maanantai 8. elokuuta 2011

KESÄARVONTA NONNULASSA!

Heipä hei pitkästä aikaa! Olen ollut taas hieman kiireinen (lomat lusittu ja töihin palattu) ja siksi blogissa on vallinnut pieni hiljaisuus. Ajattelin lopettaa blogihiljaisuuden laittamalla kesäarvonnan pystyyn :)

Säännöt sekä palkinnot tulevat tässä:

1.Palkinto pitää sisällään:
Dulgonin kuiville ja rasittuneille hiuksille tarkoitetun shampoon jossa mukana avocadoa ja mangoa, 
Wella Lifetexin hiuksia ja hiuspohjaa rauhoittavan hiusnaamion
Mjukt&Sköntin Brazil Nut kasvokuorinnan
Simplen syväpuhdistavan kasvonaamion
Body Bureun Tunisian Red Flower suihkugeelin
Dermosilin suklaavartalokuorinnan
Avonin Naturals Ruusu&Persikka vartalovoiteen
Avonin Jet Femme Holiday tuoksun jossa tuoksuvat bergamontti, viikuna, appelsiininkukka, litsi, jasmiini ja vihreät lehdet.
Avonin Dreamy Chic vartalosuihke jossa tuoksuu pinkit kukat ja puuvilla.




2.Palkinto
Marimekon Unikko-kassi (kuvassa oma kassini, voittaja saa aivan ihkauuden paketissa olevan)
Avonin Nailwear Pron Lavender Luxe kynsilakka
Lumene Natural Code kynsilakat sävyt 6 Stand Out ja 23 Drama Queen
Avonin Glossy Delight huulikiilto sävy Succulent Peach
Avonin Glazewear Intense huulikiilto sävy Sweet Maple
Avonin Color Trend luomiväri sävy Storm

Osallistuaksesi sinun pitää:
1) olla blogini lukija, eli löydyt oikealla olevasta rakkaat lukijani-laatikosta
2) ilmoittaa kommentissasi, että osallistut arvontaan ja jättää sähköpostiosoitteesi. Kerro myös kumpi palkinto sinua houkuttaisi enemmän jos Onnetar heittää arvan kohdallesi.
3) ylimääräisen arvan saat jos kerrot omassa blogissasi tästä arvonnasta, ilmoita tästä myös minulle osallistumisen yhteydessä jotta tiedän laittaa sinulle kaksi arpaa.

Osallistumisaikaa on ma 22.8.2011 asti, suoritan arvonnan Random.orgin avulla ja ilmoitan voittajat blogissani sekä lähetän heille sähköpostilla ilmoituksen asiasta. Tuotteet ovat uusia ja itse hankkimiani, mikään taho ei sponsoroi tätä arvontaa. Postitan palkinnot ainoastaan Suomeen.
ONNEA ARVONTAAN! :)

69 kommenttia:

  1. 1.Olen lukija
    2. Osallistun arvontaan ja palkinto nro. 1. kiinnostaa! facetomorrowtoday(at)gmail.com
    3. aion mainita blogissani tästä kisasta. :)

    VastaaPoista
  2. Ihana banneri ja ulkoasu :).

    Osallistun arvontaan ja mainostan arvontaasi blogissani. Enemmän houkuttaisi palkinto numero 2.

    completelylacking[at]gmail.com

    VastaaPoista
  3. Heippa! is this one international or just for Finnish people? I don't know whether to promote or not :). Yours, Liis

    VastaaPoista
  4. 1. Olen lukija
    2. Osallistun arvontaan(riia.purhonen@luukku.com)ja enemmän houkuttelee palkinto nro.2.
    3. Ei ole blogia elikkä ei heru lisäarpaa minulle :D

    VastaaPoista
  5. LiisK: Oh, my mistake! I forgot to mention this competition is not international. I'm sorry :(

    VastaaPoista
  6. Ihanat palkinnot!:) Osallistun myös, palkinto nro. 1 kiinnostaa!
    saranea-@hotmail.com

    VastaaPoista
  7. I'm Lacking mainosti tätä blogissaan ja päätin tulla katsastaan. Oon lukijana, osallistun arvontaan ja palkinto nro. 1 kiinnostaa. ^^
    Vinkkasin tästä blogissani http://dlastruthofyouth.blogspot.com/2011/08/ad.html

    pusu-monni@hotmail.com

    VastaaPoista
  8. 1. Olen lukija
    2. Osallistun arvontaan(rasi.laura@hotmail.com)ja houkuttelee palkinto nro.2.

