maanantai 2. tammikuuta 2012

FRUTTINI-ARVONTA!

Tähän vuoden alkuun voisin järjestää ihanan, hedelmän tuoksuisen arvonnan kaikille lukijoilleni :)

Arvon kaksi Fruttinin kuorivaa suihkusorbettia; Litsi-Vanilja (vas.) ja Lime-Minttu (oik.)
Tässä arvonnan ohjeet ja säännöt:
1. Kerro minulle mikä oli paras kosmetiikkaostoksesi ja miksi vuonna 2011, muista jättää meiliosoitteesi, jotta voin ilmoittaa sinulle myös henkilökohtaisesti voitostasi :) Voit myös kertoa kumpi scrubeista miellyttäisi enemmän jos Onnetar on sinulle suosiollinen.
2.Olet lukijani, eli löydyt oikealla näkyvästä Rakkaat lukijani-laatikosta
3.Sinulla on aikaa osallistua arvontaan 17.1.2012 klo 24 asti, suoritan arvonnan random.orgin avulla ja
ilmoitan voittajien nimet täällä blogissani sekä henkilökohtaisesti sähköpostilla. Toimitan palkinnot ainoastaan Suomeen.

Lisäarvan saat jos mainitset tästä arvonnasta omassa blogissasi! :) Muista mainita siitä myös minulle.

Arvonnassa olevat Fruttinin tuotteet ovat uusia ja käyttämättömiä ja olen ne itse hankkinut tätä tarkoitusta varten eli mikään taho ei sponsoroi tätä arvontaa.

Onnea arvontaan! :)

31 kommenttia:

  1. Mun parhaimmat ostokset oli meikeistä varmaan noi Sugarpillin meikit. Tai oikeastaan en itse ostanut niitä, vaan sain lahjaksi. En pahemmin nykyään osta meikkejä, joten toivon mukaan tää lasketaan. Mä kuitenkin pakotin mieheni ostamaan, eli melkein sama xD Tosiaan siis kolme palettia luomivärejä sieltä suunnalta. Ne on hyviä siksi, että värit on mun suosikit (musta, valkoinen ja violetti) ja koska niissä on paljon pigmenttiä, joten väriäkin löytyy. Ja värit pysyy silmässä eikä varise pois pitkin päivää, täydelliset luomarit toisin sanoen :)

    leena.flinck@gmail.com

    Ja tykkäisin ehkä vanillasta!

    VastaaPoista
  2. Mun paras ostos on ehdottomasti Neulash-ripsiseerumi! Ripset saa niin paljon lisäpituutta ja tuuheutta ettei ripsarilla ole juurikaan enää väliä. Ihana tuote, aion ehdottomasti käyttää tätä myös vuonna 2012!

    Jos onnetar suosisi, litsi-vanilja voisi olla mieluinen vaihtoehto :)

    butterfliesinsteadblog@gmail.com

    VastaaPoista
  3. mun paras ostos oli varmaankin hyvä kasvorasva, tosin viime vuonna tuli ostettua muutenkin ennätys vähän kosmettiikkaa, joten ei noita ole oikein mistä valita nyt :) Ja jos onnetar on suosiollinen, minulle kelpaa ihan kumpi vaan :)
    ruuruli@gmail.com

    VastaaPoista
  4. Oriflame Wonder Lash Mascara on paras ripsari, jota olen kokeillut, mutta sen sain lehtitilauksen kylkiäisenä.
    Luomiväreistä lemppari on ehkä Wet 'n Wildin Comfort Zone -kahdeksikko.

    Lime-minttu olisi enemmän makuuni :)

    sinistapintaa @ gmail . com

    VastaaPoista
  5. Paras on kyllä varmaankin Seche Viten pikakuivattava päälyslakka (: Ainakin näin kynsiharrastajan näkökulmasta.

    Meilini on ine_91@msn.com ja ottaisin mielummin oranssin putelin!

    VastaaPoista
  6. Paras ostos... enhän mää ees muista kaikkea, mitä on tullut haalittua. Mutta yks, mikä tulee heti mieleen, on Osiksen hiuspuuteri!

