella kosteutetun oloisiksi. Ja hyvän tuoksuisiksi!
Itse valitsin tuoksuiksi Fresh Picked Cherries, koska olen aivan kirsikkafriikki. Kirsikka maistuu minulle marjana ja sen tuoksu on yksi lempituoksujani. Moni kammoksuu kirsikoita, mutta itse rakastan niiden makua ja tuoksua :) Nyt saan varmasti paljon ihmetystä aikaiseksi tällä mitä aion sanoa seuraavaksi, mutta yksi salainen paheeni on cocktail-kirsikat. Ja nimenomaan ne punaiset. Ostan silloin tällöin purkillisen niitä ja syön Turkki-jugurtin kanssa. Aijai, naminami.
Toinen saippua on Mango Mai Tai. Taas mennään tuoksun puolesta jonnekin eksoottiseen lokaatioon jossa palmut huojuvat ja aallot lyövät rantaan, samalla kun voi löhötä rantatuolissa jokin herkullinen drinkki kädessä :)
Tilasin kolmannenkin saippuan, mutta annoin sen äidille äitienpäivälahjaksi. Eukalyptus-Minttu :)

Tällä kertaa päätin kokeilla myös vartalotuoksuja. Minulla on vastaavia Victoria's Secretiltä ja Avonilta, mutta mielestäni nämä tuoksuvat kaikista pisimpään iholla. Menevät myös aivan hajuveden sijaan jos haluaa tuoksua ympäristölleen vähemmän voimakkaasti. Mä olen niin hullu, että suihkuttelen näitä välillä hiuksiinkin :D
Be Enchanted oli minulle ennestään vieras tuoksu, mutta ostosta ei tarvinnut katua. Tuoksu on todella pehmeä ja makea, ihana granaattiomena sekä marjat tekevät tästä suorastaan vastustamattoman. Tätäkin tuoksua voisin ottaa vaikka vartalovoiteena tai suihkugeelinäkin.
Sensual Amber oli minulle ennestään tuttu, koska minulla on Nykin tuliaisina tästä tuoksusta vartalovoide. Meripihkan tuoksu on yksi lempituoksujani ja varsinkin tätä BBW:n meripihkaa voisin nuuhkia aivan loputtomiin :)
Ja aikast kivat pullot, eikö vain? 

Täällä ovat minun vartalomistini. Kuvasta puuttuu Be Enchanted ja Victoria's Secretin meripihka-tuoksu, josta en pitänyt kauheasti ja olenkin ajatellut jos laittaisin sen myyntiin kosmekirppikselleni...olisko halukkaita ostajia? :)

Tykkäätkö sinä käyttää vartalotuoksuja vai oletko täysin hajuvesi-ihminen? :)


6 kommenttia:

  1. OOÄMGEE. Oon sulle kade nyt! :D

    Vartalotuoksut on ihan kivoja suihkuttaa vaatteisiin. Käytän niitä aina hajuveden kanssa, en niinkään korvaa hajuvettä vartalotuoksulla.
    Kesäisin ne on ihan must! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Nää BBW:t ovat kyllä niiiiiiiiin kivoja! :)

      Poista
  2. Se VS:n Amber Romance (Meripihka?) on mun ykkössuosikki, joten jos haluut myydä sen niin oon valmis ostamaan!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, ilman muuta! Laitatko mulle postia tuonne mun blogin meiliin, niin sovitaan hinnasta jne. :)

      Poista
  3. Vartalovetistelyt on kesäjuttuja,ihana suihkautella ja samalla saa pienen viilennyksen.
    Hajuvesiä kun olen huono käyttämään.Enkä raaski ostaa niitä =)

    VastaaPoista
  4. Voi ei minkä himotuksen sait aikaan, tahtoo...! =D Minä oon kans kirsikkahullu, tosin purkkikirsikoita kammoan ja jotkut kirsikkaiset tuoksutkaan ei oo hyviä, sen tuoksun pitää olla just semmonen tietynlainen eikä melkein ;) Mä käytän molempia, siis vartalotuoksuja ja hajuvesiä, kumpiakin suihkuttelen kropalle.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)