    VastaaPoista
  9. No harm done :). I'll just wait for the international one ;)

    VastaaPoista
  10. Mainostin blogissani arvontaa. Palkinto nr 1 kiinnostaa enemmän ja minut tavoittaa charlieshellsangel @ gmail.com

    VastaaPoista
  11. Hei olen uusi lukija ja olisin kiinnostunut ekasta paketista :) leena.flinck@gmail.com

    VastaaPoista
  12. Olen lukija :)
    1. palkinto kiinnostaa enemmän ja s-posti on jenn12aa@luukku.com :)

    VastaaPoista
  13. Olen lukija, osallistun arvontaan (jen.au@hotmail.com) ja palkinto nro 1 kiinnostaa enempi

    VastaaPoista
  14. Ihania palkintoja :) Osallistun ehdottomasti! mutta kyllä 1. palkinto enempi kiinnostaisi..

    mirssse@hotmail.com

    VastaaPoista
  15. Olen lukijana ja kummatkin palkinnot ovat kyllä aivan ihania! Mutta jos näistä on pakko valita, on 1. palkinto Se ;>

    meet_my_darling@hotmail.com

    VastaaPoista
  16. Olen lukija ja osallistun tottakai arvontaan! :) Sähköpostini on pinjaa123@gmail.com ja hmm.. 1. palkinto tällä kertaa kiinnostaa enemmän. :)

    VastaaPoista
  17. Olen lukija.
    Mainostan blogissani arvontaa. :) Minua kiinnostaa 2.palkinto.
    melindah1982@gmail.com

    VastaaPoista
  18. Moikka, osallistun arvontaan. Palkinto 1 olisi sopiva minulle :).
    bambooh@luukku.com

    VastaaPoista
  19. olen lukija
    ruuruli@gmail.com
    2 palkintoa lähden tavoittelemaan, valitettavasti ei ole omaa blogia, niin ei heru lisä arpoja, mutta jos yhdelläkin tärppäisi :)

    VastaaPoista
  20. Osallistun ja mainostin omassa blogissani:

    http://musictomynails.blogspot.com/2011/08/kotiuduin.html

    S-posti:

    musictomynails@gmail.com

    Molempia palkintoja tavoittelen :)

    VastaaPoista
  21. Olipa kiva, että löysin tämän ihanan arvonnankin! Oma toiveeni olisi tuo palkinto nro.1

    todellaupealaura@gmail.com

    VastaaPoista
  22. Olen uusi lukija ja pakko osallistua arvontaan :)

    Mutta nyt menen selaamaan postauksesi alusta alkaen, ihanaa kun vihdoin löytyi uusi blogi luettavaksi :)

    huudot10@gmail.com

    VastaaPoista
  23. Hei! Osallistun arvontaan ! Luen nimellä nails1820 ja sähköpostiosoitteeni on nails1820@gmail.com
    Jos voittaisin, tahtoisin palkinnon numero 2 mielummin koska olen kynsilakka-addikti :)

    VastaaPoista
  24. Olen ollut lukijana jo alusta lähtien (kauan ennen blogia :P) ja 1. palkinto houkuttelis mua ehdottomasti.
    heidi.lindstrom1@gmail.com

    VastaaPoista
  25. Lukija olen ja ensimmäinen palkinto taitaa kiinnostaa enemmän, vaikka molemmat ovat kyllä ihania :) khlista@hotmail.com

    VastaaPoista
  26. Oon lukija ja maili on asetonihuuruja at gmail.com

    Molemmista palkinnoista olen kiinnostunut ja laitan linkin blogiini wordpressin puolelle eli asetonihuuruja.wordpress.com

    VastaaPoista
  27. 1. Olen blogisi lukija.
    2. Osallistun arvontaan. netteri@gmail.com
    Ehkä palkinto 1. kiinnostaisi enemmän, mutta molemmat ovat aivan ihania=)
    3. Omaa blogia minulla ei ole.

