keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Joululahjat syynissä.

Joulusta on jo pieni iäisyys joten on ehkä korkea aika tehdä pieni katsaus mitä joulupukki toi Nonnulaan jouluna 2011.

Kosmetiikkapuolelta tulivat:

 Sain äidiltä Goshin huulipunaprimerin joka on osoittautunut tosi kivaksi tuotteeksi. En ole oikeastaan koskaan aiemmin käyttänyt huulipunan alla mitään erityistä primeriä, meikkivoide+puuteri+valokynä on toiminut tähän asti. Tämä tuote kyllä korvaa tuon edellä mainitun kombon tosi hienosti. Huulipuna tuntuu pehmeämmältä, rajauskynä liukuu vaivattomammin huulilla ja huulimeikki kestää todella paljon pidempään kuin normaalisti! Loistotuote siis, kiitti äippä! :)

 Niin ikään äiti oli ostanut mulle Especially Escada-tuoksun vartalonhoitotuotteet, suihkugeelin ja vartalovoiteen. En ole vielä(kään) raaskinnut näitä sen isommin korkata, voidetta testasin hieman kämmenelle ja se vaikutti hyvin luksukselta. Säästelen näitä erikoistilanteisiin enkä aio läträtä näitä jokapäiväisessä käytössä :)

Isännän sisko oli ostanut minulle Kreikasta vasemmalla näkyvät oliivi-tuotteet, vartalovoiteen sekä scrubin. Voiteessa on hurjan voimakas tuoksu ja olen käyttänytkin sitä hieman varoen, koska se meinasi aiheuttaa minulle melko mojovan migreenin :( Voide on itsessään tosi hyvää ja kosteuttavaa, ainoa pieni miinus tulee tosiaan tuoksusta. Sain häneltä myös kookoksisia Fruttineita ja kaikki Fruttini-fanit tietävät miten loistotuotteita nämä on :)


Koruja sain Isännältä, äidiltä ja Isännän siskolta:







Sekalaisempaa seurakuntaa:

 Isäntä oli ostanut minulle mm. Dire Straitsin ja Adelen musadvd:t, Karjalan Kunnailla tv-sarjan 1&2 kaudet ja Valentine's Day-leffan.

 Niin ikään Isäntä oli ostanut ihan oma-aloitteisesti Mariela Sarkiman Make-Up Biblen joka löytyy jo monen muunkin kosmehullun kirjahyllystä.

 Rakastamme Isännän kanssa erilaisia ja hauskoja pipoja, joten hän oli tilannut minulle lahjaksi hauskan pöllöpipon! Voin kertoa, että tämä päässä on tullut saatua monet hymyt vastaantulijoilta :)

Ihana äitini oli virkannut minulle kylppäriin korit joissa säilytän hiusharjoja ja muotoilutuotteita :)

6 kommenttia:

  1. ooooo, sulla on toi Adelen konserttitaltiointi!! <3 aivan mahtava!

    VastaaPoista
  2. Ihania lahjoja :) Selkeästi lahjanantajat ovat osanneet ostaa juuri sinun tyyppisiä lahjoja. Mikään ei nimittäin ole kamalampaa, kuin saada lahjoja, joista tietää heti avaamishetkellä, että EIIIII, en tykkää, en halua. Nimim. muutamat lahjat jakoon laittanut :D

    Ihania koruja, varsinkin tuo kruunukaulakoru pisti silmään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hirmulisko: Kiitos, ne olivat kyllä just oikean tyyppisiä :) Pitää tunnustaa, että kyllä joskus on ollut pakko laittaa jotain kiertoon jos lahja ei ole ollut yhtään sellainen jolle itselle olisi ollut käyttöä.

      Kruunukorun sain meidän äidiltä :) Mä veikkaan, että se on Glitteristä ostettu? :)

      Poista
  3. Ihanuuksia oot saanut! :) Varsinkin ihanat nuo virkatut korit! Mulla muuten on samanlainen oliivikäsivoide, jonka äitini toi minulle Kreikasta :D Tosi hyvälaatuisia kuvia sulla täällä, lukijaksi liityin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vanquish: Kiitos, tosiaan joulupukki oli viime vuonna antelias :) Olin vissiin ollut kilttinä ;)
      Äiti oli nähnyt tuollaisia koreja kirppiksellä ja oli ottanut jostain selvää niiden ohjeen ja tekaisi sitten mulle semmoiset kylppäriin :)

      Kiitos paljon! :) Nykyään kuvat ovat jo ihan siedettävän näköisiä, kiitos viime vuonna hankkimani järkkärin! Sitä ennen oli aika tuskaista saada hyviä visioita tallennettua kun pokkarissa ei ihan tehot riittäneet :D

      Tervetuloa lukijaksi! Toivottavasti viihdyt täällä pienessä blogissani :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)