keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Parvekeella.

Mä olen niin intohimoinen sisustaja, että sisustan aina parvekkeenkin. Nyt oli taas aika laittaa partsi kevät kuntoon ja laitan Teidän iloksenne muutaman kuvan meidän parvekeen kevät/kesä-ilmeestä :)


Vähän raikkautta pinkeillä tähtityynyillä jotka laitoin tehosteväreiksi muuten aika vaalean parvekkeemme sisustukseen.

Mä vaan niin tykkään tähtikuvioista! Ja sen kyllä huomaa meidän kodissa... :D

Sain ystävältäni ihanan sydänkorin jossa on sisällä Limen-tuoksuinen kynttilä. Korin vieressä olevat vanhat lasipurkit olen ostanut joskus kauan sitten kirpparilta muutamalla eurolla. Ikean ikikukat ovat yhtä vihreitä kuin viime vuonnakin ;) Meidän partsilla on kesäisin niin kuuma, että täällä ei elä muut kuin tekokukat.

 Mopsi on aina mukana missä mekin. Tässä hän valvoo työnjohtajana sisustuksen etenemistä :)

 Joo, nyt mua alkoi tympimään. Äiti on reerannut noita hemmetin tyynyjä jo sataan eri kertaan ja eri tavalla. Hohhoijaa. Mua ei vois enää vähempää kiinnostaa...

 Oih. Aurinko. Me likey.

Joko mentäis takas sisälle? Mua väsyttää.

14 kommenttia:

  1. ONpas ihanan näköinen parveke! :) Itsellä on tällä hetkellä vain terassi jota ei ihan niin vain aleta sisustamaan, ainoastaan vain baden baden-tuoleilla ja pöydällä :D

    VastaaPoista
  2. Mopsit on niiiiin symppiksiä, aina siellä missä muutkin<3<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne ovat kyllä sellaisia sydämenvaltaajia <3 :) Hyvin hyvin seurallisia pieniä otuksia :)

      Poista
  3. Sievä on partsi ja söpönen on hauveli.
    Itsellä takapiha taas aiheuttaa lisää harmaita hiuksia pehkoon..en ole mikään puutarhaihminen ja kuitenkin kiva jos ees jotain "nättiä" jaksais/osais/raaskisi laittaa.
    Tosin lapsien ulkovehkeet (hiekkalaatikko,lelut,tramppa) vie onneksi isohkon tilan =) Vielä kun keinuteline sekaan niin mamman ei tarvi vääntää kun pari kukkalootaa sekaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos oikein paljon :)

      Mä luulen, että jos meillä olisi piha, se olisi aina ihan kamalan näköinen, mä kun en ole yhtään pätkää viherpeukalo :D Tuollainen pikkupartsi sopii mulle, saa laittaa nätiksi kalusteilla ja eikä tarvitse hoitaa kukkapenkkejä :D

      Poista
  4. Oi! Herra Mopsi sulattaa mun sydämen joka kerta! Muistuttaa vahvasti erästä vanhaa mopsiytävääni jolla oli lisänä hurmaava liian pitkä kieli, aina ulkona suusta <3 Nyt iski parvekekateus! Tuota mun ranskalaista partsia ei juuri sisusteta. Se kun sattuu olemaan auringossa koko päivän, kaikki elävä nuukahtaa heti. Ihana kesähuone sinulla! Sinne mukaan kuppi kahvia ja kirja(tai läppäri)! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Herra Mopsi lähettää sulle paljon pusuja kiitokseksi ihanasta kommentistasi :) <3

      Ranskalaisessa partsissa riittää kyllä haastetta jos puhutaan sisustuksesta! Tila on hieman minimaalinen tosiaan siihen tarkoitukseen :)
      Kiitos oikein paljon, olen imarreltu! :)

      Poista
  5. Ihana parveke <3 Jaksaispa itteki vaivautuu!

    VastaaPoista
  6. Ihana parveke ja ihana mr. Mopsi! :)
    Sulla on kyllä tosi hyvä silmä. Itse olen maailman tumpeloin sisustaja ja rivitalon pikkupiha on aivan räävitön meidän osalta... :D

    Palkinto kolahti tänään laatikkoon, KIITOS!
    Aivan ihana! Ja yllärikuorinta on oikein herkullisen tuoksuinen.
    Victorias Secretin suihkugeeli tuoksuu niin herkulta, etten ehkä malta käyttää sitä lainkaan. :D

    Mä kirjoittelen näistä blogiini sitten, kun saan testattua.
    Kynsilakat näyttää niin herkullisilta ja lakanpoistoaine loppui sopivasti eilen. Jee! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos iitu! <3 :) Olen tosi otettu kauniista sanoistasi!

      Oij! Hienoa! :) Olen tosi iloinen kun paketti löysi perille ja olet tuotteisiin tyytyväinen! Odotan innolla postaustasi niistä! :)

      Poista
  7. Tuota parveketta katsoessa vois luulla et on jo kesä <3 Ja voihan tuota koirulin ilmettä viimesessä kuvassa, todella intensiivinen tuijotus =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oij, kiitoksia <3 :)
      Mopsi taitaa nuo ilmeet :D Hän on hyvin inhimillinen otus.

      Poista

Kiitos kommentistasi :)