keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Ennen tätä en uskonut ihmeisiin.

Tämän päivän postauksen aiheelle on pakko antaa tuollainen lähestulkoon eeppiseltä haiskahtava, mahtipontinen otsikko. Mä en voi oikein vieläkään ymmärtää, että miten yksi kosmetiikkatuote voi ihan oikeasti toimia niin hienolla tavalla kuin tämä kohta esittelemäni tuote on toiminut.

Kyse on nimittäin tästä:

 No 7 Protect & Perfect Intense Beauty Serum
No7-tuotteita oli joskus muinoin jo aiemminkin myynnissä täällä Suomen perukoilla, mutta sitten sarja poistui johonkin muutamaksi vuodeksi. Muistan miten joskus teini-iässä käytin joitain sarjan kasvovoiteita ja putsareita ja olin niihin kovin tyytyväinen. Mutta en lähestulkoonkaan niin tyytyväinen kuin olen ollut tähän ihmeaineeseen.

Tällä tuotteellahan on siis jonkin sortin kulttimaine ja kuulemani mukaan tämä oli jossain vaiheessa loppunut koko Lontoosta ja kun tätä saatiin kaupungin kauppoihin lisää, jonot olivat monta korttelia pitkät. Paketin takana luvataan suorastaan ihmeitä tekevä vaikutus, johon suhtauduin tietenkin ensin hieman skeptisesti. Kaikki ihonhoitotuotteethan lupaavat tehdä ihmeitä, silottaa ryppyjä, selkeyttää kasvojenpiirteitä ja ties vaikka mitä. Olen joskus kuullut, että tämän kaltaiset lupaukset ovat ihan puppua loppupeleissä ja tuotteiden sisältämät oikeat tehot ihoon ovat samaa luokkaa kuin, että asfaltille heiteltäisiin betonilohkareita ja odotettaisiin, että ne imeytyvät asfaltin sisään.
No joo, aika krouvi vertauskuva, mutta varmasti jonkin verran totuuteen perustuva.

Kun aloitin tämän tuotteen käytön, minulla oli ihossani hirmuisesti epätasaisuuksia, kuten mustapäitä ja miliumeja. Muutenkin iho oli tosi epätasaisen värinen, muhkurainen ja suoraan sanottuna aika järkyttävä. Lisäksi mulla oli hormooninäppylää ja tietenkin ryppyjä.
Kun kokeilin tätä ensi kerran iholleni, huomasin heti seuraavana aamuna jo eron ihossani parempaan. Ihan oikeasti, mä en ollut uskoa silmiäni! Viikon käytön jälkeen kasvot olivat jo niin hyvässä kunnossa, että olisin voinut hyppiä riemusta! Mikään muu aiemmin käyttämäni ihonhoitotuote ei ole ollut lähellekään näin tehokas.

Tässä tilanne 2 viikon käytön jälkeen:

 Minulla on couperrosaa ihossani ja se on ja pysyy, mutta ihon pinta on tasoittunut aivan hemmetisti! Huokoset ovat supistuneet, ihon väri on tasaisempi ja iho on sanalla sanoen PEHMEÄ!

Silmänympärysrypyt ovat tasoittuneet huomattavasti ja iho on paljon napakampi kuin ennen.

Päätin, että tämä tuote tulee pysymään käytössäni tästä eteenpäin aina. En ole ikinä käyttänyt mitään näin tehokasta ja loistavaa seerumia! Oikeasti ihoni on suurin piirtein sen näköinen kuin se oli silloin kun olin 30. Eli 6 vuotta sitten. En enää yhtään ihmettele tuotteen kulttimainetta ja sitä, että se on ollut välillä loppuunmyytykin. Jotain taikaa tuotteessa on, se on varma. Pakko hypettää tätä seerumia ylitsevuotavin ylisanoin, koska sen teho on oikeasti ihan totisen totta. Mä alan kohta näköjään kuulostaa kuin uskoon tulleelta...:D Tätä kyseistä seerumia voi ostaa ihan Cittareista, Prismoista (?), Sokoselta, Tarjoustalosta eli aivan markettikamaa on. Itse ostin omani Cittarista hintaan 23,90 € Mielestäni hyvin huokea hinta näin loistavasta tuotteesta. Koostumus on kuin silkkiä ja tuntuu iholla hyvin hyvin ylelliseltä. Tuote on tuoksuton, vaikka itse tunnistinkin siitä No 7-sarjalle tyypillisen "tuoksuttoman" tuoksun. Olen täysin rakastunut tähän tuotteeseen ja jos minun pitäisi valita vain YKSI kosmetuote jota käyttäisin loppuelämäni, se olisi ehdottomasti tämä.

