tiistai 21. syyskuuta 2010

Gaala.

No niin, nyt jaan teidän kanssa muutaman kuvan + kertomuksen tapahtumasta jossa olin lauantaina. Kyseessä oli siis Avonin 5-vuotisjuhlagaala Helsingin Messukeskuksessa. Avon järjestää joka vuosi gaalatapahtuman jossa palkitaan ansioituneita Avonin parissa työskenteleviä ihmisiä. Itse olen konsultti ja konsultit raivaavat tiensä gaalaan myyntikilpailussa. Tiettyjen kampanjoiden välillä tulee myydä tietty määrä ja sitä myöden saa sitten kutsun gaalaan. Näitä konsultteja nimitetään Huippumyyjiksi. Itse olen ollut ahkera tyttö jo toista vuotta pitkälti ja sain tänäkin vuonna kutsun gaalailemaan :)

Gaalassa oli tänä vuonna teemana rock, pitkälti sen mukaan, että Black Eyed Peas-yhtyeen keulahahmo Fergie on Avonin uusi mainoskasvo ja hänen nimissään on lanseerattu uusi tuoksu Avonille nimeltään Outspoken by Fergie. Juhlan pukuteema oli siis juhlava jossa oli ripaus rockia. Itse olin ostanut vaatteeni gaalaan jo hyvissä ajoin kesällä ja silloin en vielä tiennyt mikä teema oli, mutta hyvin rokkasin vaatteideni kanssa ;) Koruilla ja meikillä sai lisättyä vielä rock-henkeä olemukseen.

Tässä silmämeikkini. Tein viime viikolla testimeikin, mutta muokkasin tätä varsinaista meikkiä vielä hieman dramaattisemmaksi :)



Huulet jätin melko vaaleiksi silmien olessa se pääpainopiste meikissäni.


Kampaukseen olin hieman pettynyt. Se olisi saanut olla enemmän rock. Selitin kampaajalle teeman, mutta tuloksena oli silti tälläinen morsiuskampaus =/


Fergie oli edustettuna gaalassa tällä tavalla. Vois sanoa, että Fergie oli tapetilla ;) (puujalkavitsien hautausmaalta päivää...)

Tässä Outspoken-tuoksu :) Tästä lisää huomisessa postauksessa.


Ihana Jani Toivola juonsi illan :)

Gaalan musiikista vastasi Laskuteline-bändi (joka allekirjoittaneelle oli ainakin täysin uusi tuttavuus). Ihan mukavia coverbiisejä sällit soitteli.

Menukuvasta tuli tämmönen suht hämärä pläjäys (kuvaaja saattoi olla jo hieman maistanut skumppaa tässä vaiheessa iltaa ja eikä enää nähnyt kunnolla millainen kuvanlaatu tuli..) Menu koostui kolmesta ruokalajista:
Alkuruoaksi oli Nieriätartar mätikastikkeella
Pääruoaksi oli hunaja glaseerattua ankanrintaa sekä kirsikkakastiketta ja parmesanperunaa
Jälkiruoaksi oli Creme Brulee lakka-persikkahillokkeella.

Alkuruoka.


Jälkiruoka. (Pääruoka jäi kuvaamatta epähuomiossa kokonaan, oli niin kamala nälkä :D)

Koko illan meitä "viihdytti" miesstrippariryhmä miestanssiryhmä Rescue Men. Sain oman osani tästä esityksestä kun yksi noista lihaskimpuista haki minut pöydästämme lavalle. Kundi pursotteli viston hajuista hierontaöljyä itseensä ja sen jälkeen truuttasi sitä minun päälle muina miehinä! Mun vaatteisiin jäi kamalat fläkit siitä öljystä jotka eivät lähteneet edes pesussa pois :( Tästä olin aika pahoillani, koska mulla oli aivan uudet juhlavaatteet. Mulla ei ole mitään moisia miestanssijoita vastaan, mutta jotenkin koin, että tälläinen esitys ei oikein sopinut hienoon juhlagaalaan. Kaikki on siellä ykköset päällä ja muutenkin tunnelma on glamour/luxus/blingbling jne. Sitten lavan valtaa kundit jotka heittää kaikki vaatteet päältään ja hilluu lavalla takapuolet paljaana. Mikä tässä yhtälössä ei nyt mätsää? Yleisö koostui pääasiallisesti naisista, mutta mukaan mahtui myös muutama mieskonsultti. He varmaan arvostivat todella paljon tätä ohjelmanumeroa =/


Ja muuten kun mua ei olisi jo tarpeeksi rieponut mun vaatteiden kohtalo, ilta kruunattiin yllätysesiintyjällä joka ei todellakaan kuulu mun suosikkeihin. Mikko Seksilampi Leppilampi tuli ja laulaa luikautti muutaman suomirockbiisin. Tiedän, että saan varmaan vihat niskaani monelta Mikko-fanilta, mutta mä en ole koskaan ymmärtänyt hypetystä tuon sällin ympärillä. Karismaa siinä on yhtä paljon kuin aidanseipäässä, laulutaidot eivät todellakaan ole kovinkaan kummoiset ja Suomessa on parempia näyttelijöitäkin. Mikko on perusnättinaama joka ei muhun iske millään lailla, sorry vaan.

