keskiviikko 29. joulukuuta 2010

Hansenin Sallyn ihmeaine.

Lopetin viime keväänä vuosia jatkuneen kynsien pureskelun ja siitä asti olen hellinyt kynsiäni oikein kunnolla. Nyt tuntuu aivan käsittämättömältä, että olen joskus voinut purra kynsiäni!
Kesällä kynteni olivat huiman pitkät, mutta tässä ajan saatossa olen välillä leikannut niitä järkevämmän mittaisiksi. Kynteni ovat melko hauraat ja liuskoittuvat todella ikävästi. Olen ostanut vaikka mitä tököttejä saadakseni kynteni vahvoiksi ja ei-liuskottuviksi. Ostin jopa OPI:n Nail Envy-kynnenvahvistajaa jonka totesin olevan melko huonoa hintaansa nähden (28 euroa). Kynteni alkoivat haurastua vielä enemmän ja olivat koko ajan liuskoilla. Ööh, ei hyvä.

Sitten löysin Anttilasta tämän:

Sally Hansenin Maximum Growth-ihmeaineen.
SH:n tuotteet eivät ole mitään ökyhintaisia, mutta eivät ihan halvimmastakaan päästä, kun ajatellaan markettikosmen hintoja. Tämä ihmeaine lupaa lopettaa liuskottumisen sekä kasvattaa kynttä. Ensimmäisen lupauksen allekirjoitan täysin! Liuskottuminen loppui kuin seinään ja kynteni ovat huomattavasti vahvemmat. Olen nyt pitänyt kuuria yllä toista viikkoa eli en ole käyttänyt muuta lakkaa tämän lisäksi. Tätä lisätään joka päivä yksi kerros kynnelle.

Kynteni kiittävät hyvästä ostoksesta :)

Oletko sinä kokeillut Sallyn tuotteita? Mitä pidit ja mitä suosittelisit?

12 kommenttia:

  1. Pitää varmaan tämänkin haperokyntisen marssia Anttilaan. Etenkin näin talvella kynsien liuskoittuminen on ihan järkyttävää, erityisesti peukalon ja etusormen kynnet menee ihan hirmuiseksi ja pahimmillaan liuskoittuu puoleen kynteen asti :( Oispa tuosta aineesta mullekin apua!

    VastaaPoista
  2. I have been neglecting my nails for soo long, I feel ashamed :), I should do the same strengthening treatment you did, my nails cant grow longer then 2-3 mm before they break.

    VastaaPoista
  3. HeidiB: Juu, mä voin kyllä suositella tuota SH:n lakkaa. Toimii todella paljon paremmin kuin Opin vastaava joka kuitenkin maksaa neljä kertaa enemmän.

    LiisK: That Sally Hansen's Maximum Growth really does work! :) By all means, try it :)

    VastaaPoista
  4. Mun kynnet on tosi surkeassa kunnossa. Puren ne aina ihan verille ja jos yritän kasvattaa, niin ovat niin haperoa, että heti repeävät itsestään. Pitääkin harkita tämän tuotteen ostoa. :)

    VastaaPoista
  5. En ole vielä kokeillut noita tuotteita, mutta kiinnostais kyllä.

    VastaaPoista
  6. Mörri: Mullakin oli kynnet ennen aivan järkyt, jopa sen jälkeen kun lopetin pureksimisen, olin niin monta vuotta jyrsinyt kynsiäni ettei ne heti kunnossa olleet vaikka en niitä enää purrutkaan. Nyt alkaa olemaan paksut ja vahvat kynnet, kiitos tuon ihmeaineen :)

    I'm Lacking: Kannattaa kokeilla :) Tuo ei tosiaan ollut pahan hintaista verrattuna Opin vastaavaan joka ei ainakaan mun kynsille tehnyt hyvää =/

    VastaaPoista
  7. Mä ostin joskus Ebaysta Nail Envystä pienen pullon ja ihmettelin kovasti kun sitä on niin kehuttu... Täytyykin tutustua näihin Sally Hansenin tuotteisiin!

    VastaaPoista
  8. MaijuS: Mä olin todella pettynyt siihen Nail Envyyn =/ Ei ole missään nimessä hintansa väärti.

    VastaaPoista
  9. Oon käyttäny tota Sallly Hansenin Miracle Cure lakkaa. Käytössä (säännöllisesti joka toinen päivä) se toimii, mutta kun ottaa lakan pois niin itse kynsi on vieläkin liuskailee.

    VastaaPoista
  10. ihate early mornings: Onko näin? :( Mä en ole ottanut vielä kertaakaan pois näitä lakkauksia vaan lisännyt aina uutta päälle (niinkuin ohjeessa neuvotaan) Ainakin mun kynnet ovat ihan sikana kovettuneet ja kasvaneet vajaassa kolmessa viikossa. Ajattelin, että viikonloppuna poistaisin nämä lakat ja lakkaisin kynteni välillä ihan normaalilla kynsilakalla :)

    VastaaPoista
  11. Oletko nyt kokeillut poistaa?? Miltä tuntuu??? Entä onko kasvattanut kynsiä kunnolla? Ajattelin että jos noi molemmat toimii niin voisin ainakin sitten ostaa!

    VastaaPoista
  12. Pinja: Juu, olen poistanut jo moneen kertaan :) Kyllä mulla on pitkät ja vahvat kynnet ja uskoisin sen johtuvan ainakin osittain siitä, että olen hoitanut kynsiäni tällä SH:n lakalla. Opin vahvistaja ei toiminut mulla ainakaan kovin hyvin, mielestäni tämä SH on parempi :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)