tiistai 17. elokuuta 2010

Kirppislöytöjä.

Rakastan kohnailla kirppiksillä ja joskus sattuu tekemään niin hyviä löytöjä, että huhheijaa! Viime viikolla löytyi mm. näitä ihanuuksia:


Aivan täydelliset juhlakengät! Kengät ovat Tapaksen ja ovat suht vähän käytetyt kuten kuvista saattaa nähdä. Olen kuukauden kuluttua osallistumassa isoihin juhliin ja olin jo hankkinut sitä varten kengät. Mutta kun nämä herkut tulivat vastaan kirppiksellä, päätinkin laittaa nämä jalkaani juhliin :)

Ja hintahan siis ei päätä huimannut...


Syksy tulee, vaikka lämpötilat eivät vielä siitä kerrokkaan. Syksyä varten ostin ihanan ruosteenruskea Benettonin villaneuleen ja hintakin oli sopiva, 4 euroa.

Kovana Arabia-fanina en voinut jättää tätä Kosmos-sarjan vuokaa hyllyyn. Vuoan pohjalla on pieni halkeama, mutta tässä voi tarjoilla vaikka karkkia tai keksejä :) Vuoan hinta oli 2 euroa ja se sopii täydellisesti syntymäpäivälahjaksi saamani ruskean kiviastiaston kanssa yhteen :)

Kuten eilen kerroin, löysin taas muutaman kynsilakankin kirppikseltä. Lakat ovat siis uusia, ei käytettyjä.


2 kommenttia:

  1. Kirppiksillä tekee kyllä välillä tosi hyviä löytöjä ! Harvemmin mäkään raaskin ostaa täysihintaisia vaatteita kun kirppikseltä löytää yleensä paremmin vaatteita ja paljon halvemmalla. :) Ihanat kenkulit ja kynsilakat :)

    VastaaPoista
  2. Hirmulisko: Se on niin totta! Mä en ymmärrä ihmisiä jotka sanoo, ettei voi ostaa kirppikseltä mitään! Mä olen tehnyt niin loistavia löytöjä monen monta kertaa ja jos ne olis ostanut kaupasta ihan uutena, olis maksanut paljon enemmän. Esim. noi mun ostamat kengätkin maksaa kaupassa ainakin 10 kertaa enemmän!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)