    VastaaPoista
  28. 1. olen lukija
    2. osoite on lara@suomi24.fi ja palkinto 1 kiinnostaa enemmän

    VastaaPoista
  29. No niin! Nyt voin osallistua. :)

    1. Lukijasi olen ollut jo jonkun aikaa.
    2. osoitteen tiedät, mutta laitan sen silti, eli minttura@hotmail.com
    3. Mainostin sinua täällä. ;)
    http://glitz8glam.blogspot.com/2011/08/pinkkia-silmameikkia.html

    VastaaPoista
  30. Olen lukijasi ja osallistun arvontaan. Eniten houkuttelisi palkinto nro 1.Sposti ida916@hotmail.com

    VastaaPoista
  31. Heippa!
    1. Juurikin liityin lukijaksi!
    2. allthemshinythingsATyahooPISTEcom
    3. Kunhan tämän päivän päivitystä pääsen kotiin tekemään, niin tottahan toki mainitsen arvonnasta blogissani ( allthemshinythings.blogspot.com ). :)

    VastaaPoista
  32. Hei! Olen lukijasi,ollut jo pitkään.Minua kiinnostaisi palkinto nro 1.
    anuroininen@hotmail.com

    VastaaPoista
  33. Ja siis vielä haluaisin mainita, että toi 1. palkinto kiinnostaa. :D

    VastaaPoista
  34. Olen lukija.

    katriekoski(at)gmail.com

    VastaaPoista
  35. Olen lukija ja enemmän kiinnostaisi palkinto nro 2. email veetu89@jippii.fi

    VastaaPoista
  36. 1. Olen lukija.
    2. Osallistun :) Sähköposti: melliski@hotmail.com
    Ja kakkospalkinto kiinnostaa enemmän.

    VastaaPoista
  37. Hei, olen lukija, ja minua kiinnostaisi ykköspalkinto.
    sinistapintaa@gmail.com

    VastaaPoista
  38. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  39. Osallistun. juuri liityin lukijaksi :) Löysin tämän toisesta blogista, hyvältä vaikuttaa!

    1. palkinto houkuttais enempi.

    mira_567@hotmail.com

    VastaaPoista
  40. Hei ! Olen lukija ja palkinto nro 2 on mukavampi ! Minuun saa yhteyden meitsu@hotmail.com

    VastaaPoista
  41. Olen lukija ja julkaisin arvonnasta mainoksen blogissani: http://liiallisuuksia.blogspot.com/2011/08/arvontaa-nonnulassa.html . Ykköspaketti kiinnostaisi enempi :) S-postihan oli mitenniinliikaa ät gmail piste com.

    Hii, jännittävää!

    VastaaPoista
  42. Olen satunnainen lukija ja nyt liityin lukijaksi oikein tuolta sivupalkista. Jos arpaonni suosii niin mielelläni kotiutan ton ykköspalkinnon. Aivan mieletön paketti! :)

    jjemma00( at )gmail.com

    VastaaPoista
  43. Nonnulan lukija osallistuu arvontaan, paketti 1 kiinnostaa enemmän kuin 2. Lämpöistä alkusyksyä:)

    VastaaPoista
  44. Heippa! Luetaan nyt ihan näkyvästikin, aiemmin en ole ollut google readerin kautta mutta olen seurannut blogiasi jo aiemmin :)
    Kakkospalkinto kiinnostaisi muuten mutta omistan itse suurimman osan niistä, joten valitsen palkinto # 1sen mikäli onnetar suosii. Kiitos kivasta blogista! t. Badbomben bbomben(@)gmail.com

    VastaaPoista
  45. Heips! Kivaa että löysin blogisi, jään seuraamaan ja liityin lukijaksi. :-)
    1. paketti houkuttelee ehdottomasti hieman enemmän kuin toinen!
    jettapeipi@hotmail.com

    VastaaPoista
  46. Olen uusi lukijasi, kahdella arvalla mukana ihanassa arvonnassa!

    Molemmat palkinnot on ihania, mutta 2 houkuttelee hieman enemmän! :)
    Tässä sähköp.os.: tuuletar71@gmail.com

    VastaaPoista
  47. Ompas mahtavat palkinnot. Minulle kelpaisi kumpi vaan. Yhdellä arvalla mukaan.

