tiistai 21. joulukuuta 2010

Sensai-kokeiluja.

Ystäväni Terhen kirjoittaa Sensaisti-blogia ja kuten blogin nimestä voi päätellä, hän tietää Sensai-tuotteista jonkin verran :) Olen pitkään jo miettinyt Sensain kaksoispuhdistuksen hankkimista, koska olen kuullut siitä niin paljon hyvää. Olen käyttänyt kaksoispuhdistusta melkein vuoden kombolla jossa on  Lumenen puhdistusöljy ja Dermosilin puhdistusmaito. Pidän kaksoispuhdistuksen tuomasta puhtauden tunteesta ja siitä miten meikki todella lähtee viimeistä viirua myöten pois nassusta.

Puhuin Terhenille tästä, että haluaisin kokeilla Sensain kaksoispuhdistusta, mutta kuten kaikki tietää, Sensai ei ole niitä halvimpia brändejä ja jos tuotteet eivät sovikaan iholleni, saattaa harmittaa kun satkun tuotteet jää käyttämättä.

Kävin moikkaamassa Terheniä viime viikkoisella työreissullani Helsingissä ja sain häneltä samalla pussillisen erilaisia Sensain tuotteita kokeiltavaksi. Olimme sopineet, että saan nämä kaksoisputsarit, mutta ihana ystävä kun on, hän oli laittanut minulle muutakin pientä kivaa pussukkaan. Niistä kohta lisää.
Olen nyt pari kertaa testannut näitä ja ensinnäkin pitää sanoa, että molemmat ovat todella riittoisia. Öljy todella puhdistaa tummemmankin silmämeikin kivuttomasti ja helposti. Kakkosvaiheen Creamy Soapia hieroin ekalla kerralla ihan antaumuksella myös silmiini vaan huomatakseni, että niin ei kannata tehdä. Huhheijaa, sana kirvely sai aivan uuden merkityksen. Älä laita saippuaa silmään, pitäisi kai järjenkin sanoa, mutta olin niin innoissani ja tohkeissani näistä uutuuksista etten älynnyt enää mitään.
Creamy Soap jättää aavistuksen kiristävän tunteen iholleni ja ajattelinkin, että olisiko minun viisasta ostaa tätä komboa? Öljystä tykkään, mutta kakkosvaihe saisi olla astetta miedompi eikä ihan näin kuivattava. Kuitenkin minulla on ikäihmisen rypistyvä iho joka kaipaa kosteutta vaikka välillä naama kiiltääkin niin, että voisin toimia majakkana pimeässä.
Tykästyin kyllä öljyyn, mutta saippua mietityttää.

Sain pari ihanaa voidetta kokeiltavaksi. Emulsion Moist (vas.) ja Wrinkle Repair Cream. Molemmat ovat tarkoitettu vähän vanhemmalle iholle kuin omani, mutta yövoide käytössä nämä toimivat muchos buenos. Vasemmalla oleva Emulsion Moist kiinteyttää, parantaa ihon kuntoa ja tietysti kosteuttaa. Päiväkäyttöön tämä tosiaan olisi liian rasvaista ikäiselleni iholle, mutta yövoiteena tämä on ihanteellinen. Tykkään muuten näistä kokeilupakkausten purkkien isoista koista! 30 ml:stä kokeilee kunnolla jonkin aikaa ja saa kunnollisen käsityksen tuotteesta :) Tästä myös siis plussaa Sensaille.
Wrinkle Repair Cream on todella ylellinen ryppyvoide, joka parantaa ihon omaa kollageenisynteesiä eli ihon omaa kollageenin tuotantoa. Terhen kertoi minulle, että tähän sarjaa kuuluu myös silmänympärysvoide ja seerumi, mutta kun kuulin tämän voiteen hinnan olin lentää selälleni ja totesin etten ehkä kuitenkaan rakastu tähän voiteeseen liikaa. ( 40 ml:n purkki maksaa noin vähän vaille 200 €)

Sain myös kuorintajauheen jota en tosin vielä ole testannut. Terhen kertoi minulle, että jauhe hierotaan kosteisiin käsiin kunnes se alkaa vaahtoamaan. Sitten vaahto hierotaan kasvoille ja annetaan halutessa vaikuttaa hetken verran. Kuorinta on entsyymikuorinta eikä siinä näin ole ole kuorivia rakeita. Odotan tämän testaamista innolla, koska rakastan kuorintoja :)

Tämän silmämeikki/huulimeikki-poistoaineen ajattelin säästää matkoja varten, pullo on todella kompaktin kokoinen siihen tarkoitukseen :)

Isot kiitokset vielä rakas ystäväni näistä ihanista tuotteista :) <3

3 kommenttia:

  1. Noi Kanebon jutut on aina niin parhaita, ostan aina lentokentältä kun saa halvemmalla haha.

    VastaaPoista
  2. Mä rakastan tuota entsyymikuorintaa!

    VastaaPoista
  3. 5plitreel: Niin se kannattaa tehdä :)

    MaijuS: Oij, hyvä tietää, että se on rakastettava :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)