perjantai 1. lokakuuta 2010

Kynsijuttuja.

Muutamia kynsilakkojakin on tullut taas ostettua ja kokeiltua:


Kick'sistä tuli ostettua myös pari lakkaa. Tässä heistä toinen, Dependin kiiltävä ja kimaltava musta lakka, joka siftaa mielestäni tumman harmaaseen melko hyvin.

Väristä tulee mieleen kovat salmiakkikarkit! :)


(Jostain syystä jotkut kuvat tulevat itsepäisesti tänne väärinpäin, vaikka ne ovat aivan oikeinpäin mun kuvakansiossa?!) Toinen Kick'sistä ostettu lakka oli tämä nopeasti kuivuva Isadoran hopeanharmaa helmiäislakka. Tässä on leveä harja, joka on melkoisen tynkä ja teki lakkauksesta mielestäni hivenen hankalaa.




Ja taas on alimmainen ylösalaisin...grääh! Koittakaa kestää, mä en tiedä mikä tässä nyt on, että nää jotkut haluaa olla pää alaspäin...No juu, mutta Seppälästä ostin yks päivä nämä kolme kivaa lakkaa. Wild and Crazyn ihanan kimaltavan nudelakan, Miss Selenen herkullisen oranssin ja Sinful Colorsin glitteroranssin. Ylimmäistä ja alimmaista en ole vielä testannut, mutta keskimmäistä olen ja hän näytti tältä:


Aivan ihana syksyinen oranssi :)

3 kommenttia:

  1. Mulla on vissiin toi sama Dependin lakka ja itselle se ei ainakaan passannut ollenkaan. Oli jotenkin ihan liian tumma. Muutenkaan kauheen tummat värit (mustaa lukuunottamatta) ei mulle oikein käy.

    VastaaPoista
  2. Moimoi, edelliseen postaukseesi liittyen, jättääkö tuo Paul Frank huulivoide jotain sävyä huulille? Koska aivan iiihana pakkaus mutta en tykkää kun jotkut jättää vaaleanpunaisen sävyn :/

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Se jättää semmosen aivan aavistuksen vaaleanpunaisen sävyn, mutta ainakin mun huulissa se sävy hukkui ihan täysin. Kiiltoa tulee ja pehmeät huulet :) Noit Paul Frankin huulivoiteita oli kahta muutakin lajia, suklaa ja hattara :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)