maanantai 6. syyskuuta 2010

Ripsien uusi elämä.

Hävettää tunnustaa, että olen pahoinpidellyt ripsiäni jo monta vuotta halpojen (ja huonojen) ripsentaivuttimien kanssa. Olen ostellut jopa muovisiakin taivuttimia ja todennut niiden olevan täysin virattomia itsepäisten poronripsieni muotoiluun.

Nyt päätin panostaa pihistyksen sijaan ja hankin itselleni paljon ylistetyt Shu Uemuran taivuttimet.

Luoja tietää miksi en ole jo aiemmin näitä ostanut.

Jotenkin olen kuvitellut, että eihän taivuttimissa voi olla mitään suuria eroja.

Nehän näyttääkin aivan samanlaisilta kaikki!


Mutta olin hyvin väärässä. Shu Uemuran taivuttimissa on silikoninen, pehmeä tyyny joka ei pahoinpitele ripsiä samalla tavalla kuin vaahtomuovi (tai mikä se kumma valkoinen materiaali onkaan) ns. tavallisissa taivuttimissa. Tavistaivuttimien kanssa joskus voi käydä niin, että silmäluomen nahkaa jää ikävästi taivuttimien väliin ja jessushelvata se SATTUU! Näiden kanssa ei ole sitä ongelmaa :) Jos nahkaa jää vähän väliin, sitä ei edes huomaa. Nämä ovat niin ihanat, pois en enää vaihda <3

Taivutuksen jälkeen ilman ripsaria:

 

Mulla ei ole koskaan ollut tämmöisiä ripsiä!! Ja hassuinta oli se, että kun näiden kuvien jälkeen menin suihkuun ja pesin kasvoni, ripseni sojottivat edelleen tässä asennossa kun tulin suihkusta :D

Ja ripsarin kanssa:



 

Kellään muulla hyviä kokemuksia Shu Uemurasta? :)


6 kommenttia:

  1. Nämä mäkin hankkisin, jos tarvitsisin taivuttimia. :) hienoa jälkeä tuli!

    Sulla on muuten tosi kauniin malliset kulmakarvat :D

    VastaaPoista
  2. Heini: Kiitoskiitos <3 :) Kulmavärillä saa ihmeitä aikaan ;D Ilman meikkiä mun kulmakarvat tuskin erottuu naamasta mitenkään.

    VastaaPoista
  3. Vitsi mulla on ollut niin kauan aikomus hommata ittelleni Uemurat, mutta aina hätätilanteessa päätynyt joihinki lindexin romuihin jne. Tämän innoittamana mun on pakko hommata noi myös, en jaksa ainaista tappelua silmäntappajamonstereiden kanssa. Mistä ostit omasi? :)

    VastaaPoista
  4. Heedi: Kannattaa! Noi on ihan parhaat <3 Mä tilasin omani Ebaysta :)

    VastaaPoista
  5. Ruu: Nyt en tarkkaan muista, kun tilasin kaikkea muutakin sieltä samaan aikaan, mutta oisko ollut joku 20 dollarin paikkeilla. Jotain sinne päin, en muista ihan varmaksi.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)