keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Saksanpähkinää, vaniljaa, sokeria ja jugurttia.

Uskokaa tai älkää, tänään puhutaan kuin puhutaankin kosmetiikasta vaikka otsikosta voisi päätellä, että nyt leivotaan jotain herkkua.

Tein taas ystävättäreni kautta tilausta Dermolta ja saaliini oli tällä kertaa tämän näköinen!

Dermon valikoimissa iän kaiken myynnissä ollut Saksanpähkinä käsivoide on saanut kaverikseen muutaman muunkin tuotteen. Olen aina pitänyt kyseisen käsivoiteen tuoksusta vaikka se aika voimakas onkin. Siispä olin iloinen, että tuoksu on päässyt myös muihinkin vartalonhoitotuotteisiin, jossa se toimii itseasiassa käsivoidetta paremmin. Mm. tähän kuvassa olevaan suihkuvoiteeseen. Ihana ja kätevä pumppupullo josta annan taas pisteitä. Suihkuvoide on tosi täyteläistä ja jättää iholle pesunkin jälkeen vielä tutun kivan tuoksun. Koostumus ei vaahtoa mitenkään ylenpalttisesti, mutta kuitenkin minun makuuni aivan tarpeeksi. Mitään vaahtobileitä tällä ei siis saa aikaiseksi suihkuhetken aikana, mutta ei tarvitsekaan. Iho jää tosi kivan tuntuiseksi pesun jälkeen ja ainakin oma norsunnahkani tuntui tästä tykkäävän kovin. Mikäli tämä vain valikoimissa pysyy, tulen ostamaan tätä jatkossa lisääkin :) Loistotuote!

Yleisesti ottaen rakastan vartalonhoitotuotteita jos niissä on jugurttia. Siksi ostin tietenkin tämän uutuus tuotteen, body butter yoghurtin. Mutta mutta. Nyt täytyy sanoa, että eipä ollut mun pala kakkua tämä jugge. Koostumus on enemmän kuin hyvä, mutta tuoksu! Vai saako sanoa haju. Aivan jäätävä! Ei purkista nuuhkittuna niinkään, mutta iholla jostain syystä tuoksu muuttuu ihan kaameaksi. Vai onko mun ihossa jokin juttu joka muuntaa tuoksun aivan hullun pahaksi? En tiiä.
Purkki on käytännössä katsoen korkkaamaton, otin voiteesta tyypit purkin sisällä olleesta muovisuojuksesta. Eli laitan tämän voiteen kiertoon. Omalla ihollani tämä tuoksu muuntui tosiaan ihan käsittämättömän järkyksi, mutta sehän ei tarkoita että se kaikilla tekisi niin. Luulen, että löydän tälle kodin jostain muualta kuin omasta kylppäristäni.

Näitä Dermoja myyvä ystäväni kuuluu lähipiiriini ja hän on minulle rakas ihminen jo vuosien ajalta. Uskon, että ilmeisesti merkitsen hänelle yhtä paljon kuin hän minulle, koska hän oli ollut niin ihana ja laittanut tilauspussiini ylläriksi minulle kaksi primo-sarjan vanilja-sokeri vartalokuorintaa. Olen kuorintojen suhteen ehkä maailman nirsoin ja kriittisin, mutta nyt pitää sanoa, että tämä kyseinen kuorinta on parasta A-luokkaa. Voin sanoa tämän hyvin vahvalla kokemuksella, koska olen käyttänyt ja kokeillut erilaisia vartalonkuorintoja A:sta Ö:hön varmaan kymmeniä. Koostumus on hirmu paksua, todella tiheärakeista, kuin sokeria siis. Kuorinta näyttää purkista katsottuna hieman mannapuurolta! :D Iho oli aivan järjettömän pehmeä kuorinnan jälkeen ja vartalovoide liukui iholla ilman suurempia hinkkaamisia. Aivan mieletön tuote! Voin suositella tätä mennen tullen kaikille niille, ketkä arvostavat hyvää ja tehokasta kuorintaa, mutta eivät halua maksaa itseään kipeiksi siitä ilosta.

Ihana ystäväni oli vielä kuorintojen lisäksi lykännyt mulle klassikon statusta nauttivan Dermon kasvopesun mukaan. Olen käyttänyt vuosien varrella tätä putsaria monet pullot ja aina tämä on vain yhtä hyvä. Otan tämän seuraavaksi käyttöön aamuputsarina. Iso kiitos vielä M sulle näistä ihanista kaupanpäällisistä, olet rakas!

Dermon kylmävoide on yksi välttämättömyyksistäni jota mulla pitää aina olla kaapissa. Olen jo sen ikäinen, että kroppaa kolottaa milloin mistäkin suunnasta ja tämä auttaa kyllä tosi hyvin esim. selkäkipujen kanssa painiessa. Isännällä on työnsä takia hartiat usein jumissa ja siihenkin vaivaan tämä on pelastus. Voidetta voi kesäisin myös käyttää hyttysenpuremiin, aivan loistotuote siihen hommaan! Lakkaa kutina samantien ja eikä tarvitse raastaa itseään verille. Auringonpolttamaa ihoa tämä myös hellii, siinäkin olen tätä testannut, koska olen niin punapigmenttinen, että helpommin palan kuin rusketun.

Mikä on Sinun suosikkisi Dermon valikoimissa? 


4 kommenttia:

  1. Mulle ei sovi postauksesi tuotteet joko hajuherkkyyden tai kuivan ihoni vuoksi. Haluaisin tykätä dermoista, mutta eivät vain sovi mulle. Nyt on käytössä rauhoittava kasvovoide, taisi olla puolukka, josta haluaisin myös pitää. Katsotaan miten käy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :( voi harmi! Tuo hajusteyliherkkyys on kyllä kurja juttu!
      Tosi kurjaa jos et voi käyttää Dermoja, ne kun ovat edullisia ja hyviä tuotteita.

      Tuota puolukka-sarjaa on mullakin tainnut olla joskus, muistaakseni mulla oli suihkugeeli :)

      Poista
  2. Mä liputan After Sauna Lotionin puolesta. Siinä on ihan paras tuoksu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun on monesti pitänyt kokeilla sitä :) taidankin tilata sitä seuraavalla tilauskerralla :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)