    Vanilja kiinnostaa ehkä vähän enemmän. Ja olen lukija Noora-nimellä, vaikka tällä asetonihuurulla aina kommentoinkin, kun se blogiini linkittää :) maili on asetonihuuruja at gmail.com

    VastaaPoista
  7. Paras ostos on ehkä kuivashampoo. Nyt voin helposti pidentää pesuväliä pitemmäksikin, kun kuivashampoo imee rasvan hiuksista :)

    Olen lukijasi ja vanilja kiinnostaisi enemmän!

    iinaysikasi@hotmail.com

    VastaaPoista
  8. Klippotekin kuivashampoo on myös minun paras ostokseni. Olen väliin laiska hiustenpesijä niin tämä tuote pelastaa aamuni :P


    marikax@gmail.com nimellä marika lukijoissa.

    VastaaPoista
  9. Mun paras ostos oli doven ihana suihkusaippua, tuntui että iho oikeasti parani sitä käyttäessä.

    T: Annika
    annika@esajokinen.net

    VastaaPoista
  10. Paras ostos oli Lumenen blueberry -eyeliner. Ihan täydellinen! Aamulla kun meikkaa, on rajaus hyvä vielä illallakin, ei leviä tai häviä minnekään! Äitilläni tuo sama tuote kesti yli vuoden, joten riittoisaakin on :)Olen lukija :)

    ninni.kom@hotmail.com

    VastaaPoista
  11. Paras ostos on ollut hiusliima (mitchel, vai miten lie kirjoitetaan) - sillä pysyy tukka koko päivän niiiin hyvin!

    Lukijasi olen ja vanilja kiinnostaa enemmän jos onni suo :)

    Hyvää ja onnellista alkanutta vuotta Sinulle.

    jasminella82 @ hotmail . com

    VastaaPoista
  12. Freemanin mansikka-suklaa kasvonaamio! Se tuoksuu taivaalliselta, ihosta tulee ihanan heleä ja pehmoinen sen käytön jälkeen. Plussaa myös ettei sitä oo eläinkokein testattu. Hyvä hinta-laatu suhde ja riittoisa puteli :) perfect! :D

    Kumpikin noista kuorinnosta kelpaa, en osaa valita, molemmat kuulostaa niin hyviltä :D Kuulun lukijoihin, eli 2 arpaa.

    mira_567@hotmail.com

    VastaaPoista
  13. Mun paras ostos on ollut kuivashampoo.. Hiukset rasvottuu tosi nopeasti ja en haluaisi joka päivä shampoolla pestä kuivan ihon takia...

    Lukijasi olen :)

    pia1972 at jippii.fi

    VastaaPoista
  14. Paras ostos on ehkä kuivashampoo.Kätevä tuote.
    Lukijasi olen jo ollut pitkän aikaa.
    Molemmat käy,mutta ehkä litsi on mieluisampi
    anuroininen at hotmail dot com

    VastaaPoista
  15. Lorealin True match - meikkivoide on ehdottomasti paras ostos. Peittävyys on todella hyvä. Enkä osaa sanoa kumman haluaisin, kummatki on varmasti hyvän tuoksuisia, joten kumpikin kelpaisia. :)


    lare.suhonen@hotmail.com

    VastaaPoista
  16. Paras kosmetiikkaostokseni on Batisten kuivashampoo! Sitä ilman en enää pärjäisi, hinta-laatu-suhde on enemmän kuin kohdallaan :)
    Molemmat kuorinnat käy, mutta jos saa valita niin ottaisin litsin & vaniljan.

    sandylion@wippies.fi

    VastaaPoista
  17. Hmm, nyt pistit pahan... suosikkituote vm. 2011... Se taitaa olla kuitenkin Chanelin Peridot kynsilakka, jonka sävyyn olen totaalisen ihastunut.
    Jos onnetar suosii, niin enemmän makuuni on tuo Lime & Minttu.

    purkkihullunpaivakirja@gmail.com

    VastaaPoista
  18. Lushin rastoille sopiva shampoopala. Päänahka lakkas kutisemasta ja pala kesti 5kk.

    charlieshellsangel @ gmail.com

    VastaaPoista
  19. paras kosmetiikkaostokseni oli varmaankin Maybellinen - Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner.
    Ainakin itsellä se toimi aivan loistavasti.
    ja nuista kahesta suosikkina toimii tuo Lime-minttu.

    katriekoski@gmail.com

    VastaaPoista
  20. Suosikki v. 2011 oli Lumenen koivu&hunaja-vartalokuorinta :)

    Lyche&Vanilla

    VastaaPoista
  21. Ostin marraskuussa Pariisissa ollessani 4.80€ maksaneen kollageeni kasvovoiteen. En ole ikinä aiemmin käyttäny mitään voidetta säännöllisesti mutta tämän koostumus on niin ihana ettei sitä voi jättää laittamatta.

