perjantai 26. marraskuuta 2010

Inglot Freedom-paletti.

Ostin keväällä Inglotista (melkein heti avajaisten jälkeen) 3 luomarinappia ja huulipunan. Siitä asti olen miettinyt, että haluaisin ostaa Freedom-paletin. Mulla on ihan järjetön määrä luomareita (mm. Manly-paletti jossa on 120 väriä..), mutta lisää pitää saada. Ei ole helppoa olla kosmenarkkari!

Varmaan arvaattekin mihin tämä pohjustus johdattaa?


Jep. Sorruin.

Otin palettiin pyöreät napit (koska hinta oli, mitä, 5 euroa edullisempi! -näin huijasin hyvin itseäni, "etteihän tämä nyt edes kallistakaan ole...") ja nyt pitää lisäksi häpeäkseni tunnustaa, että innostuksissani en huomannut ottaa nappien numeroita ylös! Joten ei käryäkään mitkä noiden värien koodit on! Oho.


Valitsin maanläheiset sävyt ja koska teen meikkini melkein aina ruskea-vaalea kombolla tai harmaanliloilla. Sateenkaaren värit multa löytyy siitä Manly-paletista.
Olen kyllä tykännyt tästä viisikosta, kun olen tällä tehnyt viikon ajan töihin meikkiä. Yhtään valokuvaa en sitten ole älynnyt ottaa yhdestäkään viikon arkimeikistä, mutta ajattelinkin itseasiassa, että tekisin tällä viisikolla parikin erilaista meikkiä ja laittaisin niistä kuvat tänne. Jossain kohtaa siis luvassa syväluotavaa analyysiä näiden värien toiminnasta.

Mitä mieltä te olette ylipäätään Inglotista? Mitä muita tuotteita sieltä kannattaisi kokeilla? :)

11 kommenttia:

  1. Noihan on vaan magneeteilla kiinni tuossa paletissa, eli sä saat helposti tuon luomiväripannun irti tuosta, kun käytät sitä läpikuultavan kannen kulmassa olevaa magneettia nostamaan pannu pois paletista :) Ellei se toimi (mulla ei nimittäin kaikki värit suostu tuolla menetelmällä lähtemään irti) niin sitten kampeat jotain ohutta sinne pannun väliin ja väännät V-A-R-O-V-A-S-T-I ettei luomiväri halkeile. Luomiväripannun pohjassa lukee värikoodit ja sen sellaiset faktatiedot.

    PS. Inglot rokkaa tykimmin!

    Nimim. Neljän freedomin omistaja :)

    VastaaPoista
  2. Vinkki: nappien koodit löytyvät niiden pohjista. Inglotin kynsilakat ja päällyslakka on aivan loistavia. Samoin geelirajaus.

    VastaaPoista
  3. TERHEN: no niin mä vähän meinasinkin! Itseasiassa kun myyjä niitä siihen laittoi, mä kuikuilin kynsilakkoja :D Eli en seurannut yhtään miten se ne siihen kiinnitti! Siksi en uskaltanut alkaa repimään niitä irti...Mutta pitääpä kokeilla josko saisin ne nätisti irti :)
    Inglot on kyllä rokrok!

    Elli76: Kiitos, tuossa ylempänä tulikin jo mulle valaistusta asiaan :) Geelirajausta tahtoisin kovin kokeilla, kiitos vinkistä :)

    VastaaPoista
  4. Mieki hankin tuollasen freedomin viime viikonloppuna ja just samanlainen postaus olis ilmestymässä myös mun blogiin parin päivän sisään, damn kerkesit ensin :D:D! Inglot on kyllä ihana <3

    VastaaPoista
  5. Veeu(= : No hitto! :D pitääkin kuikuilla sun blogista (aloin muuten myös lukijaksesi) koska Inglot-postaus pärähtää esille :)

    VastaaPoista
  6. Mulla lähtee kaikki 20 nappiani irti niillä kannen magneeteilla. Pitää varoa vaan ettei sohi kannen kulmalla johonkin toiseen nappiin.

    VastaaPoista
  7. Sonia: Kiitos vinkistä! :) Koitan onnistua irroittamaan napit ilman suurempia vahinkoja!

    VastaaPoista
  8. Minkä hintainen tällainen viiden värin paletti on? =)

    VastaaPoista
  9. Heini: Tuo 5 värin Freedom pyöreillä napeilla on 28 euroa, neliskulmasilla hinta on 33 euroa :)

    VastaaPoista
  10. INGLOT rocks. Oon kuolaillut nyt useamman kuukauden kaikkia niiden tuotteita, mutta tähän mennessä olen sortunut ostamaan vasta neljä kynsilakkaa ja Under Makeup Basen. Luomivärit on seuraavana hankintalistalla :) Toispa joulupukki lottovoiton.

    VastaaPoista
  11. Johanna: No aivan! Mitä sä olet tykännyt siitä niiden primeristä? Kannattaa kokeilla?
    Juu, lottovoitto olis kyllä kiva :D Pitääkin kirjoittaa joulupukille :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)