keskiviikko 17. marraskuuta 2010

Mukavuusalueen ulkopuolelta - vihreä meikki.

Olen vierastanut vihreää väriä luomiväreissä oikeastaan aina. Mielestäni vihreä väri ei sovi sinisten silmieni kanssa yhtään yhteen. Mutta jostain syystä olen viime aikoina alkanut pyörtää tätä tiukkaa mielipidettäni ja päätin kokeilla uhkarohkeasti miltä se vihreä näyttäisikään silmämeikissä:

Tein silmämeikin samalla kaavalla kuin olisin tehnyt sen tylsällä perinteisellä ruskea-vaalea-kombolla. Eli sisänurkkaan vaaleaa, ulkonurkkaan ruskeaa. Nyt sisänurkkaan laitoin kullertavaa keltaista, keskivaiheille melko kirkkaan vihreää ja ulkonurkkaan tuttua ja turvallista tummanruskeaa (joka kuvassa näyttää mustanharmaalta...) Ja ihan pikkiriikkisen mustaa ripsien rajaan.

Mielestäni meikki onnistui kohtalaisesti :)

Ja eikä vihreä siis loppujen lopuksi niin paha ollutkaan sinisten silmänmollukoideni kanssa! Isäntä sanoi tätä keijukaismeikiksi :D Miesten suusta se totuus tulee.

Meikissäni käytin lähinnä Manly-paletin vihreitä, keltaisia ja ulkonurkkiin + ripsien rajaan laitoin hieman mustaa. Ulkonurkkien ruskea on Grimasin napista lähtöisin.

Onko teillä jokin väri jota ette kovin helposti käytä silmämeikissänne?

8 kommenttia:

  1. Tuohan sopii sinulle ihan älyttömän hyvin :). Jännää että ainakin kuvissa vihreä vain syventää sinisiä silmiäsi :D. Saa ne näyttämään ihanan kirkkailta.

    Minä en käytä sinistä, ei sovi minulle sitten yhtään. Ostin kuitenkin sinisen geelirajauksen, koska se näyttää ihanan villiltä persikkaisen luomivärin kanssa. Hmm?!?

    VastaaPoista
  2. Panda: Kiitos <3 :) Yllätyin itsekin, että oho, eihän tää vihreä niin kamala ollutkaan :D

    Sininen on toinen sellainen väri jota hieman vierastan. Tai ainakin käytän tosi varovasti. Sininen + Persikka = aivan varmasti villi, mutta taatusti toimiva kombo :)

    VastaaPoista
  3. Tosi kaunis ja näyttävä silmämeikki! ja upean siniset silmät sinulla :)

    VastaaPoista
  4. Joo, vihreä menee kyllä kivasti sun sinisten silmien kanssa, näyttää raikkaalta! Itselläni mukavuusalueen ulkopuolinen meikki on täysin päinvastainen: Mulla on vihreät silmät ja sininen silmämeikki on jotain, mihin en oikein ole vielä oppinut asennoitumaan :)

    VastaaPoista
  5. Heini: Kiitos <3 :) olen kuullut monelta, että silmäni ovat "luonnottoman" siniset ja monet ovat luulleet, että mulla on piilarit :D On tainnut tekovaiheessa humpsahtaa sininen väripurkki tyhjäksi mun silmiin ;D

    Anur: Kiitos <3 :)

    Light-heeled rush: Kiitos <3 :) Sininen on myös mulle hieman sellainen nou-nou-väri, mutta vähissä määrin käytettynä se toimii ihan ok :) Turkoosi-ruskea-meikki on yksi lemppareitani.

    VastaaPoista
  6. Näyttää kivalta :)

    Minulle sininen on vieras väri ja vihreäkin oli, mutta on tullut hankittua muutama vihreäkin luomiväri sen jälkeen kun värjäsin hiukset punaisiksi - tosin vain lämmin vihreä sopii minulle, kaikki kylmät ja kirkkaat ovat nou nou :)

    VastaaPoista
  7. Anonyymi: Kiitos <3 :)

    Se on totta, että punaisten hiusten kanssa sopii vihreä meikki! :) Sininen on tosiaan hieman hankala väri monelle. Itsekään en käytä sitä kovin usein ja silloin kun käytän, käytän todella varovasti.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)