maanantai 25. lokakuuta 2010

Urban Decay Heavy Metal Glitter + pari Dr.Hauschkaa.

Ostin Läpi Lasien-blogin kosmekirppikseltä Urban Decayn luomiglitterin. Sain glitterin viime viikolla ja Läpi Lasien oli laittanut mulle myös pari näytettä Dr.Hauschkan suihkugeeleistä :) Olen jo pitkään miettinyt, että olisi mukava kokeilla jonkun luonnonkosmetiikka-merkin tuotteita, joten näytteet tulivat kuin tilauksesta :)

Glitter on kaunista valkoisen ja vaaleanvihreän sekoitetta. Testailin tätä kun tein iltameikin ja hyvin toimi! Pysyvyys oli huippuluokkaa!



Lähdin aivan hillityllä kädellä laittamaan glitteriä, koska kyseessä oli teatterireissu eikä mikään yökerhohumppailu. Glitter toimii varmasti hyvin monien eri sävyisten meikkien kaverina, mutta jotenkin teki mieli testata sitä ensin lilan meikin kanssa :)

Tässä Dr.Hauschkan näytteet. Sitruuna body wash oli aivan ihanan raikas ja näistä kahdesta ehdoton suosikkini! Olin yllättänyt siitä miten ihanan pehmeäksi iho jäi pesun jäljiltä. Toinen oli Ruusu body wash joka oli minun makuuni liian ruusuinen, mutta en ole mikään kovin iso ruusun ystävä muutenkaan. Itse tuote oli kuitenkin loistava, iho jäi pehmeäksi pesun jälkeen. Näitä pesutuotteita voisin kyllä Dr.Hauschkalta ainakin ostaa. Jos jollakulla on joku muukin hyvä tuote suositella, antaa tulla :) Mielelläni otan vinkkejä vastaan!

5 kommenttia:

  1. Hauschkan sitruunavartaloöljy on ihana myös! jos tykkää oikein kunnon sitruunaisesta tuoksusta. myös kasvojenhoitotuotteet, eritoten kasvovesi spezial, on hyviä. Ja voidenaamio. :) mulla ollut käytössä nuo putsarit sun muut, tosin nyt vaihdoin mádaraan vaihteeksi. muuten tykkäsin kovasti, mutta tuntui että kasvoille jäi pesun jälkeen meikkijäämiä, tiedä sitten teinkö jotain väärin. Ne tosin lähtivät kasvovedellä pois.

    Hauskat nuo glitterit! :) oletko käyttänyt udpp primeria? luin jostain blogista (oiskohan ollut charming nails) että se olisi ärsyttänyt luomia kovasti, ainakin näin "talviaikaan". Mikähän olisi hellävaraisempi primer-vaihtoehto? Tiedätkö? =)

    VastaaPoista
  2. Heini: Kiitos vinkeistä! Sitruuna on yksi lempituoksuistani joten tuo vartaloöljy kuulostaa ihanalle!

    Mulla on UDPP ja tykkään siitä ihan kamalan paljon! Mulla ei ole tullut siitä mitään ärsytystä. Se pitää kyllä luomarit paikoillaan ja kauniina monta tuntia. Ennen käytin Lumenen luomariprimeriä eikä sekään pöllömpi ollut, oletko sitä kokeillut?

    VastaaPoista
  3. Ihana silmämeikki! Tosi kivoja sävyjä, glitteri on kuin piste i:n päälle :).

    VastaaPoista
  4. Panda: Kiitos <3 :) mä käytän tosi varovasti yleensä lilaa, koska tykkään, että mun silmät alkavat näyttää ihan itkuisilta lilan kanssa :D Mutta joskus on vaan kiva vähän leikkiä liloilla :)

    VastaaPoista
  5. Kiitos primervinkistä! voisi ehkä tuota lumenea kokeillakin, on ainakin helpommin saatavilla kuin udpp. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)