Kun iho on hyvässä kunnossa, on ilo tehdä kaunis meikki korostamaan sitä :)

Onko joku muu myös hurahtanut tähän seerumiin?

28 kommenttia:

  1. En ole hurahtanut, vielä. Nyt on kyllä pakko päästä kokeilemaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeasti, SUOSITTELEN! :) Aivan mieletön tuote! :)

      Poista
  2. Tuon taisin joskus saada blogin kautta testattavaksi, mutta koin olevani sille "liian nuori" niin jouduin antaa sen äidilleni testattavaksi... :D Ja hänhän hyppi riemusta ja vahingonilosta sitten kun annoin sen. x)
    Äitini kuitenkin tykkäsi siitä kovasti ja sanoi että voisi kuvitella ihan ostavansa sitä vaikka onkin vähän hintava.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tästähän on olemassa se kevyempikin versio nuoremmalle iholle, tätä Intense-versiota suositellaan 35+ ikäiselle iholle :) Mutta jos on reilusti alle 30, silloin ehkä se toinen seerumi on parempi.

      Poista
  3. Ehkä pakko kokeilla, kun tulee kuitenkin heinäkuussa 31 vuotta täyteen... En ole koskaan seiskan tuotteita kokeillut, mutta nyt on kyllä mitä ilmeisimmin pakko. Kaikki ihmetökötit kun ovat tervetulleita, iho on suuttunut nyt auringosta ja ilmankosteuden muutoksesta. Näytän lähinnä neulatyynyltä nenänpielistä, ihohuokoset kun ovat ihan auki. Pöh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ainakin sain tästä apua mun huokos-ongelmaan ja muutenkin iho on nyt niin paljon parempi! :) Suosittelen lämpimästi!

      Poista
  4. Olen käyttänyt vain ko. sarjan silmänympärysvoidetta ja sekin työhön liittyen. Mutta oikein hyvä sekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua kans houkuttaisi tämän perusteella kokeilla muitakin sarjan tuotteita :)

      Poista
  5. En ole vielä kokeillut kun muut seerumihankinnat pitää saada lotrattua ensin.Suunnitelmissa on ollut ja varmaan hankin kunhan aika kypsä.Minä ja minun naamani kyllä ollaan tarpeeksi kypsiä...

    Aika hinnakkaita tämän sarjan tuotteet ovat.
    Täytyy kytätä tarjouksesta.

    Muistan kun nämä aikoinaan oli markkinoilla ja sit katosivat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämän normaalihinta taitaa olla Sokoksella 32,90 €, mutta ainakin Cittari tai Tarjoustalo (tai vastaava Tokmannin liike) myy tätä hintaan 23 € ja rapiat :)

      Poista
  6. On ollut tarkoitus kokeilla sitä. En ole vaan vielä hankkinut sitä. Mutta hankin kyllä kun vaan aika, paikka ja muisti on synkronissa
    Olin tyrkyllä tämän tuotteen "koekaniini" ryhmään, mutta s-postissa kiitettiin kauniisti mielenkiinnosta jne. Siis en päässyt siihen.
    N〫7 oli ennen muistaakseni Sokoksen yksimyynti tuote. Mullakin oli kasvovoidetta, huulipuna, irtopuuteri sellaisessa pumppusiveltimessä (vai mikä sen nimi on) ja sitten yksi luomiväri. Ja kuten sanoit sitten ne vain hävisivät kaupoista, palatakseen jälleen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, silloin joskus muinoin tämä oli tosiaan Sokoksen yksinmyyntinä, mutta nykyään saa muualtakin :)

      Poista
  7. Taidanpa ostaa tuon tänään. Mulla on tullut kanssa semmoisia valkoisia pikkunäppylöitä (ikään kuin minimiliumeja) ja kiljuisin kyllä ilosta, jos niistä pääsisi eroon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ainakin kaikki epämääräiset näppylät ja virheet lähtivät! Ja riemunkiljuntaa oli täälläkin! :D