    VastaaPoista
  22. Paras kosmetiikkaostos oli Goshin vedenkestävä luomiväri. Koska en ole vieläkään saanut aikaiseksi hankkia udpp:tä, niin tuo kelpaa hienosti siihen asti pohjustamaan luomivärejä :) kivasti tehostaa sävyjä ja pysyy aamusta iltaan siistinä :)

    jos onnetar suosis, toi litsi-vanilja ois varmaankin kivempi mun nokkaan :)

    muthan löytää sun lukijoista :)
    veetu89@jippii.fi

    VastaaPoista
  23. Mun paras ostos on ollu Chanelin Vitalumiere Aqua - meikkivoide. Se on jotain niin parhautta, jonka peittävyys ja pysyvyys on ihan omaa luokkaansa ! Kerranki oon löytäny meikkivoiteen, josta en luovu tai joho voin ainaki palata aina takasin.

    Oon lukija nimel Nebu ja toi oranssi purnukka ois ehkä enemmän mun mielee :)

    Mainostin kans tät arvontaa osottees : http://nebun-blogi.blogspot.com/2012/01/arvontojen-aikaa.html

    NebuParsahh@hotmail.com

    VastaaPoista
  24. Taidanpa osallistua arvontaan...

    Tiedätkin, että olen lukijasi. ;)

    Hmm... mikähän olisi vuoden 2011 paras kosmetiikkaostos? Niitä on monia! Taidan kuitenkin sanoa Clarinsin Instant Smooth -meikinpohjustaja.

    Jos onnetar suosii, niin minulle ei ole väliä kumman tuoksun saan. ;)

    minttura@hotmail.com

    VastaaPoista
  25. Paras kosmetiikkahankinta viime vuonna. Hmmh, IsaDoran Wigwham ripsari. Sillä saa mielettömän tuuheat, irtoripsimäiset ripset! Multa monesti kysyttiin, onko mulla irtoripset/pidennykset :)

    Jos voitan, niin tuoksulla ei väliä, kumpi tahansa! :)

    lindajuulia@gmail.com

    - Chaos

    VastaaPoista
  26. Mun paras ostos oli varmaan Max Factor duo luomiväri.

    1. arpa. Ihana palkinto :) Ei väliä kumpi tulee jos onni potkii :)

    tittin_elamaa AT luukku.com

    VastaaPoista
  27. Viime vuoden paras kosmetiikkaostos taisi olla Lumenen sävyttävä kosteusemulsio. Itseruskettavista voiteista en tykkää, mutta jollain tavalla täytyy vähän saada väriä kasvoille talviaikaan.
    Lime-Minttu kuulostaa hyvälle !
    teijapistelentoatelisanetpistefi

    VastaaPoista
  28. Olen lukijasi, jos onni osuu kohdalle, niin tuo litsi-vanilja kuulostaa kivalta yhdistelmältä. Paras kosmetiikkaostos, hmm? Kuivashampoo, kiireisten aamujen auttaja.
    ahlfors(at)suomi24pistefi

    VastaaPoista
  29. Viime vuonna tuli tehtyä useita onnistuneita hankintoja, mutta ehkä ykkössijan vie Diorin Nude -peitevoide. Parempaa peitevoidetta saa hakea!

    Pidän makeista ja sokerisista tuoksuista, joten litsi-vanilja voisi olla enemmän minua. :)

    pieninutturapaa@gmail.com

    VastaaPoista
  30. Vuoden 2011 parhainpiin kosmetiikkaostoksiin kuuluu Lee Staffordin Miracle heat defence spray, China Glazen Peppermint cuticle oil sekä meikkivoidesivellin. Jos onni suosii niin litsi-vanilja kuulostaisi hyvältä (:

    krisu-valtsu@hotmail.com

    VastaaPoista
  31. Mukana arvonnassa, minäkin pidän makeista tuoksuista eli tuo litsi-vanilja voisi osua paremmin kohdalleen. Vuoden paras kosmetiikkaostos voisi olla kasa kynsilakkoja Lontoon matkalta, HALVALLA läks..

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)