tiistai 21. helmikuuta 2012

Ei niin paha Dove.

Jostain syystä Doven tuotteet eivät ole oikein koskaan minua puhutelleet. Toki sarjasta on löytynyt muutama mukava yllättäjä, mutta yleisesti ottaen sarja ei herätä minussa suuria intohimoja.

Mutta koska olen niin helppo ja vietävissä, luin jostain naistenlehdestä hyvän arvion Doven hiusten hoitotuotteista joissa on mukana, yllätys yllätys, öljyä. Koska sarjan tuotteet eivät paljon maksa, päätin antaa niille tilaisuuden. Doven shampoita ja hoitsikoita on ollut myynnissä jo tovin, mutta koska sarja ei ole tuntunut kiinnostavalta, olen ignoorannut ne tähän asti täysin.

Lehden arvio tuotteesta oli kuta kuinkin ylistävää laatua ja pakkohan sitä on painettuun sanaan uskoa, eikö niin? Kauppareissulla nakkasin kärryihin sitten siis tämän:

Nourishing Oil Care. Tuo nimikin on jo niin pehmeän ja hoitavan oloinen, että pelkkä tuubin hypistelykin tuntui hoitavan koppuratukkaani. Tuote lupaa hoitaa, muttei kuitenkaan latista hiuksia. Eli jos pehkossasi sattuu olemaan jotain tervettäkin kasvustoa siellä täällä, tämä ei vedä aivan lanaan niitä.
Koostumus on tosi paksua, mutta tulee tuubista ulos kuitenkin ilman suurempia ärräpäitä ja tuskanhikeä. Tuote on raidallista, valkoista ja keltaista. Tuoksu on tosi kiva, ei yhtään dovemainen (joka on mielestäni ainakin hyvä asia). Tätä ei tarvitse muhittaa hiuksissa ikuisuuksia vaan tämä toimii hoitsikan tapaan, huuhdella voi jo minuutinkin päästä.
Omat hiukseni tulivat todella pehmeiksi ja sileiksi, mutta niissä säilyi hyvä tuuheus ja ilmavuus. Hiukset tuntuivat niin kivoilta, että niitä teki mieli hypistellä koko ajan. Latvat tuntuivat kerrankin pehmeiltä!

Eli erittäin kiva tuote, sopi ainakin omalle luonnonkiharalle pehkolleni joka on kärsinyt taas tämänkin talven kylmyydestä jo ihan tarpeeksi. Edullinen ja hyvä ensiapu pehmeyttä kaipaaville hiuksille. Olen ajatellut kokeilla myös sarjan tehohoitoa sekä shampoota.

Hyvä Dove! Kiitos mukavasta yllättäjästäsi! Meistä kyllä tuli kavereita :)

5 kommenttia:

  1. Mä sain tän Buzzadorin kautta testattavaksi ja fiilikset on olleet positiiviset myös mulla eikä inci ole mikään ihan mahdoton ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maiju: Siis mikä ihme tämä Buzzador on? :) Olen törmännyt siihen aina välillä jossain, mutta en tiedä siitä mitään enempää!

      Poista
  2. Mähän sain blogin kautta testattavaksi tuon ja sen naamion. Tuosta Nourishing Oil Caresta tykkäsin tosi paljon. Hyvä ja halpa. :) Se oikeasti hoitaa ja laatu vastasi minusta ammattilaismerkkejä, sillä niistä minulla on eniten kokemusta. Markettimerkkien hiustenhoitotuotteista ei ole niin paljoa kokemusta, muuten kun niitä hätävarana ostettuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minna: Hintalaatu-suhde on kyllä kohdallaan :) Ehdottomasti markettilaadun kärkikaartia. Peittoaa mun mielestä hyvin mm. Lorkun uusimmat jotka sorruin tässä taannoin ostamaan.

      Poista
  3. Ite oon testannut tätä muutaman kerran, ei valittamista. Jotenkin Doven hiustuotteet ei niin iske, mutta ei tätä voi kyllä haukkuakaan! En oo säännöllisesti käyttänyt, silloin tällöin vain, mutta on tehnyt kyllä pehmeä tukan. Jatkan tutustumista :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)