keskiviikko 5. lokakuuta 2011

Kanelimaito.

Meikkivoidepuuteri on hyvin näppärä kaveri aamun kiireessä.  Jo vuosia sitten käytin lähes vakkaristi Lumenen meikkivoidepuuteria ja tässä ajan saatossa olen välillä ostanut muiden merkkien vastaavia.Välillä taas käytän perusyhdistelmää meikkivoide+irtopuuteri. Välillä mineraalipohjaa. Kuitenkin tämä meikkivoidepuuteri tuntuu kaikkein näppärimmältä kun aamun hämärissä väsyneenä kampaa naamaansa.

Cittarin Mammuttimarkkinoilla oli nyt Lumenen (jossain kohtaa uudistunut?) meikkivoidepuuteri ja päätin ostaa sellaisen pitkästä aikaa!

Meikkivoidepuuterin rasia oli ainakin käynyt läpi makeoverin ja koostumuskin on nykyään mineral.
Maininta Matte toi myös lisäpisteitä. 

Valitsin omalle kalkkilaivan kapteeni-iholleni sopivan sävyn 40, kanelimaito.

Pitääpä todeta, että miksi mennä merta edemmäs kalaan. Jo vuosia sitten hyväksi todettu, toimii edelleen. Puuterilla saa aikaan erittäin kauniin ja pysyvän meikkipohjan, se pitää ihon mattapintaisena useamman tunnin ja on hyvin edullinen :) Jatkossa aion pitäytyä Lumenen parissa tämän tuotteen kohdalla. Jos et ole vielä koskaan kokeillut tätä kyseistä tuotetta, suosittelen lämpimästi oman kokemukseni perusteella. Moni kalliimpi merkki jää mielestäni tälle kakkoseksi.   

Kuuluuko tämä jonkun muunkin suosikkeihin? :)

3 kommenttia:

  1. Mä en vaan jotenkin lämmennyt tuolle. Olisin halunnut tykänä siitä, mutta toisin kävi :( Toimii ihan hyvin kabukilla buffaamalla, mutta sienellä levitettynä mä en saanut pinnasta nättiä. Mun rasvaisella/normaalilla sekaiholla se ei ollut kyllä mitenkään kestäväkään.

    VastaaPoista
  2. Olen käyttänyt sitä vanhempaa versiota, se oli kyllä hyvä :) Jostain syystä en ole tullut ostaneeksi uudestaan, voisikin taas joskus ottaa käyttöön uudelleen.

    VastaaPoista
  3. HeidiB: No höh :( Itsellänikin on semisti sekaiho ja iän myötä naama on alkanut kiiltämään luvattoman paljon. Mulla tuo toimi kiillottomana aika monta tuntia, mutta toki työpäivän ehtoopuolella alkoi nenu taas kiiltää :(

    Melli: Mä ainakin tosiaan tykästyin tuohon eli omasta puolestani voin suositella lämpimästi tätä :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)