torstai 29. syyskuuta 2011

Ruusutunnustus + pokaalitunnustus.

Sain ihanaiselta ystävältäni, Saralta Ps.Rakastan Kirjoja-blogista sekä suloiselta Leenalta Luurankoja Kaapissa-blogista ruusutunnustuksen, tunnustuksessa kuuluu kertoa lempiasioitaan, kiitos Sara ja Leena tästä <3 :)




Lempiruokiani ovat tällä uudella vähähiilarisella ruokavaliolla kunnon pihvi + salaatti. Ceasar-salaattia rakastan ylikaiken! Juustot ovat heikkouteni; vuohenjuusto, Aurajuusto, Gouda, Cheddar, Brie...you name it, kaikki maistuu! Hiilari-aikoinani ehdoton lempiruokani oli Isännän tekemä spagettivuoka <3

Lempimakeinen
on tällä hetkellä sokeriton salmiakki ja Goodlife minttusuklaa-patukka. Hiilaripuolelta lemppareitani ovat Dumle, täytelakut, Daim, suklaacashew-pähkinät, Malacon Sweet&Salty-pussi, Mariannet ja ehdottomasti marsipaani <3

Lempilukemistani on
Stieg Larssonin, Mari Jungstedin, Sophie Kinsella, Johan Theorinin, Harlan Cobenin, Anna-Leena Härkösen, Pirkko Saision, Joe Hillin, Yrsa Sigurdardottirin, Katja Kallion ja Neil Straussin kirjat.

Lempipaikka käsitöille: teen tosi satunnaisesti käsitöitä nykyisin, tykkään hirmuisesti kutomisesta, mutta aika ei vaan riitä kaikkeen. Mulla on puikot + langat vesiheinästä tehdyssä korissa odottamassa insipiraatiota iskeväksi :)     


Lempielokuviani
... Näitä on paljon! Voisin kerätä tähän kuvien muodossa lempparielokuviani:

















***

Sain Leenalta myös toisenkin tunnustuksen, jossa mukana tuli haaste kertoa 10 uutta asiaa itsestään

1. Pelkään sammakoita. Kaikki aina nauraa tälle mun pelolle, koska "sammakothan eivät tee mitään". Mielestäni fobian kohde ei aina tarvitse olla sellainen joka "tekee jotain". Olen kuullut ihmisestä joka pelkää paidan nappeja ja kaikki me tiedämme kuinka vaarallisia napit ovat oikeasti. Mutta silti joku pelkää niitäkin. Jos pystyisin, haihduttaisin sammakkofobiani pois, voin kertoa ettei syksyn pimeällä ja märällä kelillä ole kiva käydä koiralenkillä kun jokainen rapsahdus paukauttaa sydämen kurkkuun.

2.Olen nyt viimeisimmän kuukauden aikana syönyt omenoita ensimmäistä kertaa 10 vuoteen.

3.Olen addiktoitunut todella moneen tv-sarjaan ja en tulisi toimeen ilman tallentavaa digiboxia. Olen ollut kauhean kova BB-fani, mutta tämä kausi on jäänyt seuraamatta. Tuntuu, että se ohjelma ei oikeasti enää kiinnosta yhtään. Olen sen sijaan addiktoitunut Suomen Talentiin, on aivan ihana katsoa lahjakkaiden ihmisten osaamista, siitä tulee hyvä mieli :)

4.Mopsini B on minulle ja Isännälle hyvin tärkeä otus <3 (okei, tämä ei ehkä ollut ihan UUSI asia minusta) :D

5.Odotan joulua ihan hirmuisesti. Olen ostanut jo monet joululahjat ja enkä malttaisi odottaa, että pääsen antamaan ne!

6.Haluaisin joskus omistaa aidon designer-käsilaukun.

7.Olen laihtunut 8 kiloa vajaassa 2 kk:ssa, kiitos vähähiilarisen ruokavalioni :)

8.Haaveilen rivitaloasumisesta.

9.Olen vaihteeksi jälleen punapäinen, mutta mietin josko värjäisin hiukseni tummanvioleteiksi.

10.Suunnittelen pitäväni blogissani kosmekirppiksen lähiaikoina :)

Jaan nämän tunnustukset eteenpäin ihanille naisille: 
Pumpulipupulle (Pumpulipupu)
Serrated B:lle (Serrated Beauty)

2 kommenttia:

  1. Oho, tämäpäs mukava yllätys! :)

    Mä en tykkää sammakoista kanssa, en nyt tiedä että pelkäänkö mutta ainakaan en uskaltaisi koskea niihin. Muistan kun pienenä jotkut tytöt aina innoissaan otti niitä käsiinsä ja minä pysyin mahdollisimman kaukana, jotenkin ajattelen ne limaisina ja öklöinä. :D Joten ei ole naurettavaa pelätä niitä, kyllähän jotkut pelkäävät hiiriäkin ja minäkin pelkäisin enemmän niitä sammakoita kuin hiiriä. :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Nonnu! :) Mukava yllätys.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)