maanantai 13. syyskuuta 2010

Eveline Colour Celebrity -huulikiillot.

Sorruin viime viikolla jälleen kerran ostamaan huulikiiltoja. Jollain lailla nekin kuuluvat myös alueeseen "Täydellsen Tuotteen Metsästys". Minulla on huulikiiltoja monelta eri merkiltä, monen eri värisinä, monen eri laatuisina ja suurin osa on tosi hyviä, mutta ei yhtään Täydellistä. Minulla on tiettyjä vaatimuksia huulikiillon suhteen ensinnäkin a) maku pitää olla siedettävä b) se ei saa tahmata, eikä tuulisella säällä ole suotavaa, että auki olevat hiukseni ovat huulissani kiinni c) pigmenttiä pitää olla, koska haluan käyttää joskus huulikiiltoa huulipunan korvikkeena d) pysyvyys on myös plussaa.

Mission Impossible? Ehkäpä.

No, vastaani tuli kaupassa Evelinen herkullisen värisiä kiiltoja ja olin ensin ostamassa  vain yhtä, mutta mitä enemmän niitä testasin kämmenselkääni, en osannut yhtään päättää minkä ostaisin, joten ostin kaikki 3 joista pidin :D Hinta ei päätä sinänsä huimannut, ne olivat 4,90 € kappale.

Tässä kiillot ja epälooginen numerojärjestys :D 

Ja swatchattuina.

1. huulissa. Ihana vaalea helmiäiskiilto, joka sopii huulipunan päälle. Näissä huulikuvissa minulla ei ole mitään muuta meikkiä kuin vain huulikiilto. Huulia ei ole pohjustettu millään primerillä eikä huulipunalla.

2.huulissa Melko väritön on tämä ihana kullanhohtoinen kiilto.

3. huulissa. Ihana korallipuna laittoi huuleni ihan törrölle :D Kivasti kullanhohtoista kimalletta ja ihan mukavasti väriäkin.

Ei nämä pettymyksiä olleet, mutta pigmentissä olisi parantamisen varaa, jos jotain nurisemista pitää olla näistä. Maku on kiva ja koostumus mukavan pehmeä, huulipunamainen, jos niin voi sanoa :) Hinta-laatusuhde kohdallaan mielestäni.

Onko joku muu kokeillut Evelinen huulikiiltoja? :)

2 kommenttia:

  1. Tykkäsin eniten tuosta ekasta kiillosta :) Oon kattellu monesti Vapiksessa Evelinen meikkejä ja oon uskaltautunut ostamaan yhden Evelinen luomivärin jossa oli yllättävän hyvä pigmentti :)

    VastaaPoista
  2. Hirmulisko: Mä olen ollut todella yllättynyt noista Evelinen meikeistä. Muista tuotteista en mene takuuseen mitä ovat, ostin kerran yhden käsirasvan ja se oli aivan jäätävän hirveetä :O

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)