perjantai 9. maaliskuuta 2012

Herra B:n ajatuksia valokuvaamisesta.

 Jaaha. Taas mua kuvataan. En tykkää.

Äiti voi ihan rauhassa kuvata mun profiilia. Mä en nimittäin aio katsoa kameraan. Voi ei nyt se huutaa mun nimeä. Onko mun pakko kääntyä?

 Okei, nyt mä katon kameraan. Oletko nyt tyytyväinen? 

"..Olen pieni Mopsi vain, pullea! Äitin kanssa viihdyn ain!
Olen pieni Mopsi vain, pörheä! Äiti mua rakastaa!.."

..Ei auttanut laulaminenkaan, edelleen äiti kuvaa mua! Ai mutta enkö mä laulanutkaan ääneen?

 Noi telkkarissa mainostettavat koiren tekohampaat ei voi kyllä toimia....vai voiko?

 Jos mä katon isiä tälleen, lopettaisiko toi äiti sitten ton kuvaamisen? Isi auta mua.

I've got my EYES on you.

Näihin kuviin ja tunnelmiin, oikein ihanaa viikonloppua kaikille!

15 kommenttia:

  1. Mä olen tuonut tämän asian julki ennenkin, mutta olen oikeasti aivan totaalisen ihastunut herra B:hen!

    Ja hitsi mua muuten aina naurattaa se koirien tekohammasmainos. B:lle vois kyllä sopia sellaiset. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Herra B kiittää :) ♥

      Se on kyllä niin hauska :D B:ltä puuttuu alarivistöstä pari legoa, joten tekarit olis varmaan sen puolesta tosi ok :D

      Poista
  2. Ihana. :D Superihana! :D

    Ja Reiska on ihan samanlainen. Kun pistin blogin pystyyn enempi kissameiningillä, niin aika pian kävi selväksi, että Reiska ei ollut asiasta lainkaan samaa mieltä. TODELLA ÄÄRIMMÄISEN VAIKEETA saada sitä katsomaan kameraan saati olemaan ees HETKEN paikallaan. Lähtee heti tulemaan kameraa kohti ja tökkäsee sitä raivolla tai vaan kävelee niskojaan nakellen pois. Tai jos ei jaksa liikahtaa niin kääntää ainakin päänsä poispäin. Se ei vaan totu kuvaamiseen, ei varmasti koskaan. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D herra B kiittää! ♥

      Juu, aivan karmea kamerakammo tosiaan löytyy täältäkin. Kerran tässä ukkeli päätti aivastaa suoraan kameran linssiin kun otin kuvia hänestä, uskon että se oli täysin harkittua. En tiedä mikä siinä kamerassa voi niin ärsyttää?! :D Reiska ja B voisi perustaa Facebook-ryhmän: Älä tuu mua kuvaamaan tai mä heitän sun kameras alas partsilta. :D :D

      Poista
  3. Oi hän on jotenkin niiin suloinen aina :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä hän kyllä on! :) ♥ Herra B kiittää kohteliaisuudesta! :)

      Poista
  4. Voi apua, en kestä! Herra B on kyllä sellainen ihana muhkupallero! Ja viimeinen kuva on ihan huippu! Koirat on <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Muhkupallero kiittää ♥ (taidampa ryöstää tuon nimen hänelle uudeksi lempinimeksi!)

      Poista
  5. Aivan ihana olento. Kerrassaan sydämen vievä katse.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Hänessä on kyllä sydämen viejän vikaa :) ♥

      Poista
  6. Voi apua mikä ihana!!!! Etenki toi viimenen kuva!!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista
  7. Eikä miten ihana kuvasarja :D boris taas on hirvee linssilude, aina siellä missä kuvataan :D

    VastaaPoista
  8. Eläimet on joskus tosi hassuja. Kun niitä yrittää kuvata, ei se tietenkään käy. Joko häivytään kameran edestä, kävellään kohti kameraa tai muuta vastaavaa. Meillä kissa alkoi joskus pestä takapuoltaan kesken kuvan oton xD.

    Sitten kun yrität kuvata jotain ihan muuta niin eiköhän esim. kissat oo sellasia että niiden on kans pakko päästä kuvaan :D.

    Meillä kun on noita hamsuja, niin niiden kuvaaminen on välillä kans tosi vaikeeta. Eihän ne pysy hetkeekään paikallaan tai jos ne onkin paikallaan ja ottaa kameran esiin, alkaa hirveä kirmailu :D.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)