keskiviikko 21. joulukuuta 2011

It is good to be married with icehockey referee.

Jos en ole koskaan kertonut, olen tosiaan naimisissa jääkiekkoerotuomarin kanssa :) Tosin Isäntä ei ole kokopäivätoiminen tuomari vaan tekee hommaa lähinnä harrastuksena. Harrastus tosin silloin tällöin nielee meidän yhteistä aikaamme joskus liiaksikin ja silloin minulla saattaa klikkaantua ns.nalkutusvaihde hieman päälle. En tunnusta, että olisin kovin paljon kitisevä akka, mutta aina silloin tällöin korpeaa kun Isäntä viettää jäähallilla la-su-illat ja minä möllötän yksin kotona.

Tästä kaikesta "kärsimyksestä" kuitenkin saa joskus palkinnon :) Koska minun ihana mieheni on vaan niin ihana, että hän aivan oma-aloitteisesti hoksaa ottaa huomioon tälläiset asiat, että minua on saattanut joskus ehkä hieman v*tuttaa viettää niitä viikonloppuja yksin himassa ja näin ollen hän haluaa muistaa minua jollain kivalla. Nyt kun hänelle tuli syksyn palkkiot hän kävi ostamassa minulle jotain ihanaa:

 Jimmy Choon aivan jumalaisen tuoksuinen edt! Oih ja voih! Tämä on aivan supernaisellinen tuoksu josta takuuvarmasti tuli ikisuosikkini!

"Kirpeän alkutuoksun vihreät vivahteet saavat potkua inkivääristä. Sydäntuoksussa hurmaa tiikeriorkidean ja teeruusun kukkaiset sävyt, sekä ripaus mehevää päärynää. Lopputuoksussa voi aistia hienostuneita puulajeja, kuten setriä."


Onko joku muu ihastunut tähän JC:n tuoksuun? :)

2 kommenttia:

  1. Ostin tämän tuoksun äidilleni joululahjaksi :) Salaa toivon ettei hän sitä käytä niin minä saan sen! :D

    VastaaPoista
  2. Elisa: :D aika hyvä taktiikka! Tuo on kyllä todella ihana tuoksu :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)