tiistai 15. toukokuuta 2012

Suihkugeeli armeijani.

Jotkut ovat sitä mieltä, että suihkugeeleistä kirjoittaminen saati lukeminen on tylsintä mitä kauneusblogissa voi olla. Mä olen hieman eri mieltä ja siksi aionkin tänään esitellä suihkugeelini Teille. Itseasiassa tätä postausta on hieman minulta toivottukin ja tämä kuuluu sarjaan kosmetiikkavarastoni.

Kysyn jälleen kerran, how much is too much?
Onko tämä normaalia? Todennäköisesti ei, mutta kuten vartalovoiteidenkin myös suihkugeelien suhteen olen täysin parantumaton! Aina voi ostaa uusia vaikka oikeaa tarvetta ei olisi. Mutta se ei olekaan se juttu. Minä en hanki uusia suihkugeelejä (tai vartalovoiteitakaan) sen perusteella, että oikeasti tarvitsisin niitä. Hyvänen aika, näkeehän sen tästä kuvastakin, että tällä saippuamäärällä pesisi jo pienen kylän! Ostelen näitä lisää siksi, että rakastan hyviä tuoksuja ja hemmottelevia koostumuksia. Mikäs sen ihanampaa kuin pestä ensin itsensä jollain hyvän tuoksuisella saippualla ja sen jälkeen laittaa jotain yhtä hyvän tuoksuista voidetta. Minä ainakin saan iloa tälläisestä :)

Teen saman homman kuin voiteidenkin kanssa eli en ala jokaista saippuaa analysoimaan sen isommin enää uudelleen tässä vaan näistä kaikista löytyy arvio aikaisemmissa postauksissani:

Mun lovet. Paitsi tuo keskimmäinen on enemmänkin kyllä I hate...

Isännältä saatu Lidlin XXL-leka oranssia appelsiiniöljysaippuaa. Vihreän lekan ostin itse sen jälkeen kun olin saanut tuon oranssin. Ihanaa saippuaa, vaikka onkin ämpäriruma pullo ja halpa hinta.

Dermon saippuani. Vasurilla oleva Primo-suihkuvoide on aivan lemppareitani. Kyllä nämä muutkin menettelevät, ainoa miinus on, että näissä läpinäkyvissä pulloissa oleva saippua jättää iholle hyvin öljymäisen pinnan joka tuntuu jopa niljakkaalta. Itse en aina tätä ominaisuutta arvosta, mutta plussaa pitää antaa riittoisuudesta ja tuoksuista.

Italiasta tuotu Mansikka Bottage Verde, Avonin uutuus Serenity, äidiltä tuliaisiksi saatu LdB ja Kone Helsingin suihkugeeli jonka Isäntä osti vahingossa itselleen, koska luuli sen olevan miesten versio. Kotona huomasikin, että purkissa lukeekin sitten tosiaan women... :D

Näitä käytän aika harvoin, koska näissä kummassakin on huikean vahva tuoksu! U by Ungaron suihkari on Avonin mallistoa (tuota hajuvettä ei tosin enää edes saa) ja viime kesänä Isännältä synttärilahjaksi saatu CA:n Royal Desire.

Minun rakkaat VS:ni, Secret Charm, Wild Scarlet, Vanilla Lace ja Love Spell.

Ranskalaisen poikaystäväni antamia tuotteita.

Ja ihan perus Rexonaakin löytyy! Rexona on uusinut taas suihkusaippoitaan ja nuuhkuttelin tätä kauppareissulla, ihastuin tähän ja ostin pois. Sen kaverina tässä viime viikolla esitelty persikalta tuoksuva aprikoosisaippua.

Ja lopuksi vielä parhaimmat vartalokuorinnat ever! Analyysit näistä löytyy täältä ja täältä.

Kuinka monta suihkusaippuaa Sinulla on käytössä yhtäaikaa? :)

16 kommenttia:

  1. Mun oli pakko hankkia sellainen säilytyslaatikko johon sain kaikki suihkugeelit laitettua, sillä yhteen aikaan sain niitä aina hirveästi lahjaksi. :D Tässä ollaankin sitten pari vuotta menty niin etten ole ainoatakaan suihkugeeliä ostanut vaan kaikki ovat löytyneet jo omasta varastosta. Nyt ne ovat kyllä alkaneet huventumaan, joko en saa enää samanlailla lahjoja kuin ennen tai sitten on vain tajuttu etten enää tarvitse niitä hetkeen. :D

    Ja tuttuja suihkugeelejä löytyykin kuvista, mm. ranskalaisen poikaystäväsi lime yksilö! Ja tuo granaattiomena scrubbi Freemanilta oli kyllä kiva ja herkullinen käyttää, raapi mukavasti. :) Plussaa oli myös se että se jäi vielä hetkeksi sen hyvän tuoksun iholle ja negatiivista se, että olisin halunnut syödä sitä sillä ajattelin aina, että se on sokerimössöä jossa on granua. Niin ja loppumömmöt oli aina vähän semmoista tappelua sitten että sai kaiken puristettua tuubista viimeiseen rakeeseen asti. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen tehnyt niin tuon Freemannin kuorinnan kanssa, että kun tuubi alkaa olla tyhjä, leikkaan sen kahtia ja kaavin vielä loppmömmön tuubin sisältä :) Siellä on yllättävän paljon tavaraa vielä, mutta se ei vaan tule puristamalla ulos.

      Poista
  2. Taitaa neljä putelia olla hyllyllä,siitä ruuttaan mikä käteen osuu.
    Sitten on pari special-tapausta tiettyjä tilanteita varten =)

    Varastoituna on muistaakseni tusinan verran.

    Ostan aika herkästi varastoon kun bongailen tarjouksia.Suihkaria kuitenkin käyttää koko jengi ja tasaseen tahtiin.
    Avonin suihkareista tykkäilen paljon,niitä varastolootassa paljonkin,lisäksi perus-Rexonat ihanan kermaisia koostumukseltaan.

    INHOAN lirusaippuaa,saippuan (oli sitten kropalle tai käsille) pitää olla paksua ja tuoksuvaista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen aivan samaa mieltä! Ja saippuan pitää vaahdota kunnolla! :)

      Poista
  3. Apua mikä suihkugeeliarmeija! :-D Voin melkein tuntea suurimman osan tuoksun nenässä kun katsoo kuvia, ihania värejä! Ehkä mäkin kokoan oman rivin sitten kun en enää asu kotona. Täällä on liian suurena vaarana se, että joku muu lotraa luvatta ihanat suihkugeelit..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö vaan olekin aika kokoelma! :D Ilman muuta kokoat! :) Juu, en mäkään tykkäisi jos esim. joku kävisi pluttaamassa kaikki mun VS:t tyhjäksi :/ Ne ovat pyhiä saippuoita :D

      Poista
  4. Mulla on näistä suihkusaippuoista muutema itselläni. Kaveriltani sain joululahjaksi i love raspberry & blackberry suihkusaippuan, mutta mielestäni haisi liikaa teollisuustuotteelta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, ei tuo Rasberry&Blackberry paras olekaan noist I Love...-tuotteitsta. Mutta tuo Paradise on kyllä kaikkein kamalin! :/

      Poista
  5. Käytössä on tällä hetkellä 13 eri suihkugeeliä ja käyttöä odottamassa parikymmentä pulloa :) Lisäksi ihanalle tuoksuvia palasaippuoita on jemmassa 15 kappaletta.... Kyllä vaan, olen addikti tässäkin suhteessa :)

    Mulla onkin tapana aina sanoa, että vartalovoiteet ja saippuat ovat niitä arjen pieniä asioita, jotka tekevät mut niin iloiseksi! Siispä sallin tämän addiktion itselleni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jazzy, me ollaan niin sielunsiskoja! :D

      Poista
  6. Nam nam! Itellä on nyt alle 10 pulloa, mutta mulle tulee huono omatunto, jos käytössä on yli 2 + kuorinnat. Nyt oon ostanu jotain puolen litran pöniköitä, niin eihän ne lopu koskaan! :D

    Uusin rakkaus on Dermosilin uusi kesäsuihkusaippua, se tuoksuu raikkaasti raparperille. Ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen kans tilannut tuon raparperin tuoksuisen Dermon saippuan :)

      Poista
  7. Uijui, suihkugeelipostaukset kiinnostaa kyllä minua, rakastanhan itsekin tuoksuelämyksiä suihkussa! Tosin, mulla on käytössä vaan yksi suihkugeeli kerrallaan, ei pidä ahnehtia ;)

    VastaaPoista
  8. Käytössä tällä hetkellä yli 20 suihkugeeliä, jemmassa ei yhtään.:D en vain malta odottaa, että saisin otettua jonkun uuden suihkugeelin käyttöön, joten..:D suurin suihkugeeli onkin melkeen 1,5 l kookoksentuoksuinen pönikkä... Ei varmaan hetkeen lopu..:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kuulla, että maailmassa on muitakin suihkugeelihulluja kuin vain minä! Yläfemmat sille! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)