maanantai 4. lokakuuta 2010

Loppuneita.

Kun on paljon kosmetiikkaa, sitä loppuukin paljon aina kerralla :) Nyt tiensä päähän tulivat:

Bottage Verden Vanilja-Mirha-suihkugeeli. Tuoksu oli tosi kiva, melko jouluinen tosin, mutta kuitenkin ylellinen ja luxus. Suihkusaippuat ovat melko lailla samanlaisia arvosteltavia mielestäni, ainoa mikä näissä ratkaisee on tuoksu. Tykkäsin tästä tuoksusta aika paljon, mutta en niin paljon kuitenkaan pitkällä juoksulla, että ostaisin tätä heti lisää.

 LdB Guava-vartalovoide oli ihan ookoo. Olen tykännyt aina LdB:n tuotteista. Näissä on jotain tosi nostalgista, näistä tulee lapsuus mieleen, oma äitini käytti näitä tuotteita kun olin pieni. Tämä kyseinen Guava-versio on LdB:n uudempia tuotteita, kun olin lapsi sarjaan kuului vain yhtä lajia vartalovoidetta, saippuaa, dödöä jne. Saatavilla on edelleen perintesiä LdB:n tuotteita ja olen ajatellutkin joskus ostaa esim. sen alkuperäisen tuoksuisen vartalovoiteen käyttööni. Vanha merkki, mutta toimii edelleen moitteettomasti.

Aussien Miracle Moist-hoitoaine loppui vasta nyt! Saman sarjan shampoo loppui jo ajat sitten. Tätä tapahtuu todella harvoin, yleensä hoitsikka loppuu mulla aina ensin. Tästä voin sanoa, että tykkäsin. Tykkään muutenkin koko Aussien sarjasta, vaikka näistäkin on kuultu negatiivistakin kommenttia. Mun hiuksissa nämä ovat toimineet moitteettomasti ja nyt mua haluttais kokeilla Aussien uutuussarjaa Take the Heat :)

Tässä on eräs suosikkini Avonin valikoimissa, Skin So Softin Signature Silk Whipped Body Oil eli suomeksi: vispattu vartaloöljy. Nimestään huolimatta tuote ei ole öljyä vaan ihan emulsiota. Tykkään tosi paljon Signature Silkin muistakin tuotteista, esim. käsivoiteesta ja vartalovoista. Tuotteissa on tosi mieto, puhdas, raikas tuoksu johon ei kyllästy. Tuote toimii todella hyvin kuivaihoisilla ja tämä nimenomainen vispattu öljy on yksi suosikeistani Avonin vartalovoide valikoimassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)