torstai 25. elokuuta 2011

MUS mus mus. Ja pus pus sille.

Löysin KICK'sin alepöydästä muutaman kivan jutun:


MUS:n meikkejä oli -70 % alessa ja eihän näitä nyt voinut jättää kauppaan muiden ostettavaksi. Kuvittelin koko ajan kotiin asti, että myös kuvassa näkyvä huulipuna oli MUS:n, mutta kun aloin tarkemmin lukemaan hylsyn pohjaa...

...kyseessä olikin bareMineralsin puna :D Sisälukutaito kunniaan! Hylsy on jännän kumimainen ja valitsin sävyksi minua miellyttävän lämpimän pinkin, Pink Champagnen. Puna on melko kuivakkaa, mutta pysyy huulissa kohtuullisesti. Tosin jossain kohtaa päivää puna saattaa paakkuuntua aavistuksen, mutta ei tee sitä läheskään aina. Ylemmässä kuvassa oleva MUS:n rajaus sopii täydellisesti tämän sävyn kanssa yhteen :) En kyllä maksaisi tästä punasta sen oikeaa yli 30 euron hintaa ikinä, mutta kun sen sai reilusti alle 10 eurolla, ajattelin että what the hell, kokeillaanpa nyt tätäkin.

Olen jotenkin mieltynyt MUS:n luomareihin ja jos niitä saa alesta, rohmuskelen niitä kyllä mielelläni. Normaalihintaisina jätän ne hyllyyn. Alepöydästä löytyi tämä vauvan oksennuksen värinen luomari joka jollain oudolla tapaa puhutteli minua. Sinänsä melko kummallista, koska vierastan vihreitä sävyjä silmämeikissäni edelleen. Hyppäsin kuitenkin mukavuusalueeni ulkopuolelle ja päätin kokeilla miten tämä suht viston värinen luomari toimii käytännössä. Hintaa tälle ei jäänyt alennuksen jälkeen kuin reilu 4 euroa.

Tämmönen meikki syntyi tällä sävyllä fantastic. Mukaan heitin aiemmin ostamiani MUS:n sävyjä prestige, grace ja golden mane.
Mun pitää vaan ehkä alkaa hyväksyä, että ei nämä vihreät niin pahoja ole mulle. Ihan ookoolta tämä nyt näyttää?  Jostain kumman syystä mun vihreä sisärajaukseni tosin näyttää ihan siniseltä tässä kuvassa mutta kyseessä on kyllä oikeasti kirkkaanvihreä. Ja nyt kun olen taas vaihteeksi punahiuksinen, vihreät sävyt sopii kyllä senkin puolesta.

Tässä vielä meikissä käytetyt sävyt :)



3 kommenttia:

  1. Ihanasti korostuu jotenkin silmien sininenväri :) Eli ehottomasti vihreitä käyttöön!

    VastaaPoista
  2. Sansai: Kiitos <3 :) pitääkin ottaa siis vihreät meikkirepertuaariin hieman enemmälle käytölle!

    VastaaPoista
  3. Vihreä sopii sulle! Itse myös olen tosi tykästynyt MUS:n luomiväreihin, ihan parhaita :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)