tiistai 12. heinäkuuta 2011

Inglot.

Inglot on kuin karkkikauppa minulle. Ei, se on oikeastaan pahempi. Karkkikaupassa osaan sentään päättää jossain järkevässä ajassa mitä ostan, mutta Inglotissa voisin viettää vaikka viikon testaillen luomareita ja huulipunia. Ja vaan ihastella rakastunut katse silmissä sitä meikkien määrää.

Käväisimme isännän kanssa kotikaupungimme ostoskeskuksessa vähän alennusmyyntejä haistelemassa ja ilmoitin isännälle, että piipahdan myös Inglotissa. Isäntä huokasi pitkään ja pyöräytti silmiään. Hän tietää, että yleensä "piipahdukseni" saattavat kestää tovin.

Nyt minulla kuitenkin oli missio. Tiesin mitä olin hakemassa.



Ensinnäkin halusin vihdoinkin ostaa monessa blogissa kehutun geelirajauksen. Rakastan sisärajausta, mutta en ole tähän ikään mennessä vielä löytänyt yhtäkään kajalia joka ihan oikeasti pysyisi pitkään kauniina sisärajauksissa. Tästä olin kuullut villejä huhuja, että meinaan pysyy! Pysyy kuin tauti.
Myyjätyttö suositteli mulle sävyä 78 joka on olevinaan musta, mutta ei kuitenkaan. On oikeasti tosi tummanharmaa, mutta menee mustastakin. Ei ole ihan niin kova kuin musta.
Geelirajaus todella pysyy ihan hemmetin hyvin ja itselläni silmät eivät alkaneet edes vuotaa tai kirvellä. Appiukkonikin hämmentyi aivan kun olin rajannut silmäni tällä ja piipahtaessamme kahvilla, hän vaan tuijotti minua ja kysyi onko mulla piilarit :D Silmät vissiin näyttivät erilaisilta :)

Myyjä puhui minut vielä ympäri ja sai minut ostamaan myös tämän siveltimen joka on tuolla lailla vänkästi vinon käyrä. "Helpottaa rajauksen tekemistä", sanoi myyjä ja minähän ostin. 
Oikeasti tämä on kyllä hyvä, käyrä kulma toimii kuin häkä.

Toinen missioni oli tämä:

Kulmakynä. Myyjätyttö suositteli minulle sävyä 512, koska olen albiinon värinen maitonaama. En missään nimessä edes halunnut mitään kovin tummaa vaan juuri sellaisen sävyn jolla saa kauniin, luonnollisen näköisen lopputuloksen, ilman että kulmat loistaa naamasta kaivolta kotiin asti.

Eikö olekin ihan passeli sävy? :) 

***
Suoritin nämä kaksi ostostani alle 10 minuutissa ja etsin viereisestä urheilukaupasta haahuilevan isännän käsiini. Ilme oli melkeinpä priceless kun hän huomasi minun palanneen ennätysajassa. 
Kunhan nyt ei raukka luulisi, että kaikki Inglot keikat tulevat olemaan näin nopeita :D

3 kommenttia:

  1. Heh! Sait minut nureskelemaan täällä läppärini takana, kun luin noita juttuja miehestäsi, shoppailusta ja meikeistä. :D Tutun kuuloista! Ollaa miehen kanssa menossa Tallinnaan reilun viikon päästä ja jo nyt hän psyykkaa minua, että ei tuhanteen kenkä- ja meikkikaupaan. :D "Otetaan rennosti, ei juosta paikasta toiseen, ei sataa tuntia hypistellen yhtä purnukkaa" :D Eli hän on joutunut roikkumaan mukanani shoppailureissuilla... ;D

    Tuollainen käyrä liner-sivellin on paras! Helpottaa oikean kulman saamiseksi. Toisia meikatessa tuollainen käyrä on ihan ehdoton! :)

    VastaaPoista
  2. Sinäkin Brutukseni :D Ollaan oltu Inglotissa tismalleen samalla asialla :D (Tosin mun heräteostokset oli vähän isompia, ehe.)

    VastaaPoista
  3. Minna: Yleisesti ottaen meidän isäntä on sen verran harvinaista sorttia, että hän todellakin jaksaa luuhata kaupoissa ja ehdottaa joskus jopa mulle, että "mennäänkö Ikeaan?" :D Mutta jostain syystä kun kyse on mun kosmetiikkaostoksista, kärsivällisyys loppuu siihen paikkaan :D

    Terhen: Minäkin! :D Kun luin sun postauksen, tuli sellainen pikkiriikkinen himo mennä ostamaan Freedom-paletti...HUOM. ihan siis pikkiriikkinen, ei mikään iso ;D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)