tiistai 17. huhtikuuta 2012

Huulikiilto mun makuun.

Olen ostanut elämässäni lukemattoman määrän huulikiiltoja, mutta siltikään en vain ole niiden ystävä. Tai en eivät ole mun ystäviä. Olen lahjoittanut vanhoja kiiltojani eteenpäin, myynyt niitä täällä blogikirppiksellä ja vaikka mitä. You name it. Huulipunapussukassani on muutama kiilto enää jäljellä ja niitäkin käytän aniharvoin.
Todella monessa huulikiillossa on sellaiset ominaisuudet jota inhoan:
-Tuntuu tahmealta
-Tuulen mukana lentävät hiustenlatvat liimautuu huuliin kiinni
-Eivät pysy huulissa tuntia pidempään
-Eivät anna tarpeeksi väriä

Mulle on sattunut tälläisiä huulikiiltoja varmaan miljoona omalle kohdalle ja olen todennutkin, että mun on aivan turha niitä ostaa, koska ne eivät vain toimi mulla.

Koska roikun vielä vasemman käteni varassa  Avon-touhuissa mukana, sain kannustimena tässä taannoin tämän:

 Avon Moisture Seduction sävyssä Pearly Pink.

En nyt suorastaan hypännyt kattoon tästä kannustimesta ja olin jo unohtanutkin mokoman putkilon aivan tyystin kunnes nyt blogikirppistuotteita inventoidessani löysin tämän. Koostumus näytti jotenkin aika hauskalta, koska se on tuollaista jännää raidallista ja ajattelin, että voi kai tätä kerran kokeilla.
Kokeiltuani yllätyin kyllä todella suuresti! Ja iloisesti!
Mulla on ollut myös monen monta Avonin huulikiiltoa ennen tätä ja ihan siihen samaan kakkakastiin ne ovat mulla menneet. Pysyvyys on vähän niin ja näin, väriä tulee juuri ehkä nimeksi ja huulet ovat tahmaiset kuin mitkäkin. Eli yäk. Siksi en todellakaan tältäkään odottanut mitään kovin kummallista.
Yllätyin heti ensimmäiseksi älyttömän suuresta pigmenttimäärästä. Herranjestas, tällähän saa siis oikeasti väriä huuliin! Kiiltopuolikin on tosi jees. Ja mikä parasta, tämä ei ole yhtään pätkää tahmainen! Huulet ovat tosi hyvin kosteutetun tuntuiset, mutta eivät liimaannu kiinni toisiinsa ja eivätkä näin ollen tunnu mitenkään päin pahalta.
Väri oli minun makuuni ehkä hieman väärä, olen enemmän lämpimien sävyjen ystävä ja tämä kyseinen Pearly Pink taittaa hyvin vahvasti kylmään. Huulissa muutenkin väri oli aika shokkipinkki! :D Ei sentään ihan Tuksu, mutta jotain sinnepäin, ehkä Henna tai Martina. Ajattelin ostaa tämän kiillon toisessa sävyssä, koska koostumus oli niin hyvä. 

Tässä tämä on sitten in action. Kuten kuvasta voi todeta, pigmenttiä ja väriä meinaan löytyy! Mutta väri on kyllä melko hurja! Itse en ole aivan sinut näin kirkkaan värin kanssa, vaikka toisaalta miksei tälläistäkin voisi opetella oikeasti käyttämään. Voisi kai sitä joskus reippaasti astua mukavuusalueen ulkopuolelle ja kokeilla jotain uutta. Ei huulien tartte olla aina niin nudet ja luonnolliset.

Ja tältä se näyttää kauempaa. Ripsarit on näköjään miten sattuu, mutta älkää välittäkö niistä, ne ovat kuvanottohetkellä olleet koko päivän silmissä ja olen tainnut nukkua niillä yhdet päikkäritkin... Itseasiassa kun mulla on näin kirkkaan väristä huulimeikkiä, mun naamasta ei oikeasti enää edes erota muuta kuin huulet :D Joten silmät jäävät huulten varjoon.

Että ei pöllömpi kiilto. Vielä kun saa itselle mieluisamman sävyn niin tästä saattaa tulla uusi suokkarituote :)

11 kommenttia:

  1. Mä en kyllä KOSKAAN opi käyttämään mitään huulijuttuja. Omistan miljoona punaa ja kiiltoa mutta nyt oon viimein päättänyt, että niitä en enää ota vastaan saati osta, koska en koskaan tuu niitä käyttämään. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Punat on mun juttuni, mutta ei nää kiillot. Paitsi tämä :)

      Poista
  2. tuo toimii varmaan ruskettuneen ihon kanssa, meinaan usein talvi kalpeana monikin väri on turhan ronski :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, tälläinen meikäläisen talven valkaisema iho ei kyllä ole omiaan tuon sävyn kanssa. Enkä mä muutenkaan pitänyt tuosta sävystä ihan liikaa. Aion tilata tätä hieman vähemmän shokeeraavassa sävyssä :)

      Poista
  3. Hih,ja minä kun juurikin haluan huulikiillon olevan liimaisen tahmaista.Hiuksethan siihen junnaa kiinni toki mutta ei haittaa =)Mullakin tuo samainen kiilto,hyvää väriä antaa.Ja olen itse tykkäillyt Avonin kiilloista,joissain väri aika pliisu mutta sitä tahmaa löytynyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D No niin, hyvä että joku tässä maailmassa arvostaa näitä niin monen huulikiillon ominaisuuksia :)

      Onko sulla tämä sävy justiinsa? :) Juu tahmaa löytyy useimmiten enemmän kuin väriä. Tämä oli siinä sarjassa mulle iloinen poikkeus :)

      Poista
    2. Ihan sama sävy mullakin,tainnut tulla kannustimena tännekin.Vaikkakin olen niin monet huulipunat ja -kiillot tilannutkin etten ihan satavarma voi olla.
      Väri vain vähän "vaikea",ei mikään jokameikin lisä.Mutta kesäkiiltona varmaan lunastanee paikkansa,ellei löydä teinimussukan meikkipussiin tietään..

      Poista
  4. Hei! Käytätkö huulissasi värillistä (ihonväristä) pohjustusvoidetta ennen huulimeikin tekoa? Sehän tekee huulikiilloista ja punista sen väristä huulissa mitä ne ovat "puikoissakin" :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itseasiassa en käytä, mulla on GOSHin huuliprimer, mutta se on väritöntä "geeliä". Joskus laitan meikkivoidetta huuliin ennen huulimeikin tekoa, mutta yleensä sudin huulipunaa/-kiiltoa ihan sellaisenaan :)

      Poista
  5. Aivan ihanan värinen tuo huulikiilto. Todella kivan pinkki! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oij, kiitoksia! :) Itse pidin sitä hieman överinä (ainakin itselleni) :D

      Poista

Kiitos kommentistasi :)