Että sellainen gaala tänä vuonna. Rehellisesti sanottuna viime vuoden gaala oli paljon hienompi ja kauniimpi. Tämä vuosi oli pieni pettymys, mutta ens vuonna sitten taas mahdollisesti ja silloin odotetaan, että on jotain mukavaa tulossa :)


7 kommenttia:

  1. Erittäin onnistunut meikki mielestäni!

    VastaaPoista
  2. Mansikka: Kiitos <3 Arvostan kommenttiasi hurjan paljon koska tiedän, että itse olet todella taitava meikkaamaan :)

    VastaaPoista
  3. Aika kurja juttu sun pukusi :( Ja mauton veto nuo miestanssijat... Ootko ajatellut laittaa pilalle menneistä vaatteista palautetta jollekin tapahtuma/ohjelmavastaavalle?

    VastaaPoista
  4. Moikka!
    Olen vasta löytänyt tieni tänne kosmetiikka- ym. blogien maailmaan joten olen uusi lukija myös sinulle. Innostuin tuossa jopa itsekin ryhtymään bloggariksi, se onkin sitten toinen juttu tuleeko siitä mitään. ;-)

    Nätti meikki ja ihan rock myös mielestäni. Melkoisen tökeröltä kuulosti tuo ihme sotkuöljyn pursottelu, mielestäni olisi melkeinpä korvausten paikka!! Oikeasti, eihän ihmisten vaatteita saa tuolla tavalla sotkea. Ymmärrän harmistuksesi ja vähän jaankin sen, voin vainkuvitella miten on ottanut päähän.

    Ja esiintyykö tuo Seksilampi lavalla viinamuki kourassa?? Toivottavasti se on vain joku hätäapu vesimuki joka selittyy jollain syysflunssalla tms., koska jos se on vettä vahvempaa niin aika överiksi kyllä Seksilampi sitten vetää.

    Mutta jatkan blogisi selailua, olen näköjään ihan koukkuuntunut nyt näihin! ;-)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Sanoppa muuta! Laitoin eilen palautteen tuonne Avonin pääkallopaikalle asiasta, nyt odottelen mitä sieltä vastataan.

    Mohn: Kiva kun olet löytänyt tiesi tänne mun pikkuiseen blogiini :) Ja tervetuloa lukijaksi!

    Korvausvaatimus on jo lähtenyt eteenpäin, nyt odottelen mitä sieltä kuuluu!

    Leppilempi joi koko ajan jotain, mutta en rehellisesti sanottuna tiedä oliko mukissa vettä vai jotain vettä vahvempaa :O

    VastaaPoista
  6. Ihanan hauska postaus!:)
    Pidän kovasti maanläheisestä blogistasi,siitä onkin tullut yksi suosikeistani.Luen sen joka päivä.
    Kaunis silmämeikki ja ei niin onnistunut kampaus.Sanon tämän meikkaaja maskeeraajana ja parturi- kampaajana :D
    Toki kampaus menisi esim vanhojen tansseihin, mutta ei todellakaan rock henkisiin bileisiin.Ilmeisesti haki rock henkeä nuilla lettipunoksilla..
    Ja hemmetti tota Leppilampea,karismaa on sen saman verran kuin heinäseipäässä...

    VastaaPoista
  7. Anur: Kiitos ihanasta kommentistasi! <3 Ja aivan ihanaa kuulla, että tykkäät blogistani, se lämmittää mieltäni todella paljon :)

    Vanhojen tanssi-kampaus on todella osuva nimitys tuolle mun lauantaiselle kampaukselle! Olin hirmuisen pettynyt, koska kuitenkin selitin kampaajalle millaista haluaisin ja mulla oli vielä kuvakin mukana mistä olisi voinut ottaa mallia. Lopputulos ei ollut sinnepäinkään =/

    Leppilempi voisi mun puolesta kadota julkisuudesta eikä jäisi ikävä! Yäk mikä sälli.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)