      Poista
  8. En ole kokeillut mutta tämän jälkeen saattaa olla pakko ottaa jossain vaiheessa testiin. ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen lämpimästi, tämä on meinaan maailman ihanin seerumi :)

      Poista
  9. Kuulostaa tosi hyvältä, ja olen ennekin tuota harkinnut, mutta kun INCI ei vaan houkuttele, paljon silikoneja ym. mahdollisesti huokosia tukkivaa... mikäköhän tuossa on se vaikuttava aine?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ymmärrän melko vähän INCi-listoista, joten en osaa sanoa vaikuttavaa ainetta. Silikoneja kyllä löytyy, sen mäkin hiffasin, mutta jostain kumman syystä mun iho on ainakin kittänyt :)

      Poista
  10. Tää pitää laittaa visusti korvan taakse, oon niin tympiintyny epäpuhtauksiin ihollani joita on enemmän kuin teini-iässä... =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, mulla oli vähän sama homma :/ oli kuin olisi tullut joku hemmetin myöhäis- puberteetti! :( Mutta tällä tuli iho kuntoon! Aivan ihmeellinen aine! :)

      Poista
  11. No kiinnostamaan jäi kyllä! Sinne hankintalistalle menee tämäkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ehdottomasti laittaa listalle! :) Mä olen aivan rakastunut tähän <3 :)

      Poista
  12. Ja anteeksi erittäin tyhmä kysymykseni :D eli onko tämä seerumi yhtä ku naamarasva :D siis että käytänkö tätä siis aamuisin ja iltaisin kasvorasvan tilalta? vai häh kysyy tyyyyhmä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höpöhöpö, mitään ei tarvitse anteeksi pyydellä! :) Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä!

      Seerumi tulee aamuisin päivävoiteen alle ja iltaisin yövoiteen alle. Toki seerumeissakin on isoja eroja, jotkut stydimmät ovat niin kosteuttavia ja tuhteja ettei siihen päälle kaipaa enää toista voidetta, mutta se riippuu niin paljon omasta ihotyypistä. Itse käytän tätä voiteiden alla. Kyllä sen omalla iholla tuntee kaipaako iho siihen voiteen päälle, mutta nyrkkisääntö seerumeissa on, että ne tulevat voiteen alle vaikuttamaan :)

      Poista
  13. Mulla tämä odottelee kaapissa käyttöön pääsyä, kunhan saan Lancomen seerumin ensin käytettyä loppuun :) Tosin mä oon ollut hieman ihmeissäni siitä ohjeistuksesta, että tätä tarttis muka käyttää vaan nuppineulanpään kokoinen pallukka KOKO naamalle. Miten ihmeessä niin pieni määrä voi riittää mihkään???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua kans ihan hieman ihmetytti tämä annostusmäärä, kyllä sitä ainakin omaan naamaani menee HIEMAN enemmän! Jos briteillä on jotkut mininaamat? :D

      Poista
  14. Täytynee kokeilla. Lähinnä huokosiin ja silmien alle (silmäpussit ja ryppyjä, oih ja voih, 23-vuotiaan elämä on rankkaa :D) ajattelin tätä.

    Muistan joskus melkein 10 vuotta sitten, kun olin kuvauksissa ja siellä maskeeraaja laittoi parille stressinäpylleni jotain No7:n ihmeainetta ja suositteli ostamaan sitä. Näpyt hävisivät ihan hetkessä, oikeasti! Olin aivan myyty ja kirjoitin tuotteen nimenkin ylös, mutta aika pian sen jälkeen No7 jo poistuikin markkinoilta.

    Silmänympärysvoiteesta olen myös kuullut hyvää, mutta tällä hetkellä käytössä oleva Pirkan rasva riittää kyllä siihen hommaan hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun kantsii koklata sitä hieman kevyempää versiota, mulla on tämä Intense käytössä, mutta mä olenkin jo tälläinen +35 :D

      Mua hotsittais kokeilla muitakin tämän sarjan tuotteita, pitääkin ottaa vaikka tuo silmänympärysvoide seuraavaksi testiin :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)