perjantai 31. joulukuuta 2010

From London and Rome.

Varmaan muistattekin kun olen kertonut hyvästä ystävästäni joka reissaa paljon ja saan häneltä aina mitä ihanimpia tuliaisia ympäri maailmaa.
Tällä kertaa ystäväni reissasi Roomaan ja Lontooseen ja sain häneltä tälläisiä ihanuuksia:

Olen aikamoinen herkkusuu ja ystäväni tietää sen todella hyvin :) sain häneltä Lontoon tuomisina kaakaota joka maistuu valkoiselle suklaalle! Jauhekin on valkoista eikä perinteisen kaakaon väristä. Teimme tästä eräs ilta isännän kanssa kupit kuumaa, mutta isäntä ei lämmennyt tämän kaakaon maulle. Minua tämä ei sinänsä haittaa yhtään, koska jääpähän enemmän mulle nautittavaksi :D

Toinen Lontoon tuliainen oli laventeli-saippua :)

Ystäväni toi minulle Kroatiasta näitä Cléon-suihkusaippuoita, mutta niitä oli löytynyt myös Roomasta. Tässä mansikka-jugurttiversio. Aivan ihana!

Ja suurena laventelin ystävänä sain häneltä laventeli-vartalovoidetta joka tuoksuu taivaalliselle <3

Kiitos taas aivan ihanista tuliaisista S <3 :)

Ihanaa uutta vuotta kaikille lukijoilleni!
Tavataan Nonnulassa jälleen ensi vuonna :)
(maanantaina seuraava postaus ;)

1 kommentti:

  1. Oikein hyvää uutta vuotta myös Nonnulan väelle!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)