torstai 30. syyskuuta 2010

Kick's.

Eksyin viime viikonloppuna ostosreissullani Kick'siin. Tarkoitushan ei ollut ostaa yhtään mitään, koska olin päättänyt säästellä rahojani matkaani varten.

Mutta sitten yllättäen vastaan tuli niin ihania juttuja, että päätin kuitenkin vähän raottaa kukkaron nyörejäni.


Sorruin ostamaan mansikanmakuisen huulirasvan jossa on Julius-apinan naama purkin kannessa. Aivan turha ostos sinänsä, koska mulla on näitä purkkihuulirasvoja varmaan 10 erilaista ja mä en koskaan muista oikein käyttää näitä, mutta mä tykkään näistä ihan kamalasti :D Ihan hullua touhua, mutta se kuuluu tähän mun taudin kuvaan...eli tähän kosmetiikkanarkomaniaan. No joo, mutta eikö ole vaan söpö purkki :) Huulivoide on itseasiassa tosi toimiva ja luulenpa ettei tästä sen puolesta tullut ollenkaan turha ostos (jos vain muistan käyttää tätä). Mansikanmaku on luonnollisestikin hyvin esanssinen, mutta who cares. Purkki on niin söpö kummiskin :D


Alepöydässä oli Estee Lauderin huulikiiltoja ja kappas kun sieltä löytyi mun silmää miellyttävä ruskea sävy. Ihana kimallus ja kiilto! Mulla on entuudestaan yksi EL:n huulikiilto ja olen tykännyt siitä tosi paljon. Maku tuo jännästi mieleen kotitekoisen omenamehun :)

Tässä sävy huulissa :) Sävy on 314 Sugarcane.

Olen kuullut monelta kosmetiikan suurkuluttajalta kehuja salt water-hiussuihkeista. Oma käsitykseni on ollut näistä jotenkin sellainen, että nämä kuivattavat  hiuksia ja saavat ne aivan koppuroiksi. Mullahan on luonnostaan tosi kuivat hiukset, joten en ole ihan kauhean innoissani ollut moisesta suihkeesta. Kick'sissä tämmöinen kuitenkin tuli vastaan ja luin pullon takaa mitä kaikkea tämä tekeekään hiuksille. Jostain syystä päätin ostaa tämän ja pitää sanoa, ettei ole tarvinnut katua yhtään! Meistä tuli välittömästi kaverit tämän suihkeen kanssa! Joudun hiusten föönauksen jälkeen aina vielä suoristamaan hiukseni, koska vaikka kuinka yritän föönata ne kauniisti, ne ovat silti karvaiset ja meinaavat vetää kiharaan. Koklasin tätä suihketta ennen föönausta ja avot! Suoristusrautaa ei tarvinnutkaan näyttää hiuksille föönauksen jälkeen!

Hiukset tuntuivat heti aivan ihanan pehmeiltä ja sileiltä! Ihanaa! Ja mikä myös on ihanaa, on se että suihke antaa kevyttä tukea ja hiukset tuntuvat ihanan ilmavilta ja tuuheilta. Suosittelen tätä todella lämmöllä! Aivan ihana tuote!

Toinen valtavan kiva hiustenhoitotuote on tämä, Biosilkin Silk Therapy-seerumi jota laitetaan pesun jälkeen märkiin hiuksiin tai pesujen välillä kuiviin hiuksiin. Tämä oli melko hyvässä tarjouksessa maksaen nyt vain 13 euroa (norm. hinta 29 euroa) joten ostin pois kuleksimasta. Ja heti ekan kokeilukerran jälkeen ystävystyttiin myös tämän kanssa. Hiukset tuntuu niin hyvin hoidetuilta ja pehmeiltä, että tekis mieli vaan hiplata ponihäntää koko ajan :D


2 kommenttia:

  1. Olikos tuo suolavesispray pahan hintainen?

    VastaaPoista
  2. Heini: Ei mun mielestä, se maksoi 8,90 € :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)