perjantai 20. elokuuta 2010

Järjestys on kaiken A ja O.

Olen hyvin järjestelmällinen ihminen enkä kestä kaaosta ja sitä, että tavaroita on ympäriinsä ja joka paikassa ilman mitään tolkkua. Olen kauan jo haaveillut kunnollisesta meikkisalkusta ja nyt vihdoin sain sellaisen! Minulla oli Biltemasta ostettu salkku joka ei ajanut asiaansa niin hyvin kuin halusin ja päätin luovuttaa sen isännän työkaluille.
Kävin jo kertaalleen Bauhausissa kyselemässä salkkua (joka oikeasti on ilmeisesti sähkömiehen salkku), mutta sieltä kerrottiin, että tuote on loppunut eikä ole tietoa milloin saadaan lisää :(

Mutta ei hätää, Keskisen Vesan ostosparatiisikauppa pelasti jälleen tässä(kin) asiassa ja sieltä löytyi uusi koti lukuisalle määrälle meikkejäni :)

Tadaa! Siinä hän on!

Ja uudet asukkaat ovat jo muuttaneet sisään :)

Siellä ovat kaikki rakkaat meikkini, jokaisella on oma lokeronsa ja näin on helppo löytää etsimänsä! Love this!


9 kommenttia:

  1. Tätä voisin itsekkin harkita! Haluan nimittäin että kaikki on järjestyksen lisäksi näkyvillä samaa aikaan! etten unohda minkään olemassaoloa tai käyttämistä.

    VastaaPoista
  2. Liisa: Mulla oli myös ajatuksena se (järjestyksen lisäksi), että näen suurin piirtein yhdellä vilkaisulla mitä meikkejä mulla on. Ennen kun mulla oli käyttömeikit yhdessä pussukassa, vähemmällä käytöllä toisessa pussukassa ja lähes koskaan käytössä olevat kolmannessa pussukassa, en koskaan muistanut mitä kaikkea mulla on :D Huulipunien ja huulikiiltojen suhteen olen vähän kausi-ihminen, joskus käytän vaaleampaa ja joskus tummempaa, unohdin ihan täysin mitä kaikki puniakin mulla on! Nyt ne on kätevästi samassa pakissa kaikki ja voin valita mitä meikkejä haluan milläkin meikkauskerralla käyttää. Ja tuleepahan käytettyä pois, helposti muuten moni meikki unohtuu kaapin perälle ja menee vanhaksi. Noita pakkeja saa tosiaan Bauhauseistakin (hinta noin 34 euroa), mutta oman kotikaupunkini Bauhausista nuo oli loppu :( Onneksi Vesan kauppa pelasti :D

    VastaaPoista
  3. Mulla on ollut joku miljoona eri lajittelutapaa, mutta nyt kun olen pienentänyt varastoja, lajittelu on seuraava: Ikean lasisia kulhoja: nestemäiset rajaukset, huulipunat, violettiin taittavat huulipunat, meikkipohja-aineet, puuterit, ripsivärit, kajalit omissaan. Luomivärit taas laatikossa, jonka sisällä pienempiä laatikoita, joissa ne ovat väreittäin. Lisäksi tämän ohella on laatikko, jossa on ne päivittäin käytettävät. :D Mulla on ollut myös sellainen raksamiehen työkalusalkku, oli ruma, ei lainkaan noin hieno kuin tuo sinun. Välillä olen järjestänyt käyttöasteen mukaan, välillä tuoteryhmittäin, välillä meikkipusseihin, välillä ties mihin. Viimeisimpänä innostuksena on ollut lykätä mahdollisimman keskeiselle paikalle tuotteet, joita ei muista koskaan olevan olemassakaan. Mitähän mä seuraavaksi keksin, ripustan varmaan katosta. :D

    VastaaPoista
  4. Sonia: Tuollaista se mullakin vähän oli ennen tätä nykyistä nättiä salkkua ja sitä aiempaa rumaa Bilteman salkkua :D Välillä kun teki inventaarioita, huomasi, että oho, mullahan on siis tällänenkin huulipuna/ripsiväri/poskipuna/luomiväri. Toi tämän hetkinen salkku on iso, mutta kyllä se aika täyteen jo tuli...saa nähdä pitääkö sen kaveriksi ostaa toinen samanlainen joskus :D Kosmetiikkahulluus on ihan hullua, mutta onneksi se on jossain määrin myös kollektiivista :D

    VastaaPoista
  5. Minullakin oli sama lajittelu tapa käytössä,eli käyttömeikit yhdessä pussissa,harvemmin käytetyt yhdessä ja todella satunnaisesti käytetyt yhdessä.Ostin bäkin ja nyt kaikki on samassa paikassa.

    VastaaPoista
  6. Anur: :) Bauhausin myyjä sanoi mulle, että näitä pakkeja on varmaan myyty enemmän viime aikoina naisille kuin miehille :D

    VastaaPoista
  7. Hihi, mäkin kävin ostamassa Bauhaussista pakin, tosin se tuli ihan työkalujen säilytystä varten, mutta jos omistaisin paljonkin meikkejä voisin harkita ostavani meikeilleni vastaavan :) Itsekin olen kontrollifriikki, joka ei kestä sekamelskaa niin ymmärrän täysin sua :)

    VastaaPoista
  8. Voi pelastaisikohan Keskisen Vesa munkin kynsilakkasäilytysongelman :D Olen etsinyt tuollaista salkkua joka paikasta, oliko se kovin kallis?

    VastaaPoista
  9. Laura: Saattaapi olla! :D Muistaakseni tuo salkku maksoi jotain 30-35 € :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)