torstai 3. maaliskuuta 2011

Sugarpill.

Isäntä sanoo, että olen sukua harakoille, koska olen luonnottoman kiinnostunut kaikesta kimaltavasta ja kiiltelevästä.
 Siksipä nämä ihanuudet kiinnittivät huomioni kun selailin nettiä eräänä päivänä.
Amerikkalainen Sugarpill-kosmesarja tekee huikeita luomivärejä joissa on todella runsaasti pigmenttiä. Pakkaukset ovat minun esteettistä silmää hiveleviä ja koko Sugarpillin imago puhuttelee muutenkin minua. Tilasin kaksi jauhemaista luomaria, lähinnä humppakäyttöön, koska näissä tosiaan riittää pigmentin lisäksi glitteriä ja ovat näin ollen arkikäyttöön liian kimaltavia. (Jos sellaista asiaa nyt voi olla kuin liian kimaltava)


Musta Stella kimaltaa upeasti sinisen ja hopean sävyillä ja on todellakin mustaakin mustempi. Kuin olisi kimmeltävää hiiltä sivellyt käteen :D


Kultainen Goldilux on kauan kaipaamani kaunis kultainen luomari. Tällä saa aikaan todella huikean bilemeikin!


Kokeilin Goldiluxia päivämeikkiin ja himmensin sitä hieman nude-värillä ja lopputulos oli oikein kiva. Bilekäytössä tämä pääsee tietenkin paremmin oikeuksiinsa, mutta normaalissa päiväkäytössäkin tämä toimii ihan hyvin. Varsinkin jos haluaa piristää työmeikkiä hieman ripauksella glamouria :)

Ovatko Sugarpillin meikit sinulle tuttuja?

1 kommentti:

  1. Tää on kyllä kiva postaus ja oon ihan samaa mieltä noista kuin sinäkin!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)