perjantai 3. helmikuuta 2012

Kiva pieni ylläri.

Olen monesti aiemminkin hehkuttanut täällä miten ihana mies mulla on. Pitää taas antaa Isännälle krediittiä, koska viime viikolla hän käväisi omin päin pikaisesti Lidlissä ja tullessaan kotiin hän käski mun arvaamaan kummassa kädessä hänellä olisi jotain minulle.

Arvasin, että vasemmassa ja sieltä sitten paljastui tämä:


Litran verran aivan ihanan tuoksuista appelsiiniöljy-suihkusaippuaa!  Hän oli bongannut tämän siellä kaupassa kulkiessaan ja ajatellut, että koska vaimo tulee aina niin hyvälle tuulelle kosmetiikasta, hänpä ostaa sille tämän! Pieni ele ja halpa tuote, mutta voin kertoa, että saippua tuoksuu ihan jumalaiselle ja totta tosiaan, hyvä mielihän tästä tuli :) Kiitos rakkaani, olet paras!

Hyvää viikonloppua rakkaat lukijani! Toivon mukaan teillä jokaisella on elämässänne myös ihminen joka tuottaa teille iloa ja muistaa teitä joskus pienin, kauniin elein :)

7 kommenttia:

  1. :D ihana

    Mun lempparituote on ehdottomasti Cien kynsilakanpoistoaine (jota löytyy siis Lidlistä). Oon saanu sillä kaikista parhaiten lakat pois eikä oo ees kallista. Viimeks se tais maksaa 1,25e, en tiedä oisko taas noussut. Mutta ei tosiaankaan mitenkään pahan hintanen. Todellakin laatu-hintasuhde kohdillaan.

    Joskus ärsyttää, kun jotkut kynsilakanpoistoaineet maksaa jotain tyyliin 6e (tai enemmänkin) eikä niillä lähde lakat millään pois.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. imlacking: Mulla on kans joskus ollut sitä Cienin lakanpoistoainetta! Huomasin muuten nyt viimeksi Lidlissä käydessäni, että se pullo on saanut uuden muodon, eli se on nykyään sellainen pumppupullo! :)

      Poista
  2. No mutta kyllä minäkin ilahtuisin tuollaisesta yllätyksestä, nuo Cienin suihkugeelit kun ovat hintaansa nähden erinomaisia =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nova: Mä olen kans tykännyt jo pitkään näistä Lidlin suihkareista! Hinta-laatusuhde on kyllä kohdallaan! :)

      Poista
  3. aww!! miten suloista :) Osaa nuo miehet välillä olla aika söpöjä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nails1820: :) kyllä ne välillä osaa yllättää! :D

      Poista
  4. Mä kävin eilen hakemassa sen pumppupullon kynsilakanpoistoainetta ja tykkään ehkä vähän enemmän siitä vanhasta. On toikin ihan kätevä, tosin vähän kalliimpi kuin se vanhempi.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)