torstai 17. toukokuuta 2012

Hiustenpesutuotteet kehiin.

Jatketaan tänään näiden kosmetiikkavarastojeni esittelyllä ja vuorossa olisivat shampoot & hoitsikat.
Tälle suihkugeelien, vartalovoiteiden ja hiustenhoitotuotteiden hamstraukselle on varmaan olemassa jokin lääketieteellinen nimitys. Pakkohan tämän on olla jokin sairaus, kun ihminen sekoaa kosmetiikasta tällä tavalla. Tuo hyllyparkakin on sitä mieltä, että pullojen omistaja voisi hakeutua hoitoon. Joskus muinoin ystäväni kanssa pohdittiin tätä jumalatonta kosmetiikan hamstrausintoa ja diagnosoitiin se silloin kosmetiikkapsykoosiksi :D Kuinka moni muu tunnustaa omaavansa tämän saman psykoosin? :D

Ihana TIGIn Dumb Blonde-shampoo jota ei tuossa kuosissa enää saakaan :(, Cutrinin mitään sanomaton Repairism jonka toivon loppuvan pian ja kampaajaystävältäni saatu värihiusten shampoo joka on muuten hyvä, mutta vaahtoaminen on vähän niin ja näin.

Franckit jotka eivät lopu koskaan. 

Rakkaat Argan-öljy ystäväni.

Berneriltä blogiyhteistyön kautta saadut Aidot Omenat. Love these!

Nämä kuuluvat HG-listalleni, mutta kuten aina, kaikki hyvät tuotteet vedetään myynnistä ja lopetetaan, niin on käynyt myös näille :( Apteekeista näitä on saanut, mutta enää en ole nähnyt näitä missään.

Nämä ovat myös HG-listalaisiani. Tilasin nämä viime vuonna Hairstoren alesta ja nyt kun yritin tilata näitä lisää, huomasin, ettei näitä ainakaan enää HS:sta saa :/ Jos jollakulla on tietoa mistä näitä saisi, otan mielelläni tiedon vastaan!

Viime kesäisiä Tuurin tuliaisia :) Ihania perusshampoita ja hoitsikka!

Tehohoitoni. Ihana Doven öljyhoito, Avonin (jo ajat sitten lopetettu) Gojimarja-naamio ja BC:n naamio joka oli yllättävän mitään sanomaton.

Rakkain hoitoaineeni <3 Litran leka Grazetten 6 Crush Wonder Maskia <3 Aivan paras hoitoaine ikinä! Tekee hiuksista todella hyvin hoidetut, silkkiset ja hyväntuoksuiset! Ehdoton HG-listalaiseni.

Löytyikö armeijastani tuttuja tuotteita? Vai oliko paljon uusia tuttavuuksia? :)

11 kommenttia:

  1. Tauti voisi olla myös meikkimaniaa =)

    Mulla ei shampoopuolella ikinä ole kuin kaksi tuotetta,mun hiuspohja ei kestä kuin ääriharvoja tapauksia..
    Hoitsikoissa onneksi saa vaihtelua,niitä kun laittaa vaan pituuksiin niin päänahka saa arkailla ihan rauhassa..
    Olen tosi laiska käyttämään mitään naamioita,innostuksen harvinaisella hetkellä sitten laitan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! :)

      No tuo kyllä rajoittaa varmasti putelien hankintaa shampoopuolella :/
      Mun on vähän pakko käyttää naamioita kun tää mun reuhka on tällänen aina karvainen ja kuiva käppyrä, luonnonkihara kun on. Siunaus ja kirous samassa paketissa :D

      Poista
  2. Mä pärjään kyllä hyvin mun muutamilla tuotteilla, mutta pitäähän ihmisillä olla harrastuksia ja monet tykkää keräillä. Mäkin keräilen, tosin monia muita juttuja, kuten vaatteita, kenkiä, kirjoja, levyjä, leffoja ja paljon suht turhaa tavaraa.. hamstraan ihan kaikkea yleisesti, mutta yritän vähän päästä siitä eroon, koska siinä missä sä pidät purkkis kauniisti rivissä, mulla on kasoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voisin kyllä rehellisesti sanovani kerääväni kosmetiikkaa :D tosin niitä kuluu koko ajan joten.. mutta kyllä tässä kärsitään ihan selkeästä hamstrauksesta :D

      Poista
  3. Huh! Hyvä, etten oo ainut jonka mielestä noi BC:n tehohoidot on aika mitäänsanomattomia. Mulla on tällä hetkellä käytössä BC:n Color Save -tehohoito ja ei ollu kyllä mitenkään ihmeellinen. :/ ja kun mulle on tuoksu kosmetiikassa aika tärkee, niin noissa tuotteissa tuoksu se vasta mitäänsanomaton onkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et ole ainoa! :) Mä en tajua mitä noille BC:n tuotteille on tapahtunut ajan saatossa, olen siis käyttänyt niitä kohta parikymmentä vuotta ja joskus muinoin ne oli parhainta mitä tiesin! Nykyään ne on ihan blaa. Ja totta, tuoksut ovat tosi blaa!!

      Poista
  4. Hih, kosmetiikkapsykoosi :D Kyllä meikäläisellä tää alkaa muistuttaa jo kosmetiikka-mielipuolisuutta, kun kaapeista löytyy viitisenkymmentä pulloa shampoota ja hoitoainetta! Ei tartte ihan lähiaikoina ostaa lisää (lue: koko loppuikänä).
    Voin onneks hieman puolustautua sillä, että oon saanut osan kampaaja sukulaiseltani.

    Ah, tätä mielipuolisuutta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Jazzy, mä sanon taas, että sä oot NIIN mun sielunsisko!!

      Poista
  5. Mun blogissa on sulle Liebster-tunnustus! :)

    http://annyestorm.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. Kosmetiikkapsykoosi :D Kuulostaa kyllä pelottavan tutulta..

    VastaaPoista
  7. Itse olen kanssa huomannut että, minusta on tullut kosmetiikan Hamstraaja, ettenkin suihkugeelien perään. Kaippa tämä on jonkin sortin naisten tauti, mihin jää helposti koukkuun. =)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)