keskiviikko 28. joulukuuta 2011

Iso ja rohkea? Todellakin.

Kuka arvasi otsikon perusteella mistä tänään puhutaan? Jos veikkasit, että aiheena on RIPSIVÄRI, veikkasit oikein :)

Käytin taannoin KICK'Sin kantisklubin alekuponkini Isadoran uutuusripsariin, koska olin kuullut, että se suorastaan pieksee ripset uusiin mittoihin. Koska olen elänyt 35 vuotta tynkäripsenä, minua puhuttaa aina mainoslauseet jossa ripset luvataan näyttämään lähes luonnottoman pitkiltä piiskoilta.

Ja tässä hän on. Iso ja Rohkea ripsari jolle minä nykyään vannon ripsarirakkauttani. Harja on melkoinen mötikkä, varsinkin kun olen tottunut Lorkun Lash Architectin suorastaan anorektiseen kanssasisareen, mutta äkkiä sitä itseasiassa tottui käyttämään tälläistä vähän krouvimpaakin versiota.
Mascara itsessään on hyvin runsasta ja jo yhdellä harjanvedolla ripset saavat aivan uuden ulottuvuuden. Kerrostamalla saa pituutta ja tuuheutta yllin kyllin, mutta pieni paakkuuntumisen riski on olemassa jos ei osaa painaa jarrua tarpeeksi ajoissa kerrostaessa tällä ripsiä.
Olen todella tykästynyt tähän hyvin mahtavaan ripsariin jolla saan itselleni loihdittua illuusion pitkistä ripsistä! Tästä tuli vahva kilpailija luottotuotteelleni Lorkun arkkitehti-ripsarille jota olen käyttänyt vuosikaudet. Hintalaatusuhde tässä tuotteessa on aivan älyttömän hyvä, ripsari maksoi muistaakseni normihintaisena noin 15 euroa mikä on mielestäni aivan kohtuullinen hinta hyvästä mascarasta.


Ylimmässä kuvassa ripsaria on pari kerrosta, alimmassa kuvassa yksi kerros. Aika hyvää jälkeä ja mikä parasta, näyttää kuin mulla olisi oikeasti PITKÄT ripset! :D Jeij!


Onko joku muu rakastunut tähän? :)

8 kommenttia:

  1. Tästä oon kuullut paljon hyvää sanottavaa, joten aion ehdottomasti kokeilla! Tällä hetkellä mulla vaan on niin valtavasti ripsivärejä, että tämä saa odotaa. Toisaalta, jos tämä löytyy vaikka tarjouksesta, luultavasti en epäröi ostoa hetkeäkään...

    VastaaPoista
  2. Minä niin haluaisin testata tätä, mutta saa odottaa ainakin kuukauden pari kun käyttelen vanhat ripsarini loppuun. Kukakohan taas käski ostaa samalla kertaa kolme ripsaria ja tottakai myös avata ne peräkkäisinä päivinä -.-

    VastaaPoista
  3. Minullakin on pelkät tyngät. Jotka kaiken lisäksi ovat värittömät ja sojottavat alaspäin. Löysin viime vuonna Max Factorin False Lash Effectin vedenkestävänä ja se tekee ihmeitä mun ripsille ja mikä ihaninta, pitää taivutukset. Mutta on vedenkestävä eli poistamisen kanssa joutuu olemaan melko perusteellinen siis. Ja minä olen laiskimus. Niin olisin vain kysäissyt, että onko tuo nyt sitten normi vai vedenkestävä ja jos normi niin pitääkö se taivutukset? Kuvien perusteella pitää...mutta kumpi se on... ;-)

    VastaaPoista
  4. Mohn: Tuo Isadoran ripsari ei ole vedenkestävä, mutta se pysyy hyvin ja tosiaan pitää taivutukset :) Suosittelen!

    VastaaPoista
  5. Kiitos vastauksesta! Pitää jossain välissä kokeilla tuota, kunhan saan ensin nämä jo avatut alta pois...

    VastaaPoista
  6. Hei! Anteeksi että kyselen tästä ripsarista, vaikka postauksesta on jo aikaa! Onko sulla millaset ripset yleensä? Kun mun ripet osoittaa alaspäin ja eivät oikein meinaa taipua vaikka kuinka taivuttaisi... Etsin nyt apua ripsareista, voisikohan tämä saada taivutukset pysymään? Tai tiedätkö jotain muuta hyvää ripsaria tähän ongelmaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tosiaan tarvi pyytää anteeksi, mielelläni vastaan vaikka kyseessä olisi kuinka vanha postaus tahansa :)

      Mulla on luonnostaan todella hankalat ripset, sojottavat alaspäin ja taivuttaa saa hampaat irveessä. Pituuttakaan ei ole liiaksi :( Itse tykkäsin tästä, mutta vielä paremmaksi olen todennut MIYO-sarjan LashXtension ripsarin. Sitä saa ostaa Nelly.comista (mutta Nellyä en voi suositella ollenkaan ostopaikaksi minkään tuotteen suhteen, mutta se on toinen juttu). Face Helsingin myymälästä tuota MIYOn ripsaria on ainakin joskus saanut, mutta en ole varma saako enää? Hinta on todella edullinen, muistaakseni jotain noin 6 euron luokkaa.

      Jos et muualta saa sitä tilattua, tässä linkki Nellylle:
      http://nelly.com/fi/kauneus-naiset/kauneus/meikit/miyo-2265/lash-xtension-mascara-101351-14/

      :)

      Poista
  7. Kiitos vastauksestasi! :)

    En ole koskaan nellyltä tilannut, joten voi olla että lykään myöhäisemmäksi tuota... Ehkä kokeilen tätä isadoran ripsiväriä ensin, jos se vaikka minulla toimisi. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)