tiistai 4. tammikuuta 2011

Joululahjat osa 2.

Ja joululahjapostaukset jatkuvat, vuorossa osa 2: KOSMETIIKKA (+muutama muu ihana lahja)


Äiti oli ostanut mulle Bodyshopin kausituotteena olevan Karpalo-sarjan tuotteita, vartalovoin, kimmeltävän vartalovoiteen ja suihkugeelin. Karpalon tuoksu on todella ihana, makea, muttei mitenkään ällö. Vartalovoi kosteuttaa tosi kivasti ihon pehmeäksi :) Love these!

Äidiltä sain myös ihanan Piecesin huivin jossa on helmiä <3

Ja lasiviilan Swarovskin kristalleilla :)

Isännän siskolta eli kälyltäni sain vaniljan tuoksuisen vartalovoiteen. Tuoksu ei ole mitenkään liian voimakas, vaan juuri sopivan pehmeä ja mieto :)

Kälyltä sain myös kivat hiuslenksut :)

Ja todella kauniin kaulakorun <3

Appivanhemmat olivat ostaneet minulle magneettikaulakorun :)

Tämän lahjan piti olla isännän iso yllätys minulle. Olin aiemmin syksyllä kirjoittanut Facebookiin tilapäivitykseen tästä tuoksusta, olin käynyt nuuhkuttamassa sitä Sokoksella ja päivitin Facebookiin löytäneeni elämäni parhaimman hajuveden. Isäntä oli napannut sieltä idean ostaa se minulle joululahjaksi. Hän oli ajatellut, että tilaa sen ulkomailta, että saa isomman pullokoon. Hän oli tilannut aivan oikean hajuveden ja se saapui kauniiseen lilaglitteripaperiin paketoituna joten ei hän tietenkään sitä avannut ja katsonut, että oliko se oikea. Hajuvesi on oikea, mutta ne olivat sitten Strawberry.netistä lähettäneet täyttöpullon! :( Isäntä oli todella pettynyt koska hänen iso yllätys meni osittain pilalle, lohdutin häntä ettei tälle nyt mitään voi. Hän lupasi hakea minulle Sokokselta oikean pullon tätä hajuvettä. Onpahan täyttöpullo sitten valmiina :)

Tämän sain myös isännältä :) Hän ajatteli helpottaa kynsilakkani kuivumista :D


Tämän isäntä oli myös tilannut aivan omin päin minulle :) Hoitava huulikiilto <3 
(pahoittelut luokattoman huonoista kuvanlaaduista, mä haluan sen järkkärin!!!)

5 kommenttia:

  1. Siis oikeasti,mies tilannut hajuvettä ja huulikiiltoa netistä? Nyt kyllä olen pöyristynyt...:)

    VastaaPoista
  2. Anur: :D näin hän todella on tehnyt! Sekä ostanut tuon kynsien kuivatuslaitteen! :D

    VastaaPoista
  3. Kuivauslaite on söpö :) Tuliskohan käytettyä? Kivoja lahjoja!

    VastaaPoista
  4. Mukava mies sinulla, täytyy sanoa! Ei oo mun kohalle tuollaisia miehiä eksynyt.

    Nina

    VastaaPoista
  5. Kisu: Kyllä tuota varmasti ainakin omalla kohdalla tulee käytettyä :) Nyt en ole vielä käyttänyt koska kynsilläni on hoitokuuri ja enkä ole käyttänyt värillistä lakkaa.

    Nina: No pitää kyllä myöntää, että olen onnistunut löytämään aivan ihanan miehen <3 :) ja olen hänestä kovin kiitollinen.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)