tiistai 9. elokuuta 2011

Viva la Juicy!

Harvoin, jos koskaan, minua suosii arpaonni missään arvonnoissa, saatika lotossa. Osallistun aina kuitenkin sitkeästi kaikkiin kivoihin arvontoihin (ja lottoankin joskus), koska eihän sitä milloinkaan tiedä minkä puun oksalla se piru istuu.

Kuulun KICK'Sin kantisklubiin ja sähköpostiini tipahtelee tämän tästä uutiskirjeitä ja arvontailmoituksia. Jossain vaiheessa keväällä oli arvonta jossa pääpalkintoina oli Juicy Couturen tuoksuja. Tiesin kyseisen merkin, koska omistan yhden JC:n käsilaukun, mutta tuoksujen osalta olin aivan tietämätön. JC:n tuoksuissa pullot näyttivät hyvin kauniilta ja päätin sen perusteella ottaa osaa arvontaan. Ajattelin, että jos satun voittamaan ja tuoksu ei minua itseäni miellytä, voin antaa sen lahjaksi jollekulle tai pitää vaikka kylppäriä kaunistamassa :)

Arvonnassa piti perustella miksi juuri MINUN pitäisi voittaa tuoksu. Muistelen, että kirjoittelin jotain ylityttömäisyydestäni ja intohimostani kaikkeen kiiltävään sekä pinkkiin.

Olin jo unohtanut tyystin koko arvonnan kunnes lomani loppupuolella posti toi minun nimelläni varustetun ison pehmokuoren. Haettuaan postin isäntä ojensi sen minulle ja sanoi "mitä sä olet tilannut Kick'siltä?" No koska Kick'sillä ei (kai tietääkseni?) ole mitään nettikauppaa, sieltä ei voi tilata mitään, aloin aavistaa, että oiskohan nyt kerrankin Onnetar ollut suosiollinen minulle....

... ja kyllähän se oli :) Eikö olekin ihana pullo! Tuosta ei paljon enää voi naisellisemmaksi pullon ulkonäkö muuttua. Rakastan koruissa ja miksei tosiaan kosmetiikassakin kaikkea tälläistä kromeluuria(kin), mutta esim. kotini sisustuksessa en voi sietää mitään kultaa, pitsiä, pinkkiä, kruusattua ja rokokoota.

Viva la Juicyn tuoksussa tuntuvat vanilja, marjat, karamelli, kuusama, mandariini, meripihka ja jasmiini.
Tuoksu on makea (mikä on hyvä asia), mutta silti hyvin pehmeä. Aavistuksen ehkä puuterinen, joka yleensä on sellainen asia mistä en pidä. Tykästyin tähän tuoksuun kuitenkin ikihyviksi! :) Onneksi tämä sattuu olemaan vielä EdP-versio joten vähäinenkin määrä on jo paljon.

Onko kellään mulla arpaonni suosinut viime aikoina? Tai ovatko JC:n tuoksut tuttuja? :)

3 kommenttia:

  1. Tuo Viva La Juicy on kyllä ihana tuoksu! Itse menin kerran stokkalle ihan huvin vuoksi nuuskimaan Juicy Couturen hajuvesiä, ja paria suihkutin käteenikin. Lähdin sieltä ostamatta mitään, mutta lopulta toiseen käteen extempore suihkuteltu Viva la Juicy jäi kaivelemaan sen verran, että palasin 30ml:n pullon sitten ostamaan :) Tämä oli siitä epätavallista, sillä yleensä olen hyvin harkitsevainen ostaja ja tarvitsen yleensä useamman päivän aikaa harkita ostopäätöstä. Eipä sitä joka päivä tule tehtyä viidenkympin heräteostoksia :D

    VastaaPoista
  2. kara0kara: Tuo tuoksu on kaiken kaikkiaan ihan joka euron arvoinen :) Onnittelut hyvästä ostoksesta! :)

    VastaaPoista
  3. Tänään kävin stokkalla tätä haistelemassa, ihan tän sun postauksen innottamana. Reissussa kun olin, ei meillä päin semmosia oo :D Ihana, ihana! En raaskinu ostaa, mutta mies on huomenna laivalla, niin ajattelin pyytää, jos katselis, löytyiskö sieltä.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)