    VastaaPoista
  48. Osallistun ! 1. palkinto ois enemmän mun mielee :)

    NebuParsahh@hotmail.com

    VastaaPoista
  49. Ihana blogi sinulla! Osallistun myös arvontaan kahdella arvalla, eli jään myös lukijaksi. Vaikea valita kumman ottaisin mielummin, mutta ensimmäinen palkinto vie tällä kertaa voiton! :)

    VastaaPoista
  50. Lukija,osallistun kahdella arvalla,palkinto n.2 kiinnostaa.

    VastaaPoista
  51. Palkinto nro 1 kiinnostaa. Lukija olen ja täällä kommentoimassa, tietäneekö kahta arpaa...

    kirsti.p46@gmail.com

    VastaaPoista
  52. Lukija ja kahdella arvalla, kahdesta hyvästä valitsen palkinnon nro 1

    VastaaPoista
  53. Lukija, osallistun yhdellä arvalla...
    Palkinto nro 2 on enemmän mun mieleen :)

    pia1972 at jippii.fi

    Aurinkoa elämääsi :)

    VastaaPoista
  54. Osallistun myös arvontaan. Ihania palkintoja ja valitsisin tuon 1. palkinnon.

    VastaaPoista
  55. Mukaan. Palkinto 2 olisi kiva.

    VastaaPoista
  56. Osallistun arvontaan, olen lukija :)
    Palkinnoista valitsisin ensimmäisen :)

    rockonmama@hotmail.com

    VastaaPoista
  57. Täälläkin yksi lukija ilmoittautuu kisaan 1. palkinnosta :)

    VastaaPoista
  58. Olen lukija :)
    Osallistun arvontaan palkinnosta numero 1. Tällä hetkellä enemmän tarvetta tuolle paketille :)

    sandra07@wippies.fi

    VastaaPoista
  59. Ehdottomasti ykköspalkinto ja olen blogisi lukia!

    marie.somero(at)gmail.com

    VastaaPoista
  60. 1. olen lukija
    2. palkinto nro 1 olisi kuin tehty minulle
    3. osallistun 1 arvalla

    VastaaPoista
  61. 1. Olen lukija. :)
    2. Osallistun arvontaan(jasmin1987@jippii.fi). Kahdesta kivasta valitsisin mieluummin palkinnon nro. 2.

    VastaaPoista
  62. 1. Olen lukija
    2. palkinto 2 :D
    Osallistun yhdellä arvalla

    pikkumyy1980@gmail.com

    VastaaPoista
  63. Osallistun kahdella, olen (uusi) lukijasi. Kakkospalkinto kiinnostaa enemmän syystä, että tytöllä ei voi koskaan olla kynsilakkoja liikaa...

    VastaaPoista
  64. auts, hitsi..se sähköpostiosoite on
    ennidotahlforsatelisanetdotfi

    VastaaPoista
  65. Yhden arvan voimalla mukana superkivassa arvonnassa. Erityisesti olisin iloinen tuon ensimmäisen palkintovaihtoehdon osumisesta kohdalleen. Siellähän on vaikka mitä ihanaa...
    teija.lento (at) elisanet.fi

    VastaaPoista
  66. Osallistun yhdellä arvalla. Ensimmäinen palkintovaihtoehto olisi mieluisampi..vaan molemmat ovat kyllä ihanat.
    ahlfors(at)elisanet.fi

    VastaaPoista
  67. Olen lukija ja osalistun yhdellä arvalla. Mieluisampi palkinto olisi nro 1 mutta kakkonenkin kelpaa toki ja on ihana <3 :)

    beautyofliz@gmail.com

    VastaaPoista
  68. Olen lukija ja osallistun arvontaan. Ykkös palkinto olisi mukava hemmottelupaketti mutta ei oikeastaan ole väliä. Laitoin tämän arvonnan linkin blogiini tänään (näkyy käyttäjätunnukseni kautta :)). sposti: seeasaee@gmail.com

    VastaaPoista
  69. 1. Olen lukija :)
    2. Osallistun arvontaan ja ensimmäinen palkinto houkuttelee enemmän, sillä sille olisi tarvetta :)
    annicah-87@suomi24.fi

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)