tiistai 24. huhtikuuta 2012

Paras kaksinaamainen jonka tunnen.

Minä olen irtopuuterin ystävä. Paljon enemmän kuin kivipuuterin. Kivipuuteri on mulla käsilaukussa vain sitä tarkoitusta varten jos nenu alkaa kiiltää luvattoman paljon päivän aikana. Koskaan en sillä meikkiäni kiinnitä vaan suosin siinä hommassa vanhaa kunnon irtopuuteria.

Tähän ikään mennessä olen käyttänyt irtopuuterin jos toisenkin, mutta ikinä ennen en ole käyttänyt mitään niin loistavaa kunnes ostin tämän:

Too Faced Primed&Poreless Skin Smoothing Priming Powder & Finishing Veil.
Tuo nimikin kertoo jo paljon. Mua aina puhuttelee nämä "poreless"-lupaukset, koska ihoni on välillä kuin golfpallon pinta. Ja iso plussa (joskin ihan turha) on tuo kauniistakin kauniimpi pakkaus! Tuosta paljon tyttömäisemmäksi ei voi enää pakkaus muuttua, hyvän maun rajoissa ainakaan. Pakkaus tuo mieleeni vintage-tyyppisen kauneuden, jotain vanhaa Hollywood-meininkiä tässä on aivan selkeästi.


Purkki ei ole suuren suuri (vrt. esim.Grimasin irtopuuteri jota myydään lähestulkoon saavin kokoisessa purkissa), mutta puuterin koostumus on niin loistavaa, että todella pieni määrä riittää koko kasvoille, eli tämä purkki tulee kestämään käytössäni pitkään.
Sävy on translucent eli sulautuu ihon sävyyn täydellisesti. 

Koostumus on todellakin hyvin pehmeää ja tuntuu iholla silkkimäiseltä. Tekee mieli silittää omaa poskea, niin pehmeä lopputulos on :) Paketissa kerrotaan, että puuteria voi käyttää myös meikkivoiteen alla, mutta tällä tavoin en ole vielä tätä kokeillut. Jotenkin tuntuu hieman oudolta, mutta saattaahan se toimia, who knows. Ehdottomasti paras irtopuuteri jonka olen koskaan omistanut. Tällä on ilo kiinnittää meikki paikoilleen ja pysyvyys on myös huippuluokkaa. Tämän omani tilasin Nelly.comista ja aika randomina tämän valitsin, ei siis ollut mitään ennakkotietoja tuotteesta ja siksi tämä olikin todella iloinen yllätys. Hintaa tuotteella Nellyssä oli noin 32 euroa.


 And in action :) Kaunis lopputulos, meikki näyttää kuulaalta ja viimeistellyltä. Ja huokosetkin ovat hyvin piilossa :)

Onko tämä sinulle tuttu tuote?

11 kommenttia:

  1. Ei ole, mutta kiitos vinkistä! Itsekin käytän mieluusti irtopuuteria, kivipuuteria sen sijaan en koskaan. Kivipuuterin (ja joskus irtopuuterinkin) sijaan käytän Mary Kayn Oil Mattifieria, joka ei liejuta eikä muuta kasvojen sävyjä. On siis kaikin puolin bueno.

    Viimeisin irtopuuteriostokseni on Elfin HD-puuteri, joka on ihan kiva. Voisin kyllä tätäkin koittaa, kun tule vastaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on niin ihana puuteri, että saattaa olla etten enää muuta tämän jälkeen ostakaan :) Iho on niin silkinsileä, ettei ole tosi! :) Suosittelen lämmöllä!

      Poista
  2. Too Faced on kyllä ihana merkki! <3

    VastaaPoista
  3. Eipä ole tullut kokeiltua in action.Oiskohan hinta vähän estellyt tutustumistamme..Olen tätä kyllä tsiigaillut mielenkiinnolla koska olen tykännyt muista "Kaksinaamaisista" joita testannut.Käytän niin vähän puuteria että nykyinen törpäkkäni lie kestää seuraavat 62,5 vuotta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kalliimman sorttinenhan tämä tosiaan on, mutta ah, niin joka centin arvoinen :)

      :D Mulla on kans Grimasin puuteri jolla on todennäköisesti sama arvioitu käyttöaika kuin sunkin puuterilla :D

      Poista
  4. Oi, ihanaa kuulla kehuja tästä. TämäKIN on yksi niistä Too faced-tuotteista, joita haluaisin. Muutenkin tää Primed&poreless -sarja kiinnostaa hulluna. Oon ihan maaninen peittämään huokosiani :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että tykkäsit tästä postauksesta! :)
      Hei mulla on kuule ihan kans samaa maanisuutta huokosten suhteen, siksi tää oli pakko ostaa testiin :D Ja loistava tuote on kyllä! En vaihtais enää pois!

      Poista
  5. Mä oon jo jonkun aikaa etsiskellyt irtopuuteria, jonka pakkaus olis nimenomaan pieni kooltaan. Ja tässähän se sitten on :) Mainonnan uhri klikkaa nyt tilauksen menemään Beautybaystä NAPS (26,60e)...

    VastaaPoista
  6. Googletellessani irtopuuteria törmäsin tähän sun postaukseen. Vieläkö olet samaa mieltä että tämä on paras? :) Chanel on loppumassa, Sensaita mietin seuraajaksi mutta toki olen avoin vielä muille huippuhyville.. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)