torstai 3. toukokuuta 2012

Viekää minut vankilaan, ripseni rikkovat lakia.

Sarjassa "Täydellisen ripsarin metsästys" esitellään tänään Maybellinen uutuus, Illegal Lenght-ripsari joka lupaa antaa ripsille lisäpituutta niin paljon, että se uhmaa jo lakejakin.

Ripsarihylsy on muotoiltu kaarevaksi, ikään kuin alleviivaamaan sitä seikkaa, että tällä saa aikaan kaarevat ripset.

 Harja on melko kapoinen tai ainakin se sellaiselta tuntui kun olin ennen tätä käyttänyt Isadoran Big and Bold mascaraa jossa harja on melkoinen möntti. Ripsarin teho perustuu koostumuksessa oleviin kuituihin jotka pidentävät omaa ripseä jopa 4 mm. Itse en lähtenyt mittauspuuhiin, mutta kyllähän tällä aika kivan lopputuloksen sai aikaan!

Ripsari jämähtää aika nopsaan ripsille levityksen jälkeen, mutta kerrostaminen on siltikin mahdollista. Tässä kuvassa ripsissäni on kaksi kerrosta Illegal Lengthsiä. Omat tynkäripseni näyttävät ihan mukavan mittaisilta eli pitää antaa pisteet ripsarille, se teki sen minkä lupasi.

Jotenkin mua pelotti, että alkaako ripsari varisemaan pitkin silmänalustoja päivän päätteeksi kuitujen takia, mutta niin ei kyllä käynyt. Ainakaan minulla. Yllättävän hyvin ripsari pysyi paikoillaan ja ripset sojottivat koko päivän kauniisti ylöspäin :) Ripsari lähti myös vaivattomasti pois Lumenen puhdistusöljyllä.

Tästä taisi tulla uusi suosikkini Isadoran ripsarin kaveriksi :)

15 kommenttia:

  1. Mä taas en ihastunut tähän yhtään. :( Ei vaan toimi hieman pidemmissä ripsissä, jotka mulla nyt edelleen Neulashin ansiosta on. Pitäis nimenomaan saada sitä paksuutta, ei niinkään pituutta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä niin haluaisin koklata sitä Neulashia, mutta kun se perkule on niin kallis :/ Mulla on taas ripsissä tuuheutta, mutta ei pituutta!

      Hei jos kaipaat tuuheutta+paksuutta, oletko koklannut Isadoran Big and Bold-ripsaria? Sillä meinaan saa semmoset volyymiripset aikaan, että morjes!

      Poista
    2. Mä alotin Neulashin käytön ennen joulua ja vieläkin käytän samaa putkiloa! Nyt kyllä vetelee jo viimeisiään, ostinkin uuden. Eli se kyllä oikeesti kestää sen puol vuotta jos ekan kuukauden jälkeen vähentää käyttöä joka toinen päivä-tahtiin, mikä riittää ihan hyvin! Eli päivittäin ei tarvitse sitä laittaa. Suosittelen, saa kyllä ihan kivat ripset. :)

      Big & Bold on mulla just nyt käytössä, on hyvä! :)

      Poista
    3. Voi ei, nyt houkuttaa vielä enemmän! :D Mutta sen hinta on niiiiiin suolainen! Sillä saisi varmaan näistä meikäläisen poronripsistäkin ihan kauniit :D

      Eikö vaan olekin! :) Mahtava harja siinä!

      Poista
  2. Hmm..mua vaan epäilyttää nuo kuidut..niillä kun taipumus varista kuin syksyn lehdet.

    Varmaan jossain vaiheessa tarjouksesta tämän nappaan,aika paljon saanut kiitosta toimivuudesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se muakin pelotti, mutta aika turha pelko oli, ainakin omalla kohdalla. Hyvin pysyy ripsissä kuiduista huolimatta eikä ainakaan allekirjoittaneella ollut päivän päätteeksi mustia kuitujouhia silmänaluset täynnä :D

      Poista
  3. Minä kyllä ihastuin ja tykästyin tähän maskaraan. Se antoi kivat törhöripset ja ei sotkeennu tai varise päivän aikana. Mun suosikkeja nykyään. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistan sun postauksen tästä! :) Siksi mä tämän uskalsin hankkiakin :D Sä olet yksi niistä kenen arvioihin luotan kuin kallioon :)

      Törhöripset! :D Ihana! ♥

      Poista
    2. Huhhuuu! Tulipas paineita tuleviin arvosteluihin. :D Mutta joskus teilaan jonkun ennen aikaisesti. Kuten sen IsaDoran Big Bold maskaran. :D En pitänyt siitä aluksi, mutta kun opin käyttämään tajusin sen mahtavaksi maskaraksi. ;D Miinusta Illegal Length -maskaraan verrattuna on se, että Big Bold tuhraantuu hieman minulla, kun IL ei tuhraannu ollenkaan.

      Poista
  4. Mä inhoan tuon putkilon muotoa niin paljon etten suostu ostamaan ja kokeilemaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D no sitten ei auta muu kuin olla kokeilematta!

      Poista
  5. Voisin kokeilla tätä. Houkuttelin työkaverin ostamaan tämän blogikokemusten perusteella, vaikken ite ollut kokeillutkaan :D Pitää siis häneltäkin kysellä, ainakin kivalta ripsensä näyttivät (kuka kyylää työkaverin ripsiä? heh). Josko vaikka jonkusen maskaran käyttäis pois ennen tämän ostoa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykästyin tähän kyllä :) Ja mullakin on tosi vaativat ripset kun ne ovat niin lyhyet ja itsepäiset paskiaiset. Tällä niihin sai hieman luotua illuusiota, että ne olevinaan olisi pitkät :D

      Poista
  6. Mun blogissa on arvonta meneillään, käy osallistumassa jos kiinnostaa! :))
    http://mimosnailart.blogspot.com/2012/05/50-lukijan-arvonta-ja-1-vuotissynttarit.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä :) pitääkin tulla osallistumaan!

      Poista

Kiitos kommentistasi :)