maanantai 7. toukokuuta 2012

Saavillinen mangoa.

Minulla on ihania ystäviä
Ja ystäväni tietävät tämän melkeinpä mielipuolisen intohimoni kosmetiikkaan.
Eräs läheisimmistä ystävistäni oli ostanut minulle Hullujen Päivien tuliaisiksi tämän:

 Village Vitamin E & Mango all over body creamin
Ihan siis muuten vain :) Hän vain ajatteli ilahduttaa minua vartalovoiteella, koska tietää minun suorastaan rakastavan niitä Ja voide tuoksuu yhdelle suosikkituoksulleni, mangolle.

Purkki melko suuri, 500 ml eli kyseessä on siis saavillinen mangoa. Joka kyllä sopii mulle! :) Voiteen koostumus on tosi pehmeää ja se imeytyy ihoon valtavan hyvin. Tuoksu on todella hedelmäisen mangoinen, mukana on ripaus kermaisuutta ja ehkäpä vaniljamaista pehmeyttä. Aivan mieletön tuoksu siis!

Voide on Village Vitamin E-merkkistä ja nettiä tutkailtuani, löysin infoa jossa kerrottiin, että tätä sarjaa on saatavana myös kookoksisena, aloe verana, vaniljana ja oliivina. Voide on valmistettu Saksassa ja ihmekös tuo, saksalainen kosmetiikka on mielestäni erittäin laadukasta. Tämä ei todellakaan tee poikkeusta siihen.

Iso kiitos vielä rakas T tästä ihanasta lahjasta :)

2 kommenttia:

  1. Ihania ystiksiä sulla kun ymmärtävät kosmehulluuttasi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö vain olekin <3 :) Lähimmät ystäväni ymmärtävät tätä kosmehulluuttani todella